Google Plus dla marketerów

Google Plus dla marketerów

Brief.pl / Wiedza

Dlaczego warto poświęcić czas i zasoby na aktywność na serwisie Google Plus? Zachęcamy do zapoznania się z poniższą infografiką.

-

Google Plus w Polsce jest zdecydowanie mniej popularne niż takie serwisy jak Facebook, Twitter czy LinkedIn. Brakuje też opracowań, które pokazują możliwości jakie serwis daje swoim użytkownikom oraz firmom.

Oto kilka, przykładowych faktów na temat serwisu:

- 70 proc. marek z Top 100 marek na świecie prowadzi działania na Google Plus

- serwis rośnie o 33 proc. rok do roku

- wpisy typu GIF zdobywają 39 proc. więcej +1

 

Zachęcamy też do obserwowania profilu Brief na Google Plus.

 

Google plus dla firm infografika

Źródło: jseo.com

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.