180heartbeats wzmacnia zespół

180heartbeats wzmacnia zespół

Brief.pl / Ludzie

Do działu kreacji 180heartbeats + Jung v. Matt dołącza Martin Winther jako associate creative director i Krzysztof Jagieło jako senior art director. Agencja konsekwentnie wzmacnia kompetencje kreatywne i stawia na świeże pomysły.

-

180heartbeats + Jung v. Matt od początku swojej działalności stawia na mocny dział kreacji, co owocuje ciekawymi projektami i uznaniem na polskich i międzynarodowych festiwalach reklamy. Od 2007 roku agencja zdobyła ponad 150 nagród, wyróżnień i nominacji. Stworzona przez 180 charytatywna wytwórnia muzyczna Rak’n’Roll Records była najczęściej nagradzanym polskim projektem reklamowych w 2013 roku i jednym z najbardziej docenionych w historii polskiej reklamy (w sumie 24 nagrody, nominacje i wyróżnienia na polskich i światowych festiwalach). Nowe osoby w dziale kreacji 180 są równie utytułowane i mają w swoim dorobku wiele cenionych projektów.

 

Martin Winther w 180heartbeats + Jung v. Matt obejmie stanowisko associate creative directora. Wcześniej jako senior art director pracował w Saatchi & Saatchi. Doświadczenie zdobywał także w Change Integrated i Euro RSCG. W latach 2005-2008 był dyrektorem kreatywnym w Leo Burnett. Jego projekty wielokrotnie zdobywały uznanie na polskich i światowych festiwalach reklamy, zdobyły m.in. dwa Srebrne Lwy i dwanaście nominacji na festiwalu w Cannes, dwa Clio Awards, trzynaście nagród Golden Drum, ponad trzydzieści KTR, osiem Effie, dwie Eurobest, The One Show Merit Award. Martin Winther był też jurorem w wielu konkursach branżowych, m.in. KTR, Golden Drum , Eurobest, MENA Cristal Awards.

 

Krzysztof Jagieło dołączył do agencji 180 jako senior art director. Doświadczenie zdobywał w agencjach Communication Unlimited (Creative), Isobar Poland (Creative/Art Director) i Artegence (Creative). Wśród jego sukcesów są m.in. dwa srebra w konkursie Golden Drum, srebrna Epica i siedem KTR. Krzysztof Jagieło jest też autorem multimedialnego projektu artystycznego ,,Destrukt” wystawionego m.in. w Kinetica Museum of London (Art Fair Show 2013), Polish Art Exibition at University of Southern Queensland, Muzeum Sztuki Współczesnej we Wrocławiu.

 

- Odświeżamy i wzmacniamy kreację w duchu JUNG v. MATT. Martin i Krzysiek poza talentem i doświadczeniem wzmacniają nasz zespół, jeżeli chodzi o wysoką kulturę pracy, która gra kluczową rolę w naszej agencji – powiedział Mikołaj Sadowski, dyrektor kreatywny i partner w 180heartbeats + Jung v. Matt

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.