wp - grudzien 2016

9 błędów marketingu w social media

9 błędów marketingu w social media

Brief.pl / Wiedza

Buzzplant.com przygotowało infografikę z największymi błędami popełnianymi w działaniach marketingowych w mediach społecznościowych.

-

Wśród największych błędów firma umieściła między innymi:

- branie pod uwagę ilości fanów czy obserwujących zamiast ich jakości i zaangażowania

- tworzenie treści "na siłę", przez co nie są w większości angażujące dla odbiorców

- w tworzonych treściach na potrzeby mediów społecznościowych nie ma uwzględnianej "osobowości marki"

- brak podejmowania prób sprzedaży przez kanały social media

 

Zachęcamy do zapoznania się z całą infografiką:

Błedy social media

 

Źródło: Buzzplant.com

Photo: © radub85 - Zobacz portfolio - fotolia.com

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.