Arkadiusz Szulc trading directorem w Aegis Media

Arkadiusz Szulc trading directorem w Aegis Media

Brief.pl / Ludzie

W ramach realizacji strategii Digitally ahead grupy Aegis Media w Polsce połączone zostały dwie do tej pory oddzielnie funkcjonujące struktury: trade (business) i digital action group (innowacje).Stanowisko trading directora objął Arkadiusz Szulc, który dotychczas pełnił funkcję digital directora.

-

 Pokieruje on zespołem, którego zadaniem jest realizacja strategii tradingowej grupy ze szczególnym naciskiem na inicjowanie we współpracy z mediami innowacyjnych projektów komunikacyjnych realizowanych dla klientów.  

Szulc z branżą mediową związany jest od 12 lat. Do grupy Aegis Media trafił w 2005 roku, początkowo do domu mediowego Carat Polska, a od 2007 roku w agencji HypermediaIsobar gdzie m.in. zarządzał działem planowania i zakupu mediów online. Od 2012 roku jako Digital Director w ramach Aegis Media odpowiadał za trading w obszarze mediów digital oraz zarządzał zespołem digital action group (interdyscyplinarny dział innowacji).

- Wierzę, że innowacja w naszej branży powstaje na styku mediów i technologii, dlatego chcemy maksymalnie wykorzystać cały potencjał technologiczny, kreatywny, strategiczny i badawczy, jakim dysponujemy, by we współpracy z naszymi partnerami biznesowymi budować przewagę konkurencyjną dla klientów grupy Aegis Media w Polsce – komentuje Szulc.

Aegis Media planuje również inwestycje w rozwój kompetencji w obszarze sponsoringu, entertainment i praw do transmisji.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.