9 błędów marketingu w social media

9 błędów marketingu w social media

Brief.pl / Wiedza

Buzzplant.com przygotowało infografikę z największymi błędami popełnianymi w działaniach marketingowych w mediach społecznościowych.

-

Wśród największych błędów firma umieściła między innymi:

- branie pod uwagę ilości fanów czy obserwujących zamiast ich jakości i zaangażowania

- tworzenie treści "na siłę", przez co nie są w większości angażujące dla odbiorców

- w tworzonych treściach na potrzeby mediów społecznościowych nie ma uwzględnianej "osobowości marki"

- brak podejmowania prób sprzedaży przez kanały social media

 

Zachęcamy do zapoznania się z całą infografiką:

Błedy social media

 

Źródło: Buzzplant.com

Photo: © radub85 - Zobacz portfolio - fotolia.com

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.