Konferencja Digital Mobility

Konferencja Digital Mobility

Brief.pl / Aktualności

Zapraszamy 25 listopada na konferencję poświęconą zagadnieniom marketingu mobilnego.

-

Digital mobility jest istotną częścią strategii marketingowych oraz podstawą nowoczesnego biznesu. Urządzenia mobilne stają się pomostem między światem realnym i wirtualnym. Rynek mobilny jest największą platformą dystrybucyjną na świecie, a coraz więcej konsumentów jest stale online. Aby dotrzymać kroku konkurencji, trzeba nauczyć się poruszać w mobilnej rzeczywistości. Wygrywają tylko ci, którzy potrafią się zmienić i są otwarci na innowacje.

W rewolucji mobilnej nie chodzi o narzędzia, marketing ani technologie. Najważniejsza jest zmiana, którą technologie mobilne wywierają na człowieku. Zmieniamy się razem z mobilną rzeczywistością. Zmieniają się nasze oczekiwania, przyzwyczajenia, sposób komunikacji. Innowacja i zrozumienie ekosystemu, w którym funkcjonujemy, są jedynymi gwarancjami sukcesu. Trzeba zrozumieć potencjał mobile w kształtowaniu modeli biznesowych, a przede wszystkim zrozumieć istotę komunikacji z mobilnym konsumentem.

Przyszłością marketingu mobilnego jest tworzenie rozwiązań mobilnych, których klienci rzeczywiście chcą i potrzebują. Dzięki rewolucji mobilnej powstają nowe modele biznesowe.

W czasie konferencji uczestnicy dowiedzą się, jak przemodelować myślenie o komunikacji skierowanej do mobilnego konsumenta. Sprawdzą, na czym polega mobilna (r)ewolucja modeli biznesowych oraz jak rozwijać biznes i nowe produkty w oparciu o technologie mobilne. Dowiedzą się, czy skuteczna komunikacja marketingowa w mobile to tylko kwestia narzędzi, czy zmiana paradygmatu oraz czy warto reklamować się w kanałach mobilnych i jak zrobić to najlepiej.

Wśród prelegentów, którzy pokażą, jak wprowadzić w życie strategię w oparciu o technologie mobilne, znajdą się: Ivan Hernandez Digital Innovation & Marketing Strategist, Kasia Dworzyńska, Arek Urban (Head of Mobile at We like CAPS!), Adrian Kielich (Head of Mobext Poland, Havas Media Group), Karolina Wacholska (Deputy Head of Sale Adrino), Igor Farafonow (UX Lead at Uxeria), Albert Hupa (Prezes IR Center), Piotr Tuszynski (Co-Founder Appvetica), Marek Przystaś (CEO Duckie Deck), Aymeric Monod-Gayraud (Founder Freebee), Tomasz Rudolf (CEO Innovatika), Piotr Pawlak (CEO Kinetise).

 

Ważnymi tematami konferencji będą również Mobile user experience, czyli jak sprawić, żeby konsument pokochał nasz produkt. Jak zdobyć i zatrzymać lojalność konsumenta. Płatności w mobile, czyli, czy Polacy są już przyzwyczajeni do korzystania z telefonu jako narzędzia do płacenia. Marketing aplikacji mobilnych, czyli co zrobić, żeby wyróżnić się na tle konkurencji. Złe nawyki w tworzeniu aplikacji mobilnych i jak można robić to dobrze.

 

Konferencja skierowana jest nie tylko do branży komunikacji marketingowej, ale również do tych wszystkich, którzy w swoich firmach odpowiadają za strategie rozwoju, nowe modele biznesowe oraz wprowadzanie innowacji.

 

Więcej informacji: http://digitalthinktank.pl/

::

Photo: © cottonfioc - Zobacz portfolio

 

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.