Promocja projektów B+R

Promocja projektów B+R

Brief.pl / Patronaty

Jaką rolę w powodzeniu i komercjalizacji projektów B+R odgrywa promocja? Na to pytanie odpowiedzieć będzie można znaleźć podczas konferencji, która odbędzie się 19 listopada w warszawskim Mercure Grand Hotel.

-

Spotkanie otworzy Iwona Wendel, wiceminister infrastruktury i rozwoju, która wyjaśni, dlaczego ważna jest efektywna promocja projektów badawczo-rozwojowych. Podczas spotkania zostaną ogłoszeni zwycięzcy konkursu „Innowacja Plus”, którego celem było wyłonienie najlepszych działań promocyjnych projektów B+R dofinansowanych z Programu Innowacyjna Gospodarka. Dowiemy się, które narzędzia marketingowe okazały się najskuteczniejsze.

W drugiej części konferencji wystąpią eksperci zajmujący się promocją i PR, a także komercjalizacją wyników badań naukowych. Anna Zakrzewska (PRownia) opowie o roli budowania wizerunku i działań PR podczas wprowadzania nowych produktów na rynek. Dr Karolina Czarnecka wyjaśni z perspektywy „brokera innowacji”, dlaczego odpowiednia komunikacja na linii firma – instytucja naukowa odgrywa zasadniczą rolę w procesie komercjalizacji projektów badawczo-rozwojowych. 

Dr Krzysztof Senger z firmy Deloitte przybliży nam skuteczny model komercjalizacji wyników prac B+R.

Termin: 19 listopada 2014 r.

Miejsce konferencji: Mercure Grand Hotel, ul. Krucza 28, Warszawa

Rejestracja dostępna tutaj.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. O zapisie decyduje kolejność zgłoszeń.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Magazyn / Aktualności

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?
Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Marketing afiliacyjny, jako rodzaj działań marketingowych online, powinna znać każda duża i średnia firma, prowadząca aktywną sprzedaż w sieci. Stwarza on optymalne warunki do promocji produktów i usług, zapewniając jednocześnie dodatkowe korzyści, wynikające ze współpracy z siecią afiliacyjną. Choć zainteresowanie nim stale wzrasta, wciąż nie wszyscy mają świadomość istnienia tego rozwiązania i nie dla wszystkich jest ono zrozumiałe. Czym zatem jest afiliacja i kto powinien z niej skorzystać?