wp - grudzien 2016

Google Plus dla marketerów

Google Plus dla marketerów

Brief.pl / Wiedza

Dlaczego warto poświęcić czas i zasoby na aktywność na serwisie Google Plus? Zachęcamy do zapoznania się z poniższą infografiką.

-

Google Plus w Polsce jest zdecydowanie mniej popularne niż takie serwisy jak Facebook, Twitter czy LinkedIn. Brakuje też opracowań, które pokazują możliwości jakie serwis daje swoim użytkownikom oraz firmom.

Oto kilka, przykładowych faktów na temat serwisu:

- 70 proc. marek z Top 100 marek na świecie prowadzi działania na Google Plus

- serwis rośnie o 33 proc. rok do roku

- wpisy typu GIF zdobywają 39 proc. więcej +1

 

Zachęcamy też do obserwowania profilu Brief na Google Plus.

 

Google plus dla firm infografika

Źródło: jseo.com

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.