Facebook dla biznesu - raport

Facebook dla biznesu - raport

Magazyn / Wiedza

Zachęcamy do ściągnięcia bezpłatnego raportu na temat narzędzi Facebooka, przeznaczonych dla biznesu, marketerów oraz osób zajmujących się reklamą.

-

Raport był dodatkiem do wrześniowego, papierowego wydania magazynu "Brief".

Treści zawarte w 32-stronnicowym raporcie zostały przygotowane przez zespół Polaków pracujących w polskim oddziale Facebooka.

 

W raporcie znajdziecie między innymi:

- obszerny wywiad z Diego Olivą, dyrektorem regionalnym Facebooka na Europę, Bliski Wschód oraz Afrykę

- infografiki pokazujące zasięg Facebooka w Polsce

- przegląd najważniejszych narzędzi reklamowych

- inspirujące case studies

- informacje na temat PMD (Preferred Marketing Developer)

 

Ściągnij raport Facebook dla biznesu

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.