Facebook dla biznesu - raport

Facebook dla biznesu - raport

Magazyn / Wiedza

Zachęcamy do ściągnięcia bezpłatnego raportu na temat narzędzi Facebooka, przeznaczonych dla biznesu, marketerów oraz osób zajmujących się reklamą.

-

Raport był dodatkiem do wrześniowego, papierowego wydania magazynu "Brief".

Treści zawarte w 32-stronnicowym raporcie zostały przygotowane przez zespół Polaków pracujących w polskim oddziale Facebooka.

 

W raporcie znajdziecie między innymi:

- obszerny wywiad z Diego Olivą, dyrektorem regionalnym Facebooka na Europę, Bliski Wschód oraz Afrykę

- infografiki pokazujące zasięg Facebooka w Polsce

- przegląd najważniejszych narzędzi reklamowych

- inspirujące case studies

- informacje na temat PMD (Preferred Marketing Developer)

 

Ściągnij raport Facebook dla biznesu

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.