Debata: Śmierć telewizji? To tylko mit!

Brief TV / Wiedza

17 września br. w warszawskiej restauracji „Na Lato” odbyła się debata poświęcona telewizji - tradycyjnej i opartej na emisji on-line. Redaktor naczelny magazynu „Brief”, Grzegorz Kiszluk, moderator spotkania, pytał gości m.in. o to, jak prezentuje się dzisiaj świat mediów oraz w jaki sposób można korzystać z potencjału niesionego przez pozatelewizyjne treści wideo.

-

W debacie wzięli udział: Mariusz Filipiak, prezes zarządu, EVIO Polska; Adrian Wojtaszek, kierownik biura reklamy, Telewizja Polska; Stanisław Jankowski, dyrektor zarządzający, Polsat Media Biuro Reklamy; Maciej Ziąbrowski, dyrektor ds. strategii i badań produktu reklamowego, TVN; Sergiusz Geller, TV planning & buying director, Havas Media.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.