Polska Partia YouTuberów

Polska Partia YouTuberów

Brief.pl / Aktualności

Matt (Mateusz) Olech jest vlogerem, który postanowił w dość sprytny sposób oszukać widzów swojego wideobloga podając informację, że startuje w wyborach. Cała ta akcja została zrobiona wręcz perfekcyjnie. W pewnym momencie internauci nie wiedzieli czy to jest prawda, czy może żart (trolling).

-

Pierwszym krokiem, który wykonał Mateusz Olech było stworzenie ulotki wyborczej:




Na tym nie zaprzestał i poszedł o krok dalej - udostępnił screena z tworzenia deklaracji członkowskiej do PPY (Polskiej Partii Youtuberów). Wtedy już wszyscy byli zmieszani: nie wiedzieli czy Olech żartuje, czy rzeczywiście startuje w wyborach.


Internet oszalał

Ludzie po tym wpisie zaczęli brać działania vlogera na poważnie, a nawet można było się spotkać z deklaracjami gdzie były wyrażane chęci przystąpienia do partii. W tak krótkim przedziale czasowym Olech zrobił  dobrą promocję swojej kampanii.  

Następnego dnia powstał spot wyborczy, który był dość niecodzienny:



- Na początku myśl, iż jest to na pewno jakiś żart - tak całą sprawę komentuje jeden z internautów. Następnego dnia - niedowierzanie, ponieważ Matt publikuje zdjęcia deklaracji członkowskiej. Już nie wiadomo, czy jest to na niby, czy prawda.

Całej tej akcji przyglądał się Martin Stankiewicz (również vloger), który wyszedł z zapytaniem do pomysłodawcy tego całego zamieszania: 



Po wpisie Martina, znajomi zaczęli udostępniać miejsca gdzie znajdowały się również bilboardy Mateusza Olecha.

- Powstanie partii politycznej jest oczywiście żartem z mojej strony - choć nie ukrywam - nie wiedziałem, ze wywoła on taką dyskusję - mówi Matt Olech, twórca wideobloga. - Pierwszego dnia po opublikowaniu informacji mój telefon nie cichł przez długi okres - wszyscy dopytywali - czy to prawda? Zdarzali się też tacy, co chcieli otrzymać deklarację człokowską... W rzeczywistości akcja była wstępem do promocji nowej parodii (tym razem spotu wyborczego), która powstała w moim rodzinnym mieście – Kamieniu Pomorskim.

::

A Wy co sądzicie o kampanii promocyjnej Mateusza Olecha? 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.