Blog Forum Gdańsk – relacja

Blog Forum Gdańsk – relacja

Brief.pl / Patronaty

Świetne prezentacje, możliwość poznania nowych ludzi, masa inspiracji – to najczęściej pojawiające się komentarze uczestników tegorocznej edycji Blog Forum Gdańsk.

-

Swoje zrobiło miejsce, czyli Teatr Szekspirowski (jedyny teatr wybudowany w Polsce po drugiej wojnie światowej) - nowoczesne miejsce, które ma szansę zdefiniować teatr na nowo. Sala swoim wyglądem nawiązuje do oryginalnej architektury swojego pierwowzoru. Istnieje nawet możliwość otworzenia dachu, aby oglądać spektakl pod gołym niebem. Miejmy nadzieję, że nigdy nie będzie pretekstu, aby to miejsce nazwać „Basenem Szekspirowskim”.

 

Blogerzy spotkali się po raz piąty

Tym razem całe wydarzenie prowadził Radosław Kotarski, popularny vloger, którego możecie kojarzyć z kanału Polimaty TV oraz reklam Banku Milennium. Warto przypomnieć, że Kotarski jest nominowany do nagrody Człowieka Mediów Brief 2014. Towarzyszyła mu Aleksandra Mokwa, organizatorka Blog Forum Gdańsk, autorka bloga MojaTrawa.pl. Oboje umilali czas zaproszonym gościom w trakcie przerw pomiędzy prezentacjami.

Wśród gości i prelegentów furorę zrobił Sylwester Wardęga (pierwszy Polak, który swoim filmem na Youtubie zdobył 100 mln wyświetleń), Jarosław Kuźniar z TVN oraz Michał Szafrański, autor bloga o oszczędzaniu (również, obok Kotarskiego, nominowany do nagrody Człowieka Roku Mediów Brief 2014).

Wardęga w rozmowie z Mokwą zaskoczył wszystkich opowiadając o swoim życiu, planach na przyszłość (stworzenie kanału na Youtubie poświęconego sportowi) i stosunku do robienia żartów innym. Jego wypowiedzi były bardzo osobiste i zostały bardzo dobrze odebrane przez uczestników Forum.

Aleksandra Mokwa Sylwester Wardęga

Aleksandra Mokwa i Sylwester Wardęga podczas szczerej rozmowy

 

Kuźniar natomiast przeprowadził genialny warsztat dotyczący swobodnego zachowania się przed kamerą. Nie obyło się bez udziału ochotników z sali, dla których było to niepowtarzalne doświadczenie.

Drugiego dnia najwięcej pochwał zdobył Michał Szafrański, który jak zawsze szczerze i profesjonalnie przedstawił zasady jakimi kieruje się w prowadzeniu swojego bloga. Udzielił też kilku wskazówek dotyczących współpracy z markami.

Podczas Blog Forum Gdańsk 2014 odbyło się też kilka paneli dyskusyjnych z udziałem blogerów, dziennikarzy i vlogerów. Brali w nich udział między innymi: Paweł Tkaczyk (wrześniowa okładka Brief), Natalia Hatalska (sierpniowa okładka Brief), czy Michał Górecki (jeden z 50 kreatywnych w biznesie w rankingu Brief). Jednak najciekawszy panel moderował Tomasz Machała z naTemat.pl. Uczestniczyła w nim Karolina Korwin-Piotrowska oraz Tomasz Tomczyk (Kominek). Oboje zgodzili się, że blogerom staże w dużych redakcjach pomogłyby w ich twórczości.

Machała Korwin-Piotrowska Tomczyk

Panel dyskusyjny moderowany przez Tomasza Machałę

 

Wszystkie prezentacje i panele dyskusyjne będą zamieszczone na kanale Youtube.

 

Kominek najbardziej wpływowym blogerem

Na koniec drugiego dnia przyznano nagrody w pięciu kategoriach:

- Tomasz Tomczyk został uznany najbardziej wpływowym blogerem

- Michał Szafrański otrzymał nagrodę dla blogera odpowiedzialnego społecznie

- Nagrodę czytelników zdobył blog Politechnika Fashion

- Nagrodę jury zgarnął blog z2strony.pl

- Somersby zostało uznane marką przyjazną blogerom

 

Magazyn Brief przeprowadzi wywiady ze wszystkimi nagrodzonymi.

::

Kto z Was był obecny na Blog Forum Gdańsk? Podzielcie się swoimi wrażeniami w komentarzach!

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.