Monitoring mediów a sprzedaż - raport

Monitoring mediów a sprzedaż - raport

Brief.pl / Wiedza

Zachęcamy do ściągnięcia e-booka przygotowanego przez firmę Newspoint, poświęconego monitoringowi mediów i jego roli w sprzedaży.

-

Na podstawie wieloletnich doświadczeń, wiedzy zdobytej w trakcie realizacji projektów dla klientów oraz rozmów z partnerami biznesowymi i liderami opinii Newspoint stworzył krótki e-book dzięki któremu można dowiedzieć się, jak monitoring internetu i mediów tradycyjnych może wspomagać sprzedaż. Materiał ma charakter edukacyjny i pomaga zrozumieć jak funkcjonuje usługa monitoringu mediów oraz jak można wykorzystać ją w celu usprawnienia działań sprzedażowych. To pierwsza z kilku planowanych publikacji tego typu. Niebawem udostępniony zostanie materiał o wsparciu usługami monitoringu mediów działań Human Resources oraz promocji w social media.

 

E-book do pobrania na stronie:

www.newspoint.pl/newspoint-pomaga-sprzedawac

 

::

Photo: © stillkost - Zobacz portfolio

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.