Oszczędzaj energię z firmą Bosch

Oszczędzaj energię z firmą Bosch

Brief.pl / CSR

Marka Bosch uruchomiła nową aplikację Homergy, dostępną na smartfony i tablety. Dzięki niej można śledzić zużycie energii w domu, uczyć się je zmniejszać i rywalizować na tym polu z innymi. Zabawa ma nie tylko aspekt ekologiczny, ale także prospołeczny. Zaoszczędzone w ten sposób kilowatogodziny zostaną przeliczone na złotówki, a Bosch – twórca aplikacji – przeznaczy pieniądze na cele charytatywne. Aplikację Homergy stworzyła firma appMotion, za kreację dla kampanii odpowiada agencja hyperCREW.

-

Homergy to nowa aplikacja na smartfony i tablety, dzięki której każdy może z łatwością śledzić zużycie prądu w swoim domu. Po pobraniu Homergy wystarczy zrobić zdjęcie licznika oraz wprowadzić podstawowe dane na temat metrażu mieszkania i posiadanych sprzętów. Ponowne skanowanie po trzech dniach pozwoli ustalić średnie zużycie energii w gospodarstwie domowym, a zarazem stan wyjściowy do oszczędzania. Następnie nie pozostanie już nic innego jak sukcesywnie zmniejszać ilość zużywanych kilowatogodzin. Aplikacja nie tylko podpowie, jak to zrobić poprzez praktyczne porady, ale też zmotywuje do większych oszczędności.

Dodatkowo po zalogowaniu się do Homergy, na platformie będzie można tworzyć grupy i oszczędzać wspólnie. Aplikacja umożliwi śledzenie własnych postępów w zakresie redukcji zużycia energii, jak również rywalizację między grupami, co oznacza, że będzie mobilizowała do osiągania coraz lepszych wyników. A oszczędzać warto nie tylko dla obniżenia rachunków za prąd, ale też w bardziej szlachetnym celu. Bosch, który jest autorem aplikacji, przeznaczy ekwiwalent pieniężny zaoszczędzonych kilowatogodzin na realizację wybranych projektów. Pierwsze dwa zostały zgłoszone przez Towarzystwo Opieki nad Ociemniałymi w Laskach oraz Fundacja Integracja JPII w Łodzi.

Aplikacja jest dostępna na smartfony i tablety z systemem Android i iOS. Korzystanie z niej jest bezpłatne, a sama aplikacja całkowicie transparentna. Mimo że Homergy zostało stworzone przez prywatną firmę, nie służy jako platforma sprzedażowa ani promocyjna. Użytkownicy nie będą dostawać ofert handlowych czy informacji o produktach. Firma zapewnia również, że dane osobowe użytkowników będą bezpieczne.

Tagi:

Bosch CSR

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.