wp - grudzien 2016

Arkadiusz Szulc trading directorem w Aegis Media

Arkadiusz Szulc trading directorem w Aegis Media

Brief.pl / Ludzie

W ramach realizacji strategii Digitally ahead grupy Aegis Media w Polsce połączone zostały dwie do tej pory oddzielnie funkcjonujące struktury: trade (business) i digital action group (innowacje).Stanowisko trading directora objął Arkadiusz Szulc, który dotychczas pełnił funkcję digital directora.

-

 Pokieruje on zespołem, którego zadaniem jest realizacja strategii tradingowej grupy ze szczególnym naciskiem na inicjowanie we współpracy z mediami innowacyjnych projektów komunikacyjnych realizowanych dla klientów.  

Szulc z branżą mediową związany jest od 12 lat. Do grupy Aegis Media trafił w 2005 roku, początkowo do domu mediowego Carat Polska, a od 2007 roku w agencji HypermediaIsobar gdzie m.in. zarządzał działem planowania i zakupu mediów online. Od 2012 roku jako Digital Director w ramach Aegis Media odpowiadał za trading w obszarze mediów digital oraz zarządzał zespołem digital action group (interdyscyplinarny dział innowacji).

- Wierzę, że innowacja w naszej branży powstaje na styku mediów i technologii, dlatego chcemy maksymalnie wykorzystać cały potencjał technologiczny, kreatywny, strategiczny i badawczy, jakim dysponujemy, by we współpracy z naszymi partnerami biznesowymi budować przewagę konkurencyjną dla klientów grupy Aegis Media w Polsce – komentuje Szulc.

Aegis Media planuje również inwestycje w rozwój kompetencji w obszarze sponsoringu, entertainment i praw do transmisji.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.