Microsoft oficjalnie zastępuje Nokię

Microsoft oficjalnie zastępuje Nokię

Brief.pl / Aktualności

Microsoft oficjalnie zastępuje markę Nokia przy produkcji telefonów z oprogramowaniem Windows. Nazwa zmienia się na Microsoft Lumia. Urządzenie pod nową nazwą ukaże się wkrótce.

-

Istniejące strony internetowe telefonów Nokia oraz kanały społecznościowe zostaną przeobrażone w markę Microsoft Lumia już w najbliższych dniach. Microsoft ujawnił także, że użyje swojej nazwy przy produkcji przyszłych projektów w serii Lumia, zastępując tym samym markę Nokia.

Nokia będzie marką na produktach standardowych

Nazwa "Microsoft Lumia" zastąpi "Nokia Lumia", jednak Microsoft ma wciąż 10-letnią licencję na używanie marki Nokia przy telefonach z serii standardowej. - Microsoft będzie kontynuował sprzedaż takich produktów jak Nokia 130 - tłumaczy Tuula Rytilä, starszy wiceprezes ds. marketingu telefonów w Microsoft. - Nabyliśmy markę Nokia dla takich właśnie pomysłów.

Nie wiadomo jednak na jak wielu urządzeniach Microsoft ma w planach się skupić. Microsoft eliminuje mniejszościowy udział Nokii w przyszłych projektach Windows Phone, pozwalając jedynie na produkację standardowych modeli telefonów komórkowych, które w przyszłości będą nadal produkowane. Microsoft miał 18-miesięczny epizod z użyciem nazwy “Nokia” na smartphonach. Dzięki temu firma zyskała dostatecznie dużo czasu zmiany nazwy na “Microsoft Lumia” bez utratymożliwości dotarcia do starych klientów.

Przyszłość Windows Phones

Microsoft ujawnił, że firma sprzedała produkty Lumia Windows Phones za 9,3 mln dol. w poprzednim kwartale. Jest to delikatny wzrost z poziomu przychodów wartości 8,8 mln dol. rok temu w tym samym okresie. Satya Nadella, CEO Microsoftu, zdradził wczoraj, że skromny wzrost sprzedaży Lumii był spowodowany wysoką sprzedażą w Europie, gdzie zaoferowano konsumentom urządzenia w niższych cenach. Nokia od zawsze była silną marką na starym kontynencie. Teraz, gdy podlega Microsoftowi, udowadnia, że produkt może pozostać w sprzedaży pomimo braku pierwotnej nazwy. To czas wyzwań dla Microsoftu i Windows Phones . W tym samym czasie, gdy Windows Phones walczy na rynku słuchawek do telefonów z iOS i Androidem, Microsoft może mierzyć się z nowym wyzwaniem dotyczącym wizerunku.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.