Startup Weekend w Toruniu

Startup Weekend w Toruniu

Brief.pl / Patronaty

Startup Weekend Toruń to pierwsza w historii regionu edycja globalnego wydarzenia wspieranego przez Google. Trwa 3 dni bez przerwy i polega na skompletowaniu zespołu, którego zadaniem jest stworzenie startupu w ciągu 54 godzin. Chodzi o pierwszą wersję internetowej usługi, narzędzia czy serwisu. Ideą jest współpraca zespołów składających się ze specjalistów różnych dziedzin: programowania, marketingu oraz grafiki.

-

Na Startup Weekend Torun, organizowanym przez inkubator nowych technologii Smart Space w Toruńskim Parku Technologicznym, może zgłosić się każdy, kto ma pomysł na internetowy biznes i zaprezentować go innym uczestnikom. Spośród wszystkich koncepcji drogą głosowania wybierane są najlepsze, nad którymi potem pracują poszczególne zespoły.

Uczestnicy wydarzenia nie są zdani tylko na siebie. W ekspresowej budowie startupu wspierają ich mentorzy i eksperci, którzy specjalnie na Startup Weekend przyjadą do Torunia z innych części Polski oraz zagranicy. Będą to specjaliści, którzy odnieśli sukces ze swoimi firmami.

Ostatniego dnia zespoły prezentują wyniki swojej pracy przed sędziami – ekspertami od budowania biznesu i inwestorami. Zwycięzcy otrzymują nagrody od sponsorów.

Wydarzenie będzie okazją, by nawiązać kontakty z ekspertami i inwestorami, zebrać informacje zwrotne na temat własnych pomysłów, poznać innych ludzi, z którymi można współpracować.

Startup Weekend Torun organizuje zespół Smart Space – inkubatora nowych technologii. Partnerami toruńskiej edycji zostały firmy takie jak IBM czy Allegro, włączył się również Uniwersytet Mikołaja Kopernika. Wydarzenie odbywa się w języku angielskim.

 

Data: 7-9 listopada 2014

Miejsce: Toruński Park Technologiczny, bud. G, ul. Włocławska 167

Kontakt: torun@startupweekend.org lub smart@exea.pl

Facebook: https://www.facebook.com/StartupWeekendTorun

::

Magazyn Brief jest patronem wydarzenia.

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Brief.pl / Aktualności

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących
Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Szósta edycja największego charytatywnego biegu w kraju – Poland Business Run – startuje 3 września. Uczestnicy pobiegną w tym roku w 7 miastach: Krakowie, Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku i Katowicach. Rejestracja drużyn rusza już pod koniec kwietnia. Cel? Pomoc osobom z niepełnosprawnością ruchową w powrocie do normalnego życia.

E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak

Brief.pl / Aktualności

E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak
E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak

W ostatnich latach przeciętne tempo życia wielu Polaków diametralnie się zmieniło. Większość rzeczy robimy w pośpiechu i cierpimy na nieustanny brak czasu. Wraz z rozwojem nowych technologii na popularności zyskały e-zakupy, które pozwalają zaoszczędzić czas. Z badań wynika, że 39 proc. Polaków robi zakupy przez internet w niedzielę z powodu braku czasu w tygodniu. Aż 78 proc. respondentów deklaruje, że nie powinno być żadnych ograniczeń w niedzielnym e-handlu. Rozwiązania z rynku e-commerce odzwierciedlają oczekiwania konsumentów, którzy coraz chętniej kupują przez internet. Co ciekawe konsumenci online nie tylko kupują ubrania czy elektronikę, ale również produkty spożywcze. Co na to ustawodawcy? Czy serwery e-sklepów zostaną wyłączone?