Google Plus dla marketerów

Google Plus dla marketerów

Brief.pl / Wiedza

Dlaczego warto poświęcić czas i zasoby na aktywność na serwisie Google Plus? Zachęcamy do zapoznania się z poniższą infografiką.

-

Google Plus w Polsce jest zdecydowanie mniej popularne niż takie serwisy jak Facebook, Twitter czy LinkedIn. Brakuje też opracowań, które pokazują możliwości jakie serwis daje swoim użytkownikom oraz firmom.

Oto kilka, przykładowych faktów na temat serwisu:

- 70 proc. marek z Top 100 marek na świecie prowadzi działania na Google Plus

- serwis rośnie o 33 proc. rok do roku

- wpisy typu GIF zdobywają 39 proc. więcej +1

 

Zachęcamy też do obserwowania profilu Brief na Google Plus.

 

Google plus dla firm infografika

Źródło: jseo.com

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.