wp - grudzien 2016

Polska. Move Your Imagination

Polska. Move Your Imagination

Brief for Poland / Aktualności

4 listopada, w budynku Parlamentu Europejskiego, odbył się spektakl zorganizowany przez Polską Organizację Turystyczną – „Polska. Move Your Imaginantion”. Pokazano w ten sposób jak zmienił się wizerunek Polski i polskiej turystyki, w szczególności w kontekście unijnego projektu „Promujmy Polskę Razem”.

-

Gościem Honorowym spektaklu był  Pan Prezydent Lech Wałęsa, który dla wielu jest nie tylko symbolem zmian, ale także ambasadorem Polskiej Marki. Wystąpienie na scenie razem z synem, europosłem Jarosławem Wałęsą, było symbolicznym ukazaniem idei wolności w ponadczasowym i pokoleniowym wymiarze. 10 lat Polski w Unii Europejskiej to nowe możliwości współpracy, wsparcie finansowe ze środków unijnych, a także wspólny rynek europejski.  Podczas spotkania, dzięki zastosowaniu nowoczesnej technologii, ekranów mgłowych, Polska Organizacja Turystyczna pokazała,  w jaki sposób zmieniła się Polska i jak efektowne są to zmiany.

- Ostatnie 5 lat to także największa i najbardziej konsekwentna promocja Polski na świecie. Polska stała się pożądaną przez wielu destynacją turystyczną. Kampanie promocyjne realizowane w ramach wsparcia unijnego dotyczą rynku europejskiego ale nie tylko. – komentuje Rafał Szmytke, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej. – Konsekwencja w działaniu, inwestycje w nowoczesną infrastrukturę i wzrost zaufania międzynarodowych inwestorów, a także turystyczna atrakcyjność kraju sprawiły, że ruch turystyczny notuje od kilku lat stabilny wzrost.” – dodaje Szmytke.

W spotkaniu wzięli udział przedstawiciele najważniejszych instytucji europejskich, placówek dyplomatycznych oraz międzynarodowych mediów. Wśród gości zanleźli się między innymi: Elżbieta Bieńkowska, Jerzy Buzek, Dariusz Rosatti, Adam Szejnfeld, Danuta Hubner, Barbara Kudrycka. Uroczystość zakończyła się koncertem Duetu Julity i Pauli Sokołowskich.

::

Dzięki środkom strukturalnym Polska Organizacja Turystyczna zrealizowała między innymi kampanię "Polska.Feel Invited", "Polska. Come and find your story" czy samolot do Londynu, Brukseli, Paryża i Frankfurtu z hasłem "Polska. Move Your Imagination", a także rejs po Europie żaglowca Fryderyk Chopin.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.