Arkadiusz Szulc trading directorem w Aegis Media

Arkadiusz Szulc trading directorem w Aegis Media

Brief.pl / Ludzie

W ramach realizacji strategii Digitally ahead grupy Aegis Media w Polsce połączone zostały dwie do tej pory oddzielnie funkcjonujące struktury: trade (business) i digital action group (innowacje).Stanowisko trading directora objął Arkadiusz Szulc, który dotychczas pełnił funkcję digital directora.

-

 Pokieruje on zespołem, którego zadaniem jest realizacja strategii tradingowej grupy ze szczególnym naciskiem na inicjowanie we współpracy z mediami innowacyjnych projektów komunikacyjnych realizowanych dla klientów.  

Szulc z branżą mediową związany jest od 12 lat. Do grupy Aegis Media trafił w 2005 roku, początkowo do domu mediowego Carat Polska, a od 2007 roku w agencji HypermediaIsobar gdzie m.in. zarządzał działem planowania i zakupu mediów online. Od 2012 roku jako Digital Director w ramach Aegis Media odpowiadał za trading w obszarze mediów digital oraz zarządzał zespołem digital action group (interdyscyplinarny dział innowacji).

- Wierzę, że innowacja w naszej branży powstaje na styku mediów i technologii, dlatego chcemy maksymalnie wykorzystać cały potencjał technologiczny, kreatywny, strategiczny i badawczy, jakim dysponujemy, by we współpracy z naszymi partnerami biznesowymi budować przewagę konkurencyjną dla klientów grupy Aegis Media w Polsce – komentuje Szulc.

Aegis Media planuje również inwestycje w rozwój kompetencji w obszarze sponsoringu, entertainment i praw do transmisji.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.