Oszczędzaj energię z firmą Bosch

Oszczędzaj energię z firmą Bosch

Brief.pl / CSR

Marka Bosch uruchomiła nową aplikację Homergy, dostępną na smartfony i tablety. Dzięki niej można śledzić zużycie energii w domu, uczyć się je zmniejszać i rywalizować na tym polu z innymi. Zabawa ma nie tylko aspekt ekologiczny, ale także prospołeczny. Zaoszczędzone w ten sposób kilowatogodziny zostaną przeliczone na złotówki, a Bosch – twórca aplikacji – przeznaczy pieniądze na cele charytatywne. Aplikację Homergy stworzyła firma appMotion, za kreację dla kampanii odpowiada agencja hyperCREW.

-

Homergy to nowa aplikacja na smartfony i tablety, dzięki której każdy może z łatwością śledzić zużycie prądu w swoim domu. Po pobraniu Homergy wystarczy zrobić zdjęcie licznika oraz wprowadzić podstawowe dane na temat metrażu mieszkania i posiadanych sprzętów. Ponowne skanowanie po trzech dniach pozwoli ustalić średnie zużycie energii w gospodarstwie domowym, a zarazem stan wyjściowy do oszczędzania. Następnie nie pozostanie już nic innego jak sukcesywnie zmniejszać ilość zużywanych kilowatogodzin. Aplikacja nie tylko podpowie, jak to zrobić poprzez praktyczne porady, ale też zmotywuje do większych oszczędności.

Dodatkowo po zalogowaniu się do Homergy, na platformie będzie można tworzyć grupy i oszczędzać wspólnie. Aplikacja umożliwi śledzenie własnych postępów w zakresie redukcji zużycia energii, jak również rywalizację między grupami, co oznacza, że będzie mobilizowała do osiągania coraz lepszych wyników. A oszczędzać warto nie tylko dla obniżenia rachunków za prąd, ale też w bardziej szlachetnym celu. Bosch, który jest autorem aplikacji, przeznaczy ekwiwalent pieniężny zaoszczędzonych kilowatogodzin na realizację wybranych projektów. Pierwsze dwa zostały zgłoszone przez Towarzystwo Opieki nad Ociemniałymi w Laskach oraz Fundacja Integracja JPII w Łodzi.

Aplikacja jest dostępna na smartfony i tablety z systemem Android i iOS. Korzystanie z niej jest bezpłatne, a sama aplikacja całkowicie transparentna. Mimo że Homergy zostało stworzone przez prywatną firmę, nie służy jako platforma sprzedażowa ani promocyjna. Użytkownicy nie będą dostawać ofert handlowych czy informacji o produktach. Firma zapewnia również, że dane osobowe użytkowników będą bezpieczne.

Tagi:

Bosch CSR

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.