Zoom.me: Podziel się emocjami

Brief TV / Aktualności

20 października br. odbyła się premiera długo oczekiwanego produktu, którego pomysłodawcą był Mateusz Kusznierewicz, polski mistrz olimpijski w żeglarstwie oraz przedsiębiorca. Zoom.me to urządzenie, które, przy użyciu nowych technologii, pozwala dzielić się ważnymi dla nas chwilami z bliskimi. Produkt jednocześnie pełni funkcję ramki i routera. Partnerem strategicznym przedsięwzięcia jest firma T-Mobile Polska.

-

Mateusz Kusznierewicz jest jedną z 25. osób wyróżnionych przez magazyn "Brief" w zestawieniu "25/25 lat: Marki dla Polski". Swój najnowszy projekt realizował między innymi we współpracy z Patrykiem Strzelewiczem i Michałem Bąkiem, którzy zajęli pierwsze miejsce w rankingu 50. najbardziej kreatywnych w biznesie 2013

Reżyserem wydarzenia był Krzysztof Materna, konferansjer, satyryk, aktor, reżyser i producent telewizyjny.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.