Polska Partia YouTuberów

Polska Partia YouTuberów

Brief.pl / Aktualności

Matt (Mateusz) Olech jest vlogerem, który postanowił w dość sprytny sposób oszukać widzów swojego wideobloga podając informację, że startuje w wyborach. Cała ta akcja została zrobiona wręcz perfekcyjnie. W pewnym momencie internauci nie wiedzieli czy to jest prawda, czy może żart (trolling).

-

Pierwszym krokiem, który wykonał Mateusz Olech było stworzenie ulotki wyborczej:




Na tym nie zaprzestał i poszedł o krok dalej - udostępnił screena z tworzenia deklaracji członkowskiej do PPY (Polskiej Partii Youtuberów). Wtedy już wszyscy byli zmieszani: nie wiedzieli czy Olech żartuje, czy rzeczywiście startuje w wyborach.


Internet oszalał

Ludzie po tym wpisie zaczęli brać działania vlogera na poważnie, a nawet można było się spotkać z deklaracjami gdzie były wyrażane chęci przystąpienia do partii. W tak krótkim przedziale czasowym Olech zrobił  dobrą promocję swojej kampanii.  

Następnego dnia powstał spot wyborczy, który był dość niecodzienny:



- Na początku myśl, iż jest to na pewno jakiś żart - tak całą sprawę komentuje jeden z internautów. Następnego dnia - niedowierzanie, ponieważ Matt publikuje zdjęcia deklaracji członkowskiej. Już nie wiadomo, czy jest to na niby, czy prawda.

Całej tej akcji przyglądał się Martin Stankiewicz (również vloger), który wyszedł z zapytaniem do pomysłodawcy tego całego zamieszania: 



Po wpisie Martina, znajomi zaczęli udostępniać miejsca gdzie znajdowały się również bilboardy Mateusza Olecha.

- Powstanie partii politycznej jest oczywiście żartem z mojej strony - choć nie ukrywam - nie wiedziałem, ze wywoła on taką dyskusję - mówi Matt Olech, twórca wideobloga. - Pierwszego dnia po opublikowaniu informacji mój telefon nie cichł przez długi okres - wszyscy dopytywali - czy to prawda? Zdarzali się też tacy, co chcieli otrzymać deklarację człokowską... W rzeczywistości akcja była wstępem do promocji nowej parodii (tym razem spotu wyborczego), która powstała w moim rodzinnym mieście – Kamieniu Pomorskim.

::

A Wy co sądzicie o kampanii promocyjnej Mateusza Olecha? 

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Brief.pl / Aktualności

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących
Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Szósta edycja największego charytatywnego biegu w kraju – Poland Business Run – startuje 3 września. Uczestnicy pobiegną w tym roku w 7 miastach: Krakowie, Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku i Katowicach. Rejestracja drużyn rusza już pod koniec kwietnia. Cel? Pomoc osobom z niepełnosprawnością ruchową w powrocie do normalnego życia.

E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak

Brief.pl / Aktualności

E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak
E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak

W ostatnich latach przeciętne tempo życia wielu Polaków diametralnie się zmieniło. Większość rzeczy robimy w pośpiechu i cierpimy na nieustanny brak czasu. Wraz z rozwojem nowych technologii na popularności zyskały e-zakupy, które pozwalają zaoszczędzić czas. Z badań wynika, że 39 proc. Polaków robi zakupy przez internet w niedzielę z powodu braku czasu w tygodniu. Aż 78 proc. respondentów deklaruje, że nie powinno być żadnych ograniczeń w niedzielnym e-handlu. Rozwiązania z rynku e-commerce odzwierciedlają oczekiwania konsumentów, którzy coraz chętniej kupują przez internet. Co ciekawe konsumenci online nie tylko kupują ubrania czy elektronikę, ale również produkty spożywcze. Co na to ustawodawcy? Czy serwery e-sklepów zostaną wyłączone?