180heartbeats wzmacnia zespół

180heartbeats wzmacnia zespół

Brief.pl / Ludzie

Do działu kreacji 180heartbeats + Jung v. Matt dołącza Martin Winther jako associate creative director i Krzysztof Jagieło jako senior art director. Agencja konsekwentnie wzmacnia kompetencje kreatywne i stawia na świeże pomysły.

-

180heartbeats + Jung v. Matt od początku swojej działalności stawia na mocny dział kreacji, co owocuje ciekawymi projektami i uznaniem na polskich i międzynarodowych festiwalach reklamy. Od 2007 roku agencja zdobyła ponad 150 nagród, wyróżnień i nominacji. Stworzona przez 180 charytatywna wytwórnia muzyczna Rak’n’Roll Records była najczęściej nagradzanym polskim projektem reklamowych w 2013 roku i jednym z najbardziej docenionych w historii polskiej reklamy (w sumie 24 nagrody, nominacje i wyróżnienia na polskich i światowych festiwalach). Nowe osoby w dziale kreacji 180 są równie utytułowane i mają w swoim dorobku wiele cenionych projektów.

 

Martin Winther w 180heartbeats + Jung v. Matt obejmie stanowisko associate creative directora. Wcześniej jako senior art director pracował w Saatchi & Saatchi. Doświadczenie zdobywał także w Change Integrated i Euro RSCG. W latach 2005-2008 był dyrektorem kreatywnym w Leo Burnett. Jego projekty wielokrotnie zdobywały uznanie na polskich i światowych festiwalach reklamy, zdobyły m.in. dwa Srebrne Lwy i dwanaście nominacji na festiwalu w Cannes, dwa Clio Awards, trzynaście nagród Golden Drum, ponad trzydzieści KTR, osiem Effie, dwie Eurobest, The One Show Merit Award. Martin Winther był też jurorem w wielu konkursach branżowych, m.in. KTR, Golden Drum , Eurobest, MENA Cristal Awards.

 

Krzysztof Jagieło dołączył do agencji 180 jako senior art director. Doświadczenie zdobywał w agencjach Communication Unlimited (Creative), Isobar Poland (Creative/Art Director) i Artegence (Creative). Wśród jego sukcesów są m.in. dwa srebra w konkursie Golden Drum, srebrna Epica i siedem KTR. Krzysztof Jagieło jest też autorem multimedialnego projektu artystycznego ,,Destrukt” wystawionego m.in. w Kinetica Museum of London (Art Fair Show 2013), Polish Art Exibition at University of Southern Queensland, Muzeum Sztuki Współczesnej we Wrocławiu.

 

- Odświeżamy i wzmacniamy kreację w duchu JUNG v. MATT. Martin i Krzysiek poza talentem i doświadczeniem wzmacniają nasz zespół, jeżeli chodzi o wysoką kulturę pracy, która gra kluczową rolę w naszej agencji – powiedział Mikołaj Sadowski, dyrektor kreatywny i partner w 180heartbeats + Jung v. Matt

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.