Polska. Move Your Imagination

Polska. Move Your Imagination

Brief for Poland / Aktualności

4 listopada, w budynku Parlamentu Europejskiego, odbył się spektakl zorganizowany przez Polską Organizację Turystyczną – „Polska. Move Your Imaginantion”. Pokazano w ten sposób jak zmienił się wizerunek Polski i polskiej turystyki, w szczególności w kontekście unijnego projektu „Promujmy Polskę Razem”.

-

Gościem Honorowym spektaklu był  Pan Prezydent Lech Wałęsa, który dla wielu jest nie tylko symbolem zmian, ale także ambasadorem Polskiej Marki. Wystąpienie na scenie razem z synem, europosłem Jarosławem Wałęsą, było symbolicznym ukazaniem idei wolności w ponadczasowym i pokoleniowym wymiarze. 10 lat Polski w Unii Europejskiej to nowe możliwości współpracy, wsparcie finansowe ze środków unijnych, a także wspólny rynek europejski.  Podczas spotkania, dzięki zastosowaniu nowoczesnej technologii, ekranów mgłowych, Polska Organizacja Turystyczna pokazała,  w jaki sposób zmieniła się Polska i jak efektowne są to zmiany.

- Ostatnie 5 lat to także największa i najbardziej konsekwentna promocja Polski na świecie. Polska stała się pożądaną przez wielu destynacją turystyczną. Kampanie promocyjne realizowane w ramach wsparcia unijnego dotyczą rynku europejskiego ale nie tylko. – komentuje Rafał Szmytke, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej. – Konsekwencja w działaniu, inwestycje w nowoczesną infrastrukturę i wzrost zaufania międzynarodowych inwestorów, a także turystyczna atrakcyjność kraju sprawiły, że ruch turystyczny notuje od kilku lat stabilny wzrost.” – dodaje Szmytke.

W spotkaniu wzięli udział przedstawiciele najważniejszych instytucji europejskich, placówek dyplomatycznych oraz międzynarodowych mediów. Wśród gości zanleźli się między innymi: Elżbieta Bieńkowska, Jerzy Buzek, Dariusz Rosatti, Adam Szejnfeld, Danuta Hubner, Barbara Kudrycka. Uroczystość zakończyła się koncertem Duetu Julity i Pauli Sokołowskich.

::

Dzięki środkom strukturalnym Polska Organizacja Turystyczna zrealizowała między innymi kampanię "Polska.Feel Invited", "Polska. Come and find your story" czy samolot do Londynu, Brukseli, Paryża i Frankfurtu z hasłem "Polska. Move Your Imagination", a także rejs po Europie żaglowca Fryderyk Chopin.

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Brief.pl / Aktualności

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących
Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Szósta edycja największego charytatywnego biegu w kraju – Poland Business Run – startuje 3 września. Uczestnicy pobiegną w tym roku w 7 miastach: Krakowie, Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku i Katowicach. Rejestracja drużyn rusza już pod koniec kwietnia. Cel? Pomoc osobom z niepełnosprawnością ruchową w powrocie do normalnego życia.

E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak

Brief.pl / Aktualności

E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak
E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak

W ostatnich latach przeciętne tempo życia wielu Polaków diametralnie się zmieniło. Większość rzeczy robimy w pośpiechu i cierpimy na nieustanny brak czasu. Wraz z rozwojem nowych technologii na popularności zyskały e-zakupy, które pozwalają zaoszczędzić czas. Z badań wynika, że 39 proc. Polaków robi zakupy przez internet w niedzielę z powodu braku czasu w tygodniu. Aż 78 proc. respondentów deklaruje, że nie powinno być żadnych ograniczeń w niedzielnym e-handlu. Rozwiązania z rynku e-commerce odzwierciedlają oczekiwania konsumentów, którzy coraz chętniej kupują przez internet. Co ciekawe konsumenci online nie tylko kupują ubrania czy elektronikę, ale również produkty spożywcze. Co na to ustawodawcy? Czy serwery e-sklepów zostaną wyłączone?