Arkadiusz Szulc trading directorem w Aegis Media

Arkadiusz Szulc trading directorem w Aegis Media

Brief.pl / Ludzie

W ramach realizacji strategii Digitally ahead grupy Aegis Media w Polsce połączone zostały dwie do tej pory oddzielnie funkcjonujące struktury: trade (business) i digital action group (innowacje).Stanowisko trading directora objął Arkadiusz Szulc, który dotychczas pełnił funkcję digital directora.

-

 Pokieruje on zespołem, którego zadaniem jest realizacja strategii tradingowej grupy ze szczególnym naciskiem na inicjowanie we współpracy z mediami innowacyjnych projektów komunikacyjnych realizowanych dla klientów.  

Szulc z branżą mediową związany jest od 12 lat. Do grupy Aegis Media trafił w 2005 roku, początkowo do domu mediowego Carat Polska, a od 2007 roku w agencji HypermediaIsobar gdzie m.in. zarządzał działem planowania i zakupu mediów online. Od 2012 roku jako Digital Director w ramach Aegis Media odpowiadał za trading w obszarze mediów digital oraz zarządzał zespołem digital action group (interdyscyplinarny dział innowacji).

- Wierzę, że innowacja w naszej branży powstaje na styku mediów i technologii, dlatego chcemy maksymalnie wykorzystać cały potencjał technologiczny, kreatywny, strategiczny i badawczy, jakim dysponujemy, by we współpracy z naszymi partnerami biznesowymi budować przewagę konkurencyjną dla klientów grupy Aegis Media w Polsce – komentuje Szulc.

Aegis Media planuje również inwestycje w rozwój kompetencji w obszarze sponsoringu, entertainment i praw do transmisji.

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.