THINK BIG UPC Biznes - ostatnia szansa na zgłoszenia!

Brief.pl / Aktualności

Do 7 listopada możecie wypełniać zgłoszenia do konkursu dla małych firm z globalnymi ambicjami – THINK BIG UPC Biznes. Prowadzisz innowacyjny biznes? Przedstaw swój unikatowy pomysł na rozwój!

-

THINK BIG to program zainicjowany przez UPC Biznes. Jest skierowany jest do właścicieli mikro i małych przedsiębiorstw, którzy chcą rozwijać swoją działalność w oparciu o innowacyjne technologie i rozwiązania, a jednocześnie kreatywnie łączą swoje pasje z działalnością biznesową. Główną nagrodą w programie jest 40.000 złotych oraz możliwość wymiany wiedzy i doświadczeń z mentorami sektora innowacyjnego biznesu. Zdobywcy  dwóch drugich miejsc zdobędą po 20 000 zł. Dodatkowo, każdy ze zwycięzców weźmie udział w sesjach mentorskich 1 na 1 z ekspertami UPC Biznes oraz praktykami biznesu.

W jury konkursu zasiadają m.in. Roman Młodkowski, Andrzej Pągowski, Artur Kurasiński, Olga Kozierowska, Bartłomiej Gola oraz przedstawiciele UPC Polska i Liberty Global Ventures.Druga edycja Think Big zwraca uwagę nie tylko na kontekst myślenia ‘globalnego’ o firmie, ale też balansu między karierą a życiem prywatnym.

Zgłoszenia zawierające opis dotychczasowej działalności przedsiębiorstwa oraz projekt rozwoju firmy należy przesyłać za pośrednictwem formularza on-line dostępnego tutaj, nie później niż do 7.11.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.