Zoom.me: Podziel się emocjami

Brief TV / Aktualności

20 października br. odbyła się premiera długo oczekiwanego produktu, którego pomysłodawcą był Mateusz Kusznierewicz, polski mistrz olimpijski w żeglarstwie oraz przedsiębiorca. Zoom.me to urządzenie, które, przy użyciu nowych technologii, pozwala dzielić się ważnymi dla nas chwilami z bliskimi. Produkt jednocześnie pełni funkcję ramki i routera. Partnerem strategicznym przedsięwzięcia jest firma T-Mobile Polska.

-

Mateusz Kusznierewicz jest jedną z 25. osób wyróżnionych przez magazyn "Brief" w zestawieniu "25/25 lat: Marki dla Polski". Swój najnowszy projekt realizował między innymi we współpracy z Patrykiem Strzelewiczem i Michałem Bąkiem, którzy zajęli pierwsze miejsce w rankingu 50. najbardziej kreatywnych w biznesie 2013

Reżyserem wydarzenia był Krzysztof Materna, konferansjer, satyryk, aktor, reżyser i producent telewizyjny.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.