BDsklep rozszerza ofertę

BDsklep rozszerza ofertę

Brief.pl / Aktualności

Książki to jeden z najbardziej popularnych produktów możliwych do sprzedaży w przestrzeni internetu. Mając na uwadze potrzeby klientów, którzy w sieci poszukują nie tylko produktów FMCG ale także innych dóbr, bdsklep.pl zdecydował się na stworzenie dedykowanej platformy bdkultura.pl

-

Księgarnia internetowa bdkultura.pl powstała z myślą o miłośnikach dobrej literatury. Jej twórcą jest zespół ludzi, którzy są nie tylko specjalistami w dziedzinie e-commerce, lecz przede wszystkim czytelnikami o zróżnicowanych preferencjach literackich.

- Dobrze wiemy jak w naszym zabieganym świecie ciężko jest znaleźć wolną chwilę dla siebie, a możliwość pochylenia się nad książką ulubionego autora jest prawdziwym przywilejem – mówi Marta Kociszewska, manager sklepu bdkultura.pl. - Nasza księgarnia pozwoli czytelnikom odzyskać czas zagubiony gdzieś między półkami w poszukiwaniu pożądanej publikacji. Oferując różnorodność gatunków i bogaty wybór tytułów  pragniemy, aby księgarnia bdkultura.pl stała się miejscem spotkań pasjonatów dobrej książki i filmu. Jednym z elementów naszego hasła „odzyskaj czas na rzeczy ważne” jest właśnie możliwość spędzenia czasu z najbliższymi na rozrywce – przy dobrej książce, muzyce, filmie, a nawet i grze – dodaje.

bdkultura logo

Podstawową cechą serwisu jest szeroki asortyment produktów (obecnie ponad 82 000 książek w bazie) oraz szerokie plany rozwoju asortymentowego w obszarze kultury. Docelową, unikalną wartością będzie  posiadanie w ofercie wszystkich kategorii rozrywki i kultury (książka, muzyka, film, gra czy audiobook) w postaci fizycznej i cyfrowej (w sumie 8 kategorii głównych) i wyłączna koncentracja na tej grupie asortymentowej.

- BDKultura.pl to miejsce, w którym klient znajdzie tylko produkt związany z kulturą: dziś książkę, a docelowo muzykę, film i gry. Serwis, w odróżnieniu od działań konkurencji,  skupia się na powiązanych ze sobą kategoriach produktowych. Żeby znaleźć książkę klient nie będzie musiał przeglądać banerów z kosmetykami czy akcesoriami sportowymi. Dajemy klientowi to, po co do nas przychodzi. Stworzyliśmy serwis  prosty i przyjazny czytelnikowi – dodaje Kociszewska.

Bdkultura.pl będzie również miejscem, w którym aspirujący użytkownik kultury będzie mógł znaleźć recenzje, artykuły, zapowiedzi wybranych produktów. Serwis będzie oferował  nie tylko produkt, ale też dotyczące go treści redakcyjne.

- Książka – niezależnie od tego czy ma formę papierową, elektroniczną czy audiobooka – istnieje po to, by nas obdarować: chwilą zadumy, kryminalną zagadką, wartką akcją lub miłosną intrygą. Dla mnie książki to pasja, a możliwość dzielenia się nią z klientami bdkultura.pl to zaszczyt – mówi Przemysław Poznański, były dziennikarz, autor poświęconej książkom strony Zupełnie Inna Opowieść, na której znaleźć można ciekawe recenzje, wywiady z pisarzami i artykuły dotyczące rynku książek.

Dla wszystkich miłośników literatury przygotowana została specjalna oferta „na start”. Wszystkie dostępne w serwisie  produkty objęte są z 30 proc. rabatem.

::

Photo: © SkyLine - Zobacz portfolio

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.