Top 5 najlepszych wpisów tygodnia

Top 5 najlepszych wpisów tygodnia

Brief.pl / Aktualności

W minionym tygodniu największe zainteresowanie wśród Czytelników Brief.pl wzbudził raport "Facebook dla biznesu", błędy w marketingu w mediach społecznościowych oraz kolejny raport, tym razem poświęcony temu jak ubierają się Polacy. Poniżej przedstawiamy zestawienie Top 5 najpopularniejszych wpisów.

-

Facebook dla biznesu - raport

Zachęcamy do ściągnięcia bezpłatnego raportu na temat narzędzi Facebooka, przeznaczonych dla biznesu, marketerów oraz osób zajmujących się reklamą.

::

9 błędów marketingu w social media

Buzzplant.com przygotowało infografikę z największymi błędami popełnianymi w działaniach marketingowych w mediach społecznościowych.

::

Jak ubiera się modny Polak?

Ponad połowa Polaków przyznaje, że dobrze orientuje się w trendach modowych. Dla podobnego odsetka moda ma znaczenie. Respondenci twierdzą, że znacznie częściej kupują odzież niż obuwie i te pierwsze zakupy charakteryzują się większą spontanicznością. Największa grupa badanych określa swój styl ubierania jako „casual, miejski”, zaś najbardziej popularnymi markami wśród respondentów są: H&M i Reserved jako marki odzieżowe oraz CCC i Nike jako marki obuwia – wynika z badania „Moda polska 2014” ARC Rynek i Opinia.

::

Facebook pokona Google'a w 2015?

Stwierdzenie, które jeszcze rok temu wywoływało jedynie uśmiech na twarzach wielu osób, może stać się prawdziwe w 2015 roku. Czemu już na początku czwartego kwartału śmiem szerzyć takie herezje? Odpowiedzi są dwie: Atlas oraz nowe geotargetowanie dla biznesu.

::

Sotrender: od Zambrowa po Dżakartę

O miejscu, w którym obecnie znajduje się Sotrender oraz planach rozwoju firmy rozmawialiśmy z Janem Zającem, założycielem i CEO Sotrendera - narzędzia służącego do monitorowania mediów społecznościowych.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.