Kongres Marketing Automation

Kongres Marketing Automation

Brief.pl / Patronaty

Już 25 listopada na Stadionie Narodowym w Warszawie odbędzie się największe w Europie wydarzenie poświęcone Marketing Automation. SALESmanago zaprosiło 16 prelegentów z przodujących polskich oraz zagranicznych firm branży eCommerce, B2B, B2C i Marketing Automation.

-

Gościem specjalnym Kongresu będzie Stéphane Antiga – aktualny trener reprezentacji Polski siatkarzy. Szkoleniowiec obecnych mistrzów świata opowie o budowaniu i motywowaniu mistrzowskiego zespołu, kluczowych wyzwaniach i czynnikach sukcesu.

Swoją wiedzą podzielą się między innymi tacy eksperci jak:

• Ian Michiels, CEO, Gleanster - czołowy amerykański analityk rynku Marketing Automation

• Rafał Brzoska - założyciel i współwłaściciel grupy Integer.pl

• Michał Brański - Członek Zarządu Wirtualnej Polski, Założyciel portalu o2.pl

• Piotr Stohnij - Online Communication Manager, Harvard Business Review Polska

• Grzegorz Błażewicz - CEO Benhauer / SALESmanago Marketing Automation

Oprócz tego wykłady od najlepszych w Polsce specjalistów codziennie wykorzystujących Marketing Automation we Fru.pl, Audioteka, Yves Rocher, Divante, Rainbow Tours, PricewaterhouseCoopers, Harvard Business Review Polska. Nie zabraknie również najnowszych trendów i innowacji związanych z iBeaconami, retargetingiem oraz nowymi modelami w e-commerce.

Kongres poprowadzi Artur Kurasiński – uznany bloger, mentor i współtwórca Fokus – smarter anatytics.

::

Szczegółowy program i informacje nt. prelegentów znajdują się na: marketingautomationcongress.com/pl 

Organizatorami wydarzenia są: SALESmanago Marketing Automation i Benhauer.

Wśród sponsorów znaleźli się: InPost, SMS API, Remintrex, 3S, Focus Telecom.

Patronat medialny objęli m.in.: Interia, mensis.pl, interaktywnie.com, , marketer +, Marketing przy kawie, BRIEF, Gazeta Praca.pl, Photogenica, Focus – smarter analytics, Magazyn Online Marketing, DDB, Harvard Business Review Polska, IAB Polska.

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.