Think Kong wśród 40 najlepszych agencji social na świecie

Think Kong wśród 40 najlepszych agencji social na świecie

Brief.pl / Aktualności

Agencja Think Kong, specjalizująca się w marketingu online, znalazła się na liście 40 najlepszych agencji social media na świecie. Think Kong, jako jedyna agencja z Polski znalazła się w zestawieniu Social40 przygotowanym przez R3, międzynarodową firmę konsultingową.

-

W raporcie Social40 wyróżniono 40 najlepszych, najbardziej kreatywnych i obiecujących agencji z całego świata zajmujących się social media. Wśród kryteriów były m.in. współpracą z największymi markami w danym segmencie rynku, samodzielność rozwoju, pozyskiwanie klientów niezależnie od związku z większymi podmiotami, kreatywne podejście do realizowanych kampanii oraz rozpoznawalność na lokalnym rynku.

::

Przeczytaj też:

Jak pozyskać leady w social media?

::

Na liście Social40 znalazły się najlepsze agencje z 6 kontynentów. Obok Think Kong w rankingu Social40 znalazły się takie agencje jak: WeAreSocial, Tempero i TBG Digital z Wielkiej Brytanii, Kinetic Social i Story Worldwide z USA, Reborn z Australii, KRDS z Francji, Teein z Chin itd.Szczegółowe zestawienie dostępne jest pod adresem r3social40.com.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.