Startup Weekend w Toruniu

Startup Weekend w Toruniu

Brief.pl / Patronaty

Startup Weekend Toruń to pierwsza w historii regionu edycja globalnego wydarzenia wspieranego przez Google. Trwa 3 dni bez przerwy i polega na skompletowaniu zespołu, którego zadaniem jest stworzenie startupu w ciągu 54 godzin. Chodzi o pierwszą wersję internetowej usługi, narzędzia czy serwisu. Ideą jest współpraca zespołów składających się ze specjalistów różnych dziedzin: programowania, marketingu oraz grafiki.

-

Na Startup Weekend Torun, organizowanym przez inkubator nowych technologii Smart Space w Toruńskim Parku Technologicznym, może zgłosić się każdy, kto ma pomysł na internetowy biznes i zaprezentować go innym uczestnikom. Spośród wszystkich koncepcji drogą głosowania wybierane są najlepsze, nad którymi potem pracują poszczególne zespoły.

Uczestnicy wydarzenia nie są zdani tylko na siebie. W ekspresowej budowie startupu wspierają ich mentorzy i eksperci, którzy specjalnie na Startup Weekend przyjadą do Torunia z innych części Polski oraz zagranicy. Będą to specjaliści, którzy odnieśli sukces ze swoimi firmami.

Ostatniego dnia zespoły prezentują wyniki swojej pracy przed sędziami – ekspertami od budowania biznesu i inwestorami. Zwycięzcy otrzymują nagrody od sponsorów.

Wydarzenie będzie okazją, by nawiązać kontakty z ekspertami i inwestorami, zebrać informacje zwrotne na temat własnych pomysłów, poznać innych ludzi, z którymi można współpracować.

Startup Weekend Torun organizuje zespół Smart Space – inkubatora nowych technologii. Partnerami toruńskiej edycji zostały firmy takie jak IBM czy Allegro, włączył się również Uniwersytet Mikołaja Kopernika. Wydarzenie odbywa się w języku angielskim.

 

Data: 7-9 listopada 2014

Miejsce: Toruński Park Technologiczny, bud. G, ul. Włocławska 167

Kontakt: torun@startupweekend.org lub smart@exea.pl

Facebook: https://www.facebook.com/StartupWeekendTorun

::

Magazyn Brief jest patronem wydarzenia.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.