II edycja konkursu "Róża promocji"

II edycja konkursu "Róża promocji"

Brief.pl / Patronaty

Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego zakończył II edycję konkursu „Róża promocji”. Wyłoniono i nagrodzono najlepsze praktyki w promowaniu funduszy unijnych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013.

-

Zakończyła się zorganizowana przez Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego II edycja konkursu „Róża promocji”. Miał on za zadanie wyłonienie i nagrodzenie najlepszych praktyk w promowaniu funduszy unijnych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013.

Spośród 20 zgłoszeń wyłoniono 3 laureatów i przyznano 3 wyróżnienia. Laureatów poznamy podczas konferencji „Najlepsze praktyki w promocji projektów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego”, która odbędzie się 28.10.2014r. w Bałtycki Teatrze Dramatycznym w Koszalinie.

W tym tygodniu na łamach „Kuriera Szczecińskiego” trwa plebiscyt czytelników na najbardziej rozpoznawalny projekt RPOWZ, zwycięzca otrzyma od „Kuriera” artykuł sponsorowany.

Więcej informacji na stronie WWW konkursu.

::

Projektodawcy RPO WZ, którzy najlepiej promują swoje przedsięwzięcia, zostaną nagrodzeni pamiątkowymi statuetkami, dyplomami oraz atrakcyjnymi nagrodami rzeczowymi.

W trakcie konferencji Wicemarszałek Andrzej Jakubowski opowie o wykorzystaniu funduszy w ramach RPO w latach 2007-2013, a także o znaczeniu promocji w skutecznej realizacji projektów. Po wręczeniu nagród eksperci z dziedziny promocji i marketingu przybliżą najlepsze działania promocyjne i wskażą jakich błędów należy się wystrzegać. Zostanie także przeanalizowana wizualna warstwa zgłoszonych działań promocyjnych. Bohdan Pawłowicz, ekspert komunikacji marketingowej, opowie o marketingu projektów europejskich, który pomoże zbudować własną markę. Wszystkich interesują fundusze unijne na lata 2014-2020. Dlatego Marcin Szmyt, dyrektor Wydziału Zarządzania Strategicznego UMWZ, opowie o pracach nad nowym RPO, który jest obecnie negocjowany z Komisją Europejską. Zapraszamy do udziału i owocnej dyskusji o promocji projektów oraz o funduszach na ich realizację w nowej perspektywie finansowej.

Zapisy na konferencję odbywają się za pośrednictwem formularza online dostępnego na stronie: www.rozapromocji.pl. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Prosimy jednak pamiętać, że liczba miejsc jest ograniczona – o zapisie decyduje kolejność zgłoszeń.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.