Polska. Move Your Imagination

Polska. Move Your Imagination

Brief for Poland / Aktualności

4 listopada, w budynku Parlamentu Europejskiego, odbył się spektakl zorganizowany przez Polską Organizację Turystyczną – „Polska. Move Your Imaginantion”. Pokazano w ten sposób jak zmienił się wizerunek Polski i polskiej turystyki, w szczególności w kontekście unijnego projektu „Promujmy Polskę Razem”.

-

Gościem Honorowym spektaklu był  Pan Prezydent Lech Wałęsa, który dla wielu jest nie tylko symbolem zmian, ale także ambasadorem Polskiej Marki. Wystąpienie na scenie razem z synem, europosłem Jarosławem Wałęsą, było symbolicznym ukazaniem idei wolności w ponadczasowym i pokoleniowym wymiarze. 10 lat Polski w Unii Europejskiej to nowe możliwości współpracy, wsparcie finansowe ze środków unijnych, a także wspólny rynek europejski.  Podczas spotkania, dzięki zastosowaniu nowoczesnej technologii, ekranów mgłowych, Polska Organizacja Turystyczna pokazała,  w jaki sposób zmieniła się Polska i jak efektowne są to zmiany.

- Ostatnie 5 lat to także największa i najbardziej konsekwentna promocja Polski na świecie. Polska stała się pożądaną przez wielu destynacją turystyczną. Kampanie promocyjne realizowane w ramach wsparcia unijnego dotyczą rynku europejskiego ale nie tylko. – komentuje Rafał Szmytke, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej. – Konsekwencja w działaniu, inwestycje w nowoczesną infrastrukturę i wzrost zaufania międzynarodowych inwestorów, a także turystyczna atrakcyjność kraju sprawiły, że ruch turystyczny notuje od kilku lat stabilny wzrost.” – dodaje Szmytke.

W spotkaniu wzięli udział przedstawiciele najważniejszych instytucji europejskich, placówek dyplomatycznych oraz międzynarodowych mediów. Wśród gości zanleźli się między innymi: Elżbieta Bieńkowska, Jerzy Buzek, Dariusz Rosatti, Adam Szejnfeld, Danuta Hubner, Barbara Kudrycka. Uroczystość zakończyła się koncertem Duetu Julity i Pauli Sokołowskich.

::

Dzięki środkom strukturalnym Polska Organizacja Turystyczna zrealizowała między innymi kampanię "Polska.Feel Invited", "Polska. Come and find your story" czy samolot do Londynu, Brukseli, Paryża i Frankfurtu z hasłem "Polska. Move Your Imagination", a także rejs po Europie żaglowca Fryderyk Chopin.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.