Polska Partia YouTuberów

Polska Partia YouTuberów

Brief.pl / Aktualności

Matt (Mateusz) Olech jest vlogerem, który postanowił w dość sprytny sposób oszukać widzów swojego wideobloga podając informację, że startuje w wyborach. Cała ta akcja została zrobiona wręcz perfekcyjnie. W pewnym momencie internauci nie wiedzieli czy to jest prawda, czy może żart (trolling).

-

Pierwszym krokiem, który wykonał Mateusz Olech było stworzenie ulotki wyborczej:




Na tym nie zaprzestał i poszedł o krok dalej - udostępnił screena z tworzenia deklaracji członkowskiej do PPY (Polskiej Partii Youtuberów). Wtedy już wszyscy byli zmieszani: nie wiedzieli czy Olech żartuje, czy rzeczywiście startuje w wyborach.


Internet oszalał

Ludzie po tym wpisie zaczęli brać działania vlogera na poważnie, a nawet można było się spotkać z deklaracjami gdzie były wyrażane chęci przystąpienia do partii. W tak krótkim przedziale czasowym Olech zrobił  dobrą promocję swojej kampanii.  

Następnego dnia powstał spot wyborczy, który był dość niecodzienny:



- Na początku myśl, iż jest to na pewno jakiś żart - tak całą sprawę komentuje jeden z internautów. Następnego dnia - niedowierzanie, ponieważ Matt publikuje zdjęcia deklaracji członkowskiej. Już nie wiadomo, czy jest to na niby, czy prawda.

Całej tej akcji przyglądał się Martin Stankiewicz (również vloger), który wyszedł z zapytaniem do pomysłodawcy tego całego zamieszania: 



Po wpisie Martina, znajomi zaczęli udostępniać miejsca gdzie znajdowały się również bilboardy Mateusza Olecha.

- Powstanie partii politycznej jest oczywiście żartem z mojej strony - choć nie ukrywam - nie wiedziałem, ze wywoła on taką dyskusję - mówi Matt Olech, twórca wideobloga. - Pierwszego dnia po opublikowaniu informacji mój telefon nie cichł przez długi okres - wszyscy dopytywali - czy to prawda? Zdarzali się też tacy, co chcieli otrzymać deklarację człokowską... W rzeczywistości akcja była wstępem do promocji nowej parodii (tym razem spotu wyborczego), która powstała w moim rodzinnym mieście – Kamieniu Pomorskim.

::

A Wy co sądzicie o kampanii promocyjnej Mateusza Olecha? 

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.