9 błędów marketingu w social media

9 błędów marketingu w social media

Brief.pl / Wiedza

Buzzplant.com przygotowało infografikę z największymi błędami popełnianymi w działaniach marketingowych w mediach społecznościowych.

-

Wśród największych błędów firma umieściła między innymi:

- branie pod uwagę ilości fanów czy obserwujących zamiast ich jakości i zaangażowania

- tworzenie treści "na siłę", przez co nie są w większości angażujące dla odbiorców

- w tworzonych treściach na potrzeby mediów społecznościowych nie ma uwzględnianej "osobowości marki"

- brak podejmowania prób sprzedaży przez kanały social media

 

Zachęcamy do zapoznania się z całą infografiką:

Błedy social media

 

Źródło: Buzzplant.com

Photo: © radub85 - Zobacz portfolio - fotolia.com

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.