Monitoring mediów a sprzedaż - raport

Monitoring mediów a sprzedaż - raport

Brief.pl / Wiedza

Zachęcamy do ściągnięcia e-booka przygotowanego przez firmę Newspoint, poświęconego monitoringowi mediów i jego roli w sprzedaży.

-

Na podstawie wieloletnich doświadczeń, wiedzy zdobytej w trakcie realizacji projektów dla klientów oraz rozmów z partnerami biznesowymi i liderami opinii Newspoint stworzył krótki e-book dzięki któremu można dowiedzieć się, jak monitoring internetu i mediów tradycyjnych może wspomagać sprzedaż. Materiał ma charakter edukacyjny i pomaga zrozumieć jak funkcjonuje usługa monitoringu mediów oraz jak można wykorzystać ją w celu usprawnienia działań sprzedażowych. To pierwsza z kilku planowanych publikacji tego typu. Niebawem udostępniony zostanie materiał o wsparciu usługami monitoringu mediów działań Human Resources oraz promocji w social media.

 

E-book do pobrania na stronie:

www.newspoint.pl/newspoint-pomaga-sprzedawac

 

::

Photo: © stillkost - Zobacz portfolio

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.