BDsklep rozszerza ofertę

BDsklep rozszerza ofertę

Brief.pl / Aktualności

Książki to jeden z najbardziej popularnych produktów możliwych do sprzedaży w przestrzeni internetu. Mając na uwadze potrzeby klientów, którzy w sieci poszukują nie tylko produktów FMCG ale także innych dóbr, bdsklep.pl zdecydował się na stworzenie dedykowanej platformy bdkultura.pl

-

Księgarnia internetowa bdkultura.pl powstała z myślą o miłośnikach dobrej literatury. Jej twórcą jest zespół ludzi, którzy są nie tylko specjalistami w dziedzinie e-commerce, lecz przede wszystkim czytelnikami o zróżnicowanych preferencjach literackich.

- Dobrze wiemy jak w naszym zabieganym świecie ciężko jest znaleźć wolną chwilę dla siebie, a możliwość pochylenia się nad książką ulubionego autora jest prawdziwym przywilejem – mówi Marta Kociszewska, manager sklepu bdkultura.pl. - Nasza księgarnia pozwoli czytelnikom odzyskać czas zagubiony gdzieś między półkami w poszukiwaniu pożądanej publikacji. Oferując różnorodność gatunków i bogaty wybór tytułów  pragniemy, aby księgarnia bdkultura.pl stała się miejscem spotkań pasjonatów dobrej książki i filmu. Jednym z elementów naszego hasła „odzyskaj czas na rzeczy ważne” jest właśnie możliwość spędzenia czasu z najbliższymi na rozrywce – przy dobrej książce, muzyce, filmie, a nawet i grze – dodaje.

bdkultura logo

Podstawową cechą serwisu jest szeroki asortyment produktów (obecnie ponad 82 000 książek w bazie) oraz szerokie plany rozwoju asortymentowego w obszarze kultury. Docelową, unikalną wartością będzie  posiadanie w ofercie wszystkich kategorii rozrywki i kultury (książka, muzyka, film, gra czy audiobook) w postaci fizycznej i cyfrowej (w sumie 8 kategorii głównych) i wyłączna koncentracja na tej grupie asortymentowej.

- BDKultura.pl to miejsce, w którym klient znajdzie tylko produkt związany z kulturą: dziś książkę, a docelowo muzykę, film i gry. Serwis, w odróżnieniu od działań konkurencji,  skupia się na powiązanych ze sobą kategoriach produktowych. Żeby znaleźć książkę klient nie będzie musiał przeglądać banerów z kosmetykami czy akcesoriami sportowymi. Dajemy klientowi to, po co do nas przychodzi. Stworzyliśmy serwis  prosty i przyjazny czytelnikowi – dodaje Kociszewska.

Bdkultura.pl będzie również miejscem, w którym aspirujący użytkownik kultury będzie mógł znaleźć recenzje, artykuły, zapowiedzi wybranych produktów. Serwis będzie oferował  nie tylko produkt, ale też dotyczące go treści redakcyjne.

- Książka – niezależnie od tego czy ma formę papierową, elektroniczną czy audiobooka – istnieje po to, by nas obdarować: chwilą zadumy, kryminalną zagadką, wartką akcją lub miłosną intrygą. Dla mnie książki to pasja, a możliwość dzielenia się nią z klientami bdkultura.pl to zaszczyt – mówi Przemysław Poznański, były dziennikarz, autor poświęconej książkom strony Zupełnie Inna Opowieść, na której znaleźć można ciekawe recenzje, wywiady z pisarzami i artykuły dotyczące rynku książek.

Dla wszystkich miłośników literatury przygotowana została specjalna oferta „na start”. Wszystkie dostępne w serwisie  produkty objęte są z 30 proc. rabatem.

::

Photo: © SkyLine - Zobacz portfolio

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.