Jaką rolę w kształtowaniu silnej marki odgrywa współpraca na linii: przedsiębiorcy - administracja publiczna - uczelnie?

Brief TV / Eventy

Debata: Jak zbudować silną markę? Okazuje się, że najważniejsza jest współpraca i wzajemne inspirowanie się trzech płaszczyzn – administracji, biznesu oraz uczelni i doradców marketingowych.

-

Do takich wniosków doszli uczestnicy debaty podczas 4 edycji Forum Praktyków Marketingu Miejsc, zorganizowanego przez platformę Brief for Poland oraz Biuro Promocji Zakopanego 24 października 2014 roku w Zakopanem. W debacie wzięli udział: Andrzej Kawecki, dyrektor Biura Promocji Zakopanego; Elżbieta Kantor, dyrektor Departamentu Promocji i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego; Tymoteusz Mróz, właściciel Infogram; Kazimierz Nędza z Tatrzańskiej Agencji Rozwoju, Promocji i Kultury oraz January Świerk, właściciel restauracji "Mała Szwajcaria".

Zobacz inne polecane artykuły

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.