180heartbeats wzmacnia zespół

180heartbeats wzmacnia zespół

Brief.pl / Ludzie

Do działu kreacji 180heartbeats + Jung v. Matt dołącza Martin Winther jako associate creative director i Krzysztof Jagieło jako senior art director. Agencja konsekwentnie wzmacnia kompetencje kreatywne i stawia na świeże pomysły.

-

180heartbeats + Jung v. Matt od początku swojej działalności stawia na mocny dział kreacji, co owocuje ciekawymi projektami i uznaniem na polskich i międzynarodowych festiwalach reklamy. Od 2007 roku agencja zdobyła ponad 150 nagród, wyróżnień i nominacji. Stworzona przez 180 charytatywna wytwórnia muzyczna Rak’n’Roll Records była najczęściej nagradzanym polskim projektem reklamowych w 2013 roku i jednym z najbardziej docenionych w historii polskiej reklamy (w sumie 24 nagrody, nominacje i wyróżnienia na polskich i światowych festiwalach). Nowe osoby w dziale kreacji 180 są równie utytułowane i mają w swoim dorobku wiele cenionych projektów.

 

Martin Winther w 180heartbeats + Jung v. Matt obejmie stanowisko associate creative directora. Wcześniej jako senior art director pracował w Saatchi & Saatchi. Doświadczenie zdobywał także w Change Integrated i Euro RSCG. W latach 2005-2008 był dyrektorem kreatywnym w Leo Burnett. Jego projekty wielokrotnie zdobywały uznanie na polskich i światowych festiwalach reklamy, zdobyły m.in. dwa Srebrne Lwy i dwanaście nominacji na festiwalu w Cannes, dwa Clio Awards, trzynaście nagród Golden Drum, ponad trzydzieści KTR, osiem Effie, dwie Eurobest, The One Show Merit Award. Martin Winther był też jurorem w wielu konkursach branżowych, m.in. KTR, Golden Drum , Eurobest, MENA Cristal Awards.

 

Krzysztof Jagieło dołączył do agencji 180 jako senior art director. Doświadczenie zdobywał w agencjach Communication Unlimited (Creative), Isobar Poland (Creative/Art Director) i Artegence (Creative). Wśród jego sukcesów są m.in. dwa srebra w konkursie Golden Drum, srebrna Epica i siedem KTR. Krzysztof Jagieło jest też autorem multimedialnego projektu artystycznego ,,Destrukt” wystawionego m.in. w Kinetica Museum of London (Art Fair Show 2013), Polish Art Exibition at University of Southern Queensland, Muzeum Sztuki Współczesnej we Wrocławiu.

 

- Odświeżamy i wzmacniamy kreację w duchu JUNG v. MATT. Martin i Krzysiek poza talentem i doświadczeniem wzmacniają nasz zespół, jeżeli chodzi o wysoką kulturę pracy, która gra kluczową rolę w naszej agencji – powiedział Mikołaj Sadowski, dyrektor kreatywny i partner w 180heartbeats + Jung v. Matt

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.