Debata: Śmierć telewizji? To tylko mit!

Brief TV / Wiedza

17 września br. w warszawskiej restauracji „Na Lato” odbyła się debata poświęcona telewizji - tradycyjnej i opartej na emisji on-line. Redaktor naczelny magazynu „Brief”, Grzegorz Kiszluk, moderator spotkania, pytał gości m.in. o to, jak prezentuje się dzisiaj świat mediów oraz w jaki sposób można korzystać z potencjału niesionego przez pozatelewizyjne treści wideo.

-

W debacie wzięli udział: Mariusz Filipiak, prezes zarządu, EVIO Polska; Adrian Wojtaszek, kierownik biura reklamy, Telewizja Polska; Stanisław Jankowski, dyrektor zarządzający, Polsat Media Biuro Reklamy; Maciej Ziąbrowski, dyrektor ds. strategii i badań produktu reklamowego, TVN; Sergiusz Geller, TV planning & buying director, Havas Media.

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.