inSocial: co nowego na Brief TV?

inSocial: co nowego na Brief TV?

Brief TV / Aktualności

Na kanale Brief TV cały czas pojawiają się nowe materiały wideo: wywiady, relacje z imprez branżowych czy debaty. Osobom, które interesują się mediami społecznościowymi szczególnie polecamy format inSocial, w którym już niedługo będzie można obejrzeć wywiad z Radosławem Kotarskim, Człowiekiem Roku Mediów 2014 magazynu Brief.

-

Z Radosławem Kotarskim rozmawialiśmy między innymi o jego planach na przyszłość, o tym ile ma swobody podczas tworzenia reklam dla banku oraz czy widzi się w roli... nauczyciela historii.

W najbliższym czasie ukaże się również rozmowa z Barbarą Stawarz z contentking.pl na temat marketingu treści.

 

W ramach formatu inSocial ukazały się już rozmowy z:

Maciejem Trojanowiczem, blogerem pracującym w agencji Szeri Szeri,

Dominikiem Kaznowskim,

Maciejem Galickim, CEO serwisu crowdfundingowego Wspieram.to,

Piotrem Baczyńskim zajmującym się Oculusem Rift,

Jackiem Gadzinowskim, vlogerem oraz strategiem z BrandTube

 

::

Subskrybujcie Brief TV na Youtube!

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.