Polska. Move Your Imagination

Polska. Move Your Imagination

Brief for Poland / Aktualności

4 listopada, w budynku Parlamentu Europejskiego, odbył się spektakl zorganizowany przez Polską Organizację Turystyczną – „Polska. Move Your Imaginantion”. Pokazano w ten sposób jak zmienił się wizerunek Polski i polskiej turystyki, w szczególności w kontekście unijnego projektu „Promujmy Polskę Razem”.

-

Gościem Honorowym spektaklu był  Pan Prezydent Lech Wałęsa, który dla wielu jest nie tylko symbolem zmian, ale także ambasadorem Polskiej Marki. Wystąpienie na scenie razem z synem, europosłem Jarosławem Wałęsą, było symbolicznym ukazaniem idei wolności w ponadczasowym i pokoleniowym wymiarze. 10 lat Polski w Unii Europejskiej to nowe możliwości współpracy, wsparcie finansowe ze środków unijnych, a także wspólny rynek europejski.  Podczas spotkania, dzięki zastosowaniu nowoczesnej technologii, ekranów mgłowych, Polska Organizacja Turystyczna pokazała,  w jaki sposób zmieniła się Polska i jak efektowne są to zmiany.

- Ostatnie 5 lat to także największa i najbardziej konsekwentna promocja Polski na świecie. Polska stała się pożądaną przez wielu destynacją turystyczną. Kampanie promocyjne realizowane w ramach wsparcia unijnego dotyczą rynku europejskiego ale nie tylko. – komentuje Rafał Szmytke, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej. – Konsekwencja w działaniu, inwestycje w nowoczesną infrastrukturę i wzrost zaufania międzynarodowych inwestorów, a także turystyczna atrakcyjność kraju sprawiły, że ruch turystyczny notuje od kilku lat stabilny wzrost.” – dodaje Szmytke.

W spotkaniu wzięli udział przedstawiciele najważniejszych instytucji europejskich, placówek dyplomatycznych oraz międzynarodowych mediów. Wśród gości zanleźli się między innymi: Elżbieta Bieńkowska, Jerzy Buzek, Dariusz Rosatti, Adam Szejnfeld, Danuta Hubner, Barbara Kudrycka. Uroczystość zakończyła się koncertem Duetu Julity i Pauli Sokołowskich.

::

Dzięki środkom strukturalnym Polska Organizacja Turystyczna zrealizowała między innymi kampanię "Polska.Feel Invited", "Polska. Come and find your story" czy samolot do Londynu, Brukseli, Paryża i Frankfurtu z hasłem "Polska. Move Your Imagination", a także rejs po Europie żaglowca Fryderyk Chopin.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Brief.pl / Aktualności

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych
Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Zbudowanie długotrwałych relacji z pracownikami, klientami czy partnerami biznesowymi, przekłada się na realizację celów założonych przez przedsiębiorstwa. Z kolei drobne upominki wręczane podczas spotkań biznesowych i prezenty dla pracowników, mają bezpośredni wpływ na stosunki międzyludzkie. Podpowiadamy, kiedy i jakie upominki wręczać, by odnieść sukces w biznesie.