Top 5 najlepszych wpisów tygodnia

Top 5 najlepszych wpisów tygodnia

Brief.pl / Aktualności

Ludzie Roku Brief, e-sklepy oraz jak pozyskiwać wartościowe linki do serwisów - oto najpopularniejsze wpisy minionego tygodnia.

-

Szpil Człowiekiem Roku Brief 2014!

Główne wyróżnienie "Człowieka Roku Brief 2014", podczas gali 15 urodzin magazynu, otrzymał Wojciech Szpil, prezes Totalizatora Sportowego. Zapraszamy do zapoznania się z nagrodzonymi osobami w pozostałych kategoriach.

::

93 proc. e-sklepów może nie być gotowych na nadchodzące zmiany w prawie

1 na 10 sklepów internetowych wprowadził zmiany, które wymusza nowe prawo o e-handlu. Niemal 45 proc. twierdzi, że nie zaczęło jeszcze żadnych przygotowań, mimo że wdrożenie większości wymaganych zmian zajmie dużo czasu. Jeśli sklepy nie zdążą przed 25 grudnia, czekają na nie kary grzywny do 5000 zł.

::

Jak pozyskiwać wartościowe linki do serwisów?

Zmiany algorytmów Google w ostatnich latach spędzają sen z powiek zarówno pozycjonerom, jak i właścicielom pozycjonowanych serwisów. Nagły spadek ruchu z wyników organicznych Google potrafi bardzo negatywnie odbić się na prowadzonym biznesie. Spadki są karą Google za techniki pozycjonowania, które można streścić w jednym zdaniu: duża ilość mało wartościowych linków. Coraz więcej jest przykładów, że takie podejście jest nie tylko nieskuteczne, ale często bardzo szkodliwe.

::

Poradnik startupowca cz.5

Jeden z elementów, na które nie każdy jest przygotowany to zderzenie polskiego startupa z różnicami biznesowo-kulturowymi w Stanach Zjednoczonych. Artur Racicki, przedsiębiorca prowadzący firmy również w USA, pomaga zrozumieć świat startupów w amerykańskich realiach.

::

Microsoft oficjalnie zastępuje Nokię

Microsoft oficjalnie zastępuje markę Nokia przy produkcji telefonów z oprogramowaniem Windows. Nazwa zmienia się na Microsoft Lumia. Urządzenie pod nową nazwą ukaże się wkrótce.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.