Szpil Człowiekiem Roku Brief 2014!

Szpil Człowiekiem Roku Brief 2014!

Magazyn / Aktualności

Główne wyróżnienie "Człowieka Roku Brief 2014", podczas gali 15 urodzin magazynu, otrzymał Wojciech Szpil, prezes Totalizatora Sportowego. Zapraszamy do zapoznania się z nagrodzonymi osobami w pozostałych kategoriach.

-

Od kilku lat magazyn „Brief” honoruje osoby, które w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy odznaczyły się swoją pracą na polu zawodowym, gospodarczym oraz przysłużyły się rozwojowi regionu czy kraju. Z tej okazji 29 października, w Villa Intrata Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie, odbyła się uroczysta gala, na której zostali przedstawieni tegoroczni „Ludzie Roku Briefu”. Ponadto magazyn świętował swoje 15 urodziny. Wśód zaproszonych gości znaleźli się między innymi Katarzyna Figura, Karol Strasburger, Edward MiszczakMateusz Kusznierewicz.

 Karol Strasburger iGrzegorz Kiszluk

Jako pierwszy został wyróżniony Festiwal Orange Kino Letnie Sopot-Zakopane w kategorii „Projekt Komunikacji Marketingowej Roku 2014”. Nagrodę odebrali Paweł Patkowski z firmy Orange, Paweł Adamski z Outdoor Cinema, Jacek Karnowski, prezydent Sopotu i Janusz Majcher, burmistrz Zakopanego. W ramach projektu uruchomiono dwa kina plenerowe w najpopularniejszych kurortach Polski oraz weekendowy Wagon Filmowy.

Sopot Zakopane Orange Kino Letnie

W tym roku, po raz pierwszy magazyn „Brief” przyznał również dodatkowe wyróżnienia – „Człowieka Rozwoju Przedsiębiorczości Kobiet” oraz „Człowieka Innowacji w Biznesie”. Człowiekiem Roku Brief 2014 r. w kategorii rozwoju przedsiębiorczości kobiet została Oksana Zharkova, dyrektor generalna Avon Cosmetics Polska i Kraje Nordyckie. Zharkova otrzymała nagrodę za szczególne wspieranie przedsiębiorczości kobiet i ich niezależności finansowej. Natomiast tegoroczny „Człowiek Innowacji w Biznesie” to Dominik Fajbusiewicz, członek zarządu Idea Bank, wyróżniony przez redakcję magazynu „Brief” za tworzenie i wprowadzanie innowacyjnych usług bankowych, które mają na celu wspomaganie małych i średnich przedsiębiorców w prowadzeniu biznesu.

Radosław Kotarski, twórca Polimatów TV otrzymał nagrodę „Człowieka Mediów Briefu”. Został wyróżniony za profesjonalne tworzenie edukacyjnych treści wideo, poprzez które sukcesywnie udowadnia Polakom, że warto zgłębiać wiedzę, a przy tym nie musi to być proces trudny i żmudny. W kolejnej kategorii, „Człowiek Reklamy”, zwyciężył Sławomir Stępniewski, CEO w Dentsu Aegis Network Poland. Nagrodzony przede wszystkim za działania wyprzedzające trendy, a także za inwestycje w zespół, innowacje i usługi w największej grupie komunikacyjnej w Polsce.

Radosław Kotarski Człowiek Mediów Brief 2014

Gwiazdą Reklamy Briefu” zostali „Boscy w sieci”. Nagroda powędrowała w ręce Rodzinki.pl oraz firmy Orange, która stworzyła kreację promocyjną swoich produktów i usług na zasadach product placementu.

Kolejny nagrodzony to Jerzy Ciszewski , szef rady nadzorczej MSL Polska, który otrzymał wyróżnienie „Człowieka Public Relations Briefu”. Został doceniony przez redakcję za konsekwentną i wyróżniającą się działalność na rzecz stworzenia jednej z najsilniejszych marki kojarzonej z public relations w Polsce. „Menedżerem Marketingu Miejsc Brief for Poland” został prezydent Rzeszowa, Tadeusz Ferenc, który konsekwentnie buduje markę swojego miasta jako bezpiecznego, nowoczesnego i otwartego na innowacje. Za wybitne osiągnięcia w zakresie budowania komunikacji marketingowej największego polskiego banku, „Człowiekiem Marketingu i Sprzedaży Briefu” został Tomasz Marszałł, dyrektor marketingu, PKO Bank Polski.

Tomasz Marszałł

Najważniejsze wyróżnienia przyznane przez magazyn „Brief” to „Człowiek Roku Briefu”, którym został Wojciech Szpil, prezes Totalizatora Sportowego. Szpil zmienił wizerunek LOTTO, dzięki czemu marka zaczęła być postrzegana jako mecenas polskiego sportu i polskiej sztuki. „Człowiek Roku Brief for Poland” to  Jan Ołdakowski, dyrektor Muzeum Powstania Warszawskiego, dzięki stworzeniu silnej marki rozpoznawalnego na całym świecie Muzeum. To on stworzył je miejscem łączącym historię z nowoczesnością.

 Ludzie Roku Brief 2014

Galę poprowadził redaktor naczelny magazynu „Brief” Grzegorz Kiszluk wraz ze swoją córką i partnerką biznesową zarazem, Agatą Kiszluk-Krzemień.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.