Dlaczego warto wspierać młode ambitne przedsiębiorstwa wysokich technologii?

Dlaczego warto wspierać młode ambitne przedsiębiorstwa wysokich technologii?

Brief.pl / Eventy

Już w najbliższy wtorek (4 listopada) zapraszamy do debaty „Dlaczego warto wspierać młode ambitne przedsiębiorstwa wysokich technologii?”.

-

Debata jest częścią nowego projektu Pracodawców RP pt. „MAPIT. Planowanie strategii wzrostu młodych ambitnych przedsiębiorstw wysokich technologii”.

Intencją organizatorów jest wspieranie nowych, małych inicjatyw biznesowych, zwłaszcza tych kreujących nowe miejsca pracy i budujących konkurencyjność polskiej gospodarki. Chcemy inspirować młodych ludzi m.in. poprzez pokazywanie przypadków przedsiębiorców, którzy osiągnęli sukces.

​​

W trakcie konferencji swoje doświadczenie zaprezentują Patryk Strzelewicz, współzałożyciel Game Technologies - producenta DICE+ oraz Przemysław Kuśmierek, założyciel Migam.pl.

 

W roli ekspertów w panelu dyskusyjnym wystąpią m.in.:

​Jowita Michalska, ​Foundation for Strategic Competence Development; ​Anna Walkowska, CEO, Homplex, Startup Grind; Sebastian Grabowski, Orange Labs, Pracodawcy RP, Konrad Latkowski, ​Startup Weekend Warsaw oraz Hubert Lewiński​, Departament Wsparcia Instytucji Otoczenia Biznesu PARP, Adam Zagała, Inkubator Przedsiębiorczości Idea Banku, Marzena Mażewska, Stowarzyszenie Organizatorów Ośrodków Innowacji i Przedsiębiorczości.

 

Uczestnicy dyskusji będą wymieniać się swoją wiedzą, doświadczeniem oraz opiniami m.in. o tym:

* Jak mikroprzedsiębiorstwa wysokich technologii powinny być wspierane?

* Jakie są luki w systemowym wsparciu młodych mikroprzedsiębiorców z branż wysokich technologii?

* Czego brakuje polskim MAP, aby ze skali krajowej przedostać się na rynek globalny?

* Komercjalizować czy zostawić w szufladzie – jakie są możliwości współpracy nauki i biznesu?

 

Dyskusję moderować będzie Paweł Luty, bloger prowadzący Spider's Web i współpracownik magazynu "Brief" ”.

 

Projekt MAPIT skierowany jest do Młodych Ambitnych Przedsiębiorstw -  mikroprzedsiębiorstw, startupów - działających w obszarach wysokich technologii, w 9 wybranych branżach. Więcej informacji nt. projektu znajduje się w ​załączonych materiałach (broszur​a, wywiad) oraz w wypowiedzi Katarzyny Rózickiej, Pracodawcy RP.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.