Lords of the Fallen: polska gra podbija rynek

Lords of the Fallen: polska gra podbija rynek

Brief.pl / Aktualności

Pod koniec października zadebiutowała na świecie polska gra przygotowana przez studio CI Games. Był to udany debiut ponieważ gra sprzedała się już w 700 tys. egzemplarzy (dane na 1 listopad).

-

Lords of the Fallen jest grą z kategorii action RPG. Gracz wciela się w wojownika, którego celem jest pokonanie kolejnych przeciwników na swojej drodze. W zależności od sposobu gry, przejście całej fabuły zajmuje około 20 godzin. Warto zauważyć, że grę można przejść jedną z 3 klas postaci, co trzykrotnie wydłuża czas rozgrywki.

Najmocniejszą stroną tytułu jest jej oprawa graficzna. Dlatego też, oprócz komputerów PC, przeznaczona jest wyłącznie na konsole nowej generacji (PS4 oraz Xbox One). Lords of the Fallen zebrał bardzo dobre recenzje oraz oceny na największych portalach i serwisach poświęconych grom.

Lords of the Fallen

Gra ukazała się jednocześnie w 72 krajach w 13 wersjach językowych. Budżet produkcji to aż 40 milionów złotych, z czego 1/4 została przeznaczona na marketing. Nad polską produkcją pracowało 170 osób w Polsce, Niemczech, Wielkiej Brytanii oraz Azji (grafika).

Oficjalnym partnerem Lords of the Fallen w Azji jest Sony. Dlatego też gra na kontynencie nie jest dostępna na Xbox'a.

Wersje kolekcjonejrskie zostały niemal natychmiast wyprzedane. Jednak na serwisach aukcyjnych można takową odkupić, jednak trzeba się liczyć z kosztem sięgającym nawet 400 USD.

Lords of the Fallen

::

Koszt gry na PlayStation 4 (na tę platformę globalnie sprzedało się najwięcej egzemplarzy) to 199 zł w Polsce. Jeśli przemnożymy to przez 700 tys. sprzedanych egzemplarzy, to daje nam to zawrotną kwotę 140 mln zł wygenerowanych ze sprzedaży!  Warto przy okazji zwrócić uwagę, że w Polsce planowano pierwotnie sprzedać 26 tys, kopii gry, jednak CI Games szybko podjął decyzję o zwiększeniu nakładu. Twórcy gry zapowiadają wydanie dodatku fabularnego do gry, który zapewni kilka dodatkowych godzin rozrywki.

::

CI Games zaczynał swoją działalność jeszcze pod nazwą City Interactive w 2002 roku od produkcji niskobudżetowych gier dodawanych na płytach CD do magazynów. W 2007 roku zadebiutował na GWP. Pierwszymi poważnymi tytułami CI Games (jeszcze jako City Interactive) była seria Sniper: Art of Victory oraz Ghost Warrior (2010, sprzedaż sięgnęła 3,5 mln egzemplarzy). Jednak właśnie Lords of the Fallen jest pierwszą grą z tak zwanej kategorii "full price", którą CI Games wydało.

::

Czy Lords of the Fallen okaże się sukcesem na miarę Wiedźmina? Trzymamy kciuki! Również za kolejne produkcje CI Games (firma do końca roku przedstawi swoje plany biznesowy i wydawnicze na najbliższe lata).

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.