II edycja konkursu "Róża promocji"

II edycja konkursu "Róża promocji"

Brief.pl / Patronaty

Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego zakończył II edycję konkursu „Róża promocji”. Wyłoniono i nagrodzono najlepsze praktyki w promowaniu funduszy unijnych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013.

-

Zakończyła się zorganizowana przez Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego II edycja konkursu „Róża promocji”. Miał on za zadanie wyłonienie i nagrodzenie najlepszych praktyk w promowaniu funduszy unijnych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013.

Spośród 20 zgłoszeń wyłoniono 3 laureatów i przyznano 3 wyróżnienia. Laureatów poznamy podczas konferencji „Najlepsze praktyki w promocji projektów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego”, która odbędzie się 28.10.2014r. w Bałtycki Teatrze Dramatycznym w Koszalinie.

W tym tygodniu na łamach „Kuriera Szczecińskiego” trwa plebiscyt czytelników na najbardziej rozpoznawalny projekt RPOWZ, zwycięzca otrzyma od „Kuriera” artykuł sponsorowany.

Więcej informacji na stronie WWW konkursu.

::

Projektodawcy RPO WZ, którzy najlepiej promują swoje przedsięwzięcia, zostaną nagrodzeni pamiątkowymi statuetkami, dyplomami oraz atrakcyjnymi nagrodami rzeczowymi.

W trakcie konferencji Wicemarszałek Andrzej Jakubowski opowie o wykorzystaniu funduszy w ramach RPO w latach 2007-2013, a także o znaczeniu promocji w skutecznej realizacji projektów. Po wręczeniu nagród eksperci z dziedziny promocji i marketingu przybliżą najlepsze działania promocyjne i wskażą jakich błędów należy się wystrzegać. Zostanie także przeanalizowana wizualna warstwa zgłoszonych działań promocyjnych. Bohdan Pawłowicz, ekspert komunikacji marketingowej, opowie o marketingu projektów europejskich, który pomoże zbudować własną markę. Wszystkich interesują fundusze unijne na lata 2014-2020. Dlatego Marcin Szmyt, dyrektor Wydziału Zarządzania Strategicznego UMWZ, opowie o pracach nad nowym RPO, który jest obecnie negocjowany z Komisją Europejską. Zapraszamy do udziału i owocnej dyskusji o promocji projektów oraz o funduszach na ich realizację w nowej perspektywie finansowej.

Zapisy na konferencję odbywają się za pośrednictwem formularza online dostępnego na stronie: www.rozapromocji.pl. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Prosimy jednak pamiętać, że liczba miejsc jest ograniczona – o zapisie decyduje kolejność zgłoszeń.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Brief.pl / Aktualności

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych
Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Zbudowanie długotrwałych relacji z pracownikami, klientami czy partnerami biznesowymi, przekłada się na realizację celów założonych przez przedsiębiorstwa. Z kolei drobne upominki wręczane podczas spotkań biznesowych i prezenty dla pracowników, mają bezpośredni wpływ na stosunki międzyludzkie. Podpowiadamy, kiedy i jakie upominki wręczać, by odnieść sukces w biznesie.