Polska. Move Your Imagination

Polska. Move Your Imagination

Brief for Poland / Aktualności

4 listopada, w budynku Parlamentu Europejskiego, odbył się spektakl zorganizowany przez Polską Organizację Turystyczną – „Polska. Move Your Imaginantion”. Pokazano w ten sposób jak zmienił się wizerunek Polski i polskiej turystyki, w szczególności w kontekście unijnego projektu „Promujmy Polskę Razem”.

-

Gościem Honorowym spektaklu był  Pan Prezydent Lech Wałęsa, który dla wielu jest nie tylko symbolem zmian, ale także ambasadorem Polskiej Marki. Wystąpienie na scenie razem z synem, europosłem Jarosławem Wałęsą, było symbolicznym ukazaniem idei wolności w ponadczasowym i pokoleniowym wymiarze. 10 lat Polski w Unii Europejskiej to nowe możliwości współpracy, wsparcie finansowe ze środków unijnych, a także wspólny rynek europejski.  Podczas spotkania, dzięki zastosowaniu nowoczesnej technologii, ekranów mgłowych, Polska Organizacja Turystyczna pokazała,  w jaki sposób zmieniła się Polska i jak efektowne są to zmiany.

- Ostatnie 5 lat to także największa i najbardziej konsekwentna promocja Polski na świecie. Polska stała się pożądaną przez wielu destynacją turystyczną. Kampanie promocyjne realizowane w ramach wsparcia unijnego dotyczą rynku europejskiego ale nie tylko. – komentuje Rafał Szmytke, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej. – Konsekwencja w działaniu, inwestycje w nowoczesną infrastrukturę i wzrost zaufania międzynarodowych inwestorów, a także turystyczna atrakcyjność kraju sprawiły, że ruch turystyczny notuje od kilku lat stabilny wzrost.” – dodaje Szmytke.

W spotkaniu wzięli udział przedstawiciele najważniejszych instytucji europejskich, placówek dyplomatycznych oraz międzynarodowych mediów. Wśród gości zanleźli się między innymi: Elżbieta Bieńkowska, Jerzy Buzek, Dariusz Rosatti, Adam Szejnfeld, Danuta Hubner, Barbara Kudrycka. Uroczystość zakończyła się koncertem Duetu Julity i Pauli Sokołowskich.

::

Dzięki środkom strukturalnym Polska Organizacja Turystyczna zrealizowała między innymi kampanię "Polska.Feel Invited", "Polska. Come and find your story" czy samolot do Londynu, Brukseli, Paryża i Frankfurtu z hasłem "Polska. Move Your Imagination", a także rejs po Europie żaglowca Fryderyk Chopin.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.