wp - grudzien 2016

II edycja konkursu "Róża promocji"

II edycja konkursu "Róża promocji"

Brief.pl / Patronaty

Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego zakończył II edycję konkursu „Róża promocji”. Wyłoniono i nagrodzono najlepsze praktyki w promowaniu funduszy unijnych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013.

-

Zakończyła się zorganizowana przez Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego II edycja konkursu „Róża promocji”. Miał on za zadanie wyłonienie i nagrodzenie najlepszych praktyk w promowaniu funduszy unijnych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013.

Spośród 20 zgłoszeń wyłoniono 3 laureatów i przyznano 3 wyróżnienia. Laureatów poznamy podczas konferencji „Najlepsze praktyki w promocji projektów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego”, która odbędzie się 28.10.2014r. w Bałtycki Teatrze Dramatycznym w Koszalinie.

W tym tygodniu na łamach „Kuriera Szczecińskiego” trwa plebiscyt czytelników na najbardziej rozpoznawalny projekt RPOWZ, zwycięzca otrzyma od „Kuriera” artykuł sponsorowany.

Więcej informacji na stronie WWW konkursu.

::

Projektodawcy RPO WZ, którzy najlepiej promują swoje przedsięwzięcia, zostaną nagrodzeni pamiątkowymi statuetkami, dyplomami oraz atrakcyjnymi nagrodami rzeczowymi.

W trakcie konferencji Wicemarszałek Andrzej Jakubowski opowie o wykorzystaniu funduszy w ramach RPO w latach 2007-2013, a także o znaczeniu promocji w skutecznej realizacji projektów. Po wręczeniu nagród eksperci z dziedziny promocji i marketingu przybliżą najlepsze działania promocyjne i wskażą jakich błędów należy się wystrzegać. Zostanie także przeanalizowana wizualna warstwa zgłoszonych działań promocyjnych. Bohdan Pawłowicz, ekspert komunikacji marketingowej, opowie o marketingu projektów europejskich, który pomoże zbudować własną markę. Wszystkich interesują fundusze unijne na lata 2014-2020. Dlatego Marcin Szmyt, dyrektor Wydziału Zarządzania Strategicznego UMWZ, opowie o pracach nad nowym RPO, który jest obecnie negocjowany z Komisją Europejską. Zapraszamy do udziału i owocnej dyskusji o promocji projektów oraz o funduszach na ich realizację w nowej perspektywie finansowej.

Zapisy na konferencję odbywają się za pośrednictwem formularza online dostępnego na stronie: www.rozapromocji.pl. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Prosimy jednak pamiętać, że liczba miejsc jest ograniczona – o zapisie decyduje kolejność zgłoszeń.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.