Promocja projektów B+R

Promocja projektów B+R

Brief.pl / Patronaty

Jaką rolę w powodzeniu i komercjalizacji projektów B+R odgrywa promocja? Na to pytanie odpowiedzieć będzie można znaleźć podczas konferencji, która odbędzie się 19 listopada w warszawskim Mercure Grand Hotel.

-

Spotkanie otworzy Iwona Wendel, wiceminister infrastruktury i rozwoju, która wyjaśni, dlaczego ważna jest efektywna promocja projektów badawczo-rozwojowych. Podczas spotkania zostaną ogłoszeni zwycięzcy konkursu „Innowacja Plus”, którego celem było wyłonienie najlepszych działań promocyjnych projektów B+R dofinansowanych z Programu Innowacyjna Gospodarka. Dowiemy się, które narzędzia marketingowe okazały się najskuteczniejsze.

W drugiej części konferencji wystąpią eksperci zajmujący się promocją i PR, a także komercjalizacją wyników badań naukowych. Anna Zakrzewska (PRownia) opowie o roli budowania wizerunku i działań PR podczas wprowadzania nowych produktów na rynek. Dr Karolina Czarnecka wyjaśni z perspektywy „brokera innowacji”, dlaczego odpowiednia komunikacja na linii firma – instytucja naukowa odgrywa zasadniczą rolę w procesie komercjalizacji projektów badawczo-rozwojowych. 

Dr Krzysztof Senger z firmy Deloitte przybliży nam skuteczny model komercjalizacji wyników prac B+R.

Termin: 19 listopada 2014 r.

Miejsce konferencji: Mercure Grand Hotel, ul. Krucza 28, Warszawa

Rejestracja dostępna tutaj.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. O zapisie decyduje kolejność zgłoszeń.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.