Startup Weekend w Toruniu

Startup Weekend w Toruniu

Brief.pl / Patronaty

Startup Weekend Toruń to pierwsza w historii regionu edycja globalnego wydarzenia wspieranego przez Google. Trwa 3 dni bez przerwy i polega na skompletowaniu zespołu, którego zadaniem jest stworzenie startupu w ciągu 54 godzin. Chodzi o pierwszą wersję internetowej usługi, narzędzia czy serwisu. Ideą jest współpraca zespołów składających się ze specjalistów różnych dziedzin: programowania, marketingu oraz grafiki.

-

Na Startup Weekend Torun, organizowanym przez inkubator nowych technologii Smart Space w Toruńskim Parku Technologicznym, może zgłosić się każdy, kto ma pomysł na internetowy biznes i zaprezentować go innym uczestnikom. Spośród wszystkich koncepcji drogą głosowania wybierane są najlepsze, nad którymi potem pracują poszczególne zespoły.

Uczestnicy wydarzenia nie są zdani tylko na siebie. W ekspresowej budowie startupu wspierają ich mentorzy i eksperci, którzy specjalnie na Startup Weekend przyjadą do Torunia z innych części Polski oraz zagranicy. Będą to specjaliści, którzy odnieśli sukces ze swoimi firmami.

Ostatniego dnia zespoły prezentują wyniki swojej pracy przed sędziami – ekspertami od budowania biznesu i inwestorami. Zwycięzcy otrzymują nagrody od sponsorów.

Wydarzenie będzie okazją, by nawiązać kontakty z ekspertami i inwestorami, zebrać informacje zwrotne na temat własnych pomysłów, poznać innych ludzi, z którymi można współpracować.

Startup Weekend Torun organizuje zespół Smart Space – inkubatora nowych technologii. Partnerami toruńskiej edycji zostały firmy takie jak IBM czy Allegro, włączył się również Uniwersytet Mikołaja Kopernika. Wydarzenie odbywa się w języku angielskim.

 

Data: 7-9 listopada 2014

Miejsce: Toruński Park Technologiczny, bud. G, ul. Włocławska 167

Kontakt: torun@startupweekend.org lub smart@exea.pl

Facebook: https://www.facebook.com/StartupWeekendTorun

::

Magazyn Brief jest patronem wydarzenia.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.