Kongres Marketing Automation

Kongres Marketing Automation

Brief.pl / Patronaty

Już 25 listopada na Stadionie Narodowym w Warszawie odbędzie się największe w Europie wydarzenie poświęcone Marketing Automation. SALESmanago zaprosiło 16 prelegentów z przodujących polskich oraz zagranicznych firm branży eCommerce, B2B, B2C i Marketing Automation.

-

Gościem specjalnym Kongresu będzie Stéphane Antiga – aktualny trener reprezentacji Polski siatkarzy. Szkoleniowiec obecnych mistrzów świata opowie o budowaniu i motywowaniu mistrzowskiego zespołu, kluczowych wyzwaniach i czynnikach sukcesu.

Swoją wiedzą podzielą się między innymi tacy eksperci jak:

• Ian Michiels, CEO, Gleanster - czołowy amerykański analityk rynku Marketing Automation

• Rafał Brzoska - założyciel i współwłaściciel grupy Integer.pl

• Michał Brański - Członek Zarządu Wirtualnej Polski, Założyciel portalu o2.pl

• Piotr Stohnij - Online Communication Manager, Harvard Business Review Polska

• Grzegorz Błażewicz - CEO Benhauer / SALESmanago Marketing Automation

Oprócz tego wykłady od najlepszych w Polsce specjalistów codziennie wykorzystujących Marketing Automation we Fru.pl, Audioteka, Yves Rocher, Divante, Rainbow Tours, PricewaterhouseCoopers, Harvard Business Review Polska. Nie zabraknie również najnowszych trendów i innowacji związanych z iBeaconami, retargetingiem oraz nowymi modelami w e-commerce.

Kongres poprowadzi Artur Kurasiński – uznany bloger, mentor i współtwórca Fokus – smarter anatytics.

::

Szczegółowy program i informacje nt. prelegentów znajdują się na: marketingautomationcongress.com/pl 

Organizatorami wydarzenia są: SALESmanago Marketing Automation i Benhauer.

Wśród sponsorów znaleźli się: InPost, SMS API, Remintrex, 3S, Focus Telecom.

Patronat medialny objęli m.in.: Interia, mensis.pl, interaktywnie.com, , marketer +, Marketing przy kawie, BRIEF, Gazeta Praca.pl, Photogenica, Focus – smarter analytics, Magazyn Online Marketing, DDB, Harvard Business Review Polska, IAB Polska.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.