Zoom.me: Podziel się emocjami

Brief TV / Aktualności

20 października br. odbyła się premiera długo oczekiwanego produktu, którego pomysłodawcą był Mateusz Kusznierewicz, polski mistrz olimpijski w żeglarstwie oraz przedsiębiorca. Zoom.me to urządzenie, które, przy użyciu nowych technologii, pozwala dzielić się ważnymi dla nas chwilami z bliskimi. Produkt jednocześnie pełni funkcję ramki i routera. Partnerem strategicznym przedsięwzięcia jest firma T-Mobile Polska.

-

Mateusz Kusznierewicz jest jedną z 25. osób wyróżnionych przez magazyn "Brief" w zestawieniu "25/25 lat: Marki dla Polski". Swój najnowszy projekt realizował między innymi we współpracy z Patrykiem Strzelewiczem i Michałem Bąkiem, którzy zajęli pierwsze miejsce w rankingu 50. najbardziej kreatywnych w biznesie 2013

Reżyserem wydarzenia był Krzysztof Materna, konferansjer, satyryk, aktor, reżyser i producent telewizyjny.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.