Startup Weekend w Toruniu

Startup Weekend w Toruniu

Brief.pl / Patronaty

Startup Weekend Toruń to pierwsza w historii regionu edycja globalnego wydarzenia wspieranego przez Google. Trwa 3 dni bez przerwy i polega na skompletowaniu zespołu, którego zadaniem jest stworzenie startupu w ciągu 54 godzin. Chodzi o pierwszą wersję internetowej usługi, narzędzia czy serwisu. Ideą jest współpraca zespołów składających się ze specjalistów różnych dziedzin: programowania, marketingu oraz grafiki.

-

Na Startup Weekend Torun, organizowanym przez inkubator nowych technologii Smart Space w Toruńskim Parku Technologicznym, może zgłosić się każdy, kto ma pomysł na internetowy biznes i zaprezentować go innym uczestnikom. Spośród wszystkich koncepcji drogą głosowania wybierane są najlepsze, nad którymi potem pracują poszczególne zespoły.

Uczestnicy wydarzenia nie są zdani tylko na siebie. W ekspresowej budowie startupu wspierają ich mentorzy i eksperci, którzy specjalnie na Startup Weekend przyjadą do Torunia z innych części Polski oraz zagranicy. Będą to specjaliści, którzy odnieśli sukces ze swoimi firmami.

Ostatniego dnia zespoły prezentują wyniki swojej pracy przed sędziami – ekspertami od budowania biznesu i inwestorami. Zwycięzcy otrzymują nagrody od sponsorów.

Wydarzenie będzie okazją, by nawiązać kontakty z ekspertami i inwestorami, zebrać informacje zwrotne na temat własnych pomysłów, poznać innych ludzi, z którymi można współpracować.

Startup Weekend Torun organizuje zespół Smart Space – inkubatora nowych technologii. Partnerami toruńskiej edycji zostały firmy takie jak IBM czy Allegro, włączył się również Uniwersytet Mikołaja Kopernika. Wydarzenie odbywa się w języku angielskim.

 

Data: 7-9 listopada 2014

Miejsce: Toruński Park Technologiczny, bud. G, ul. Włocławska 167

Kontakt: torun@startupweekend.org lub smart@exea.pl

Facebook: https://www.facebook.com/StartupWeekendTorun

::

Magazyn Brief jest patronem wydarzenia.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.