Inglot - studium przypadku na francuskiej uczelni

Inglot - studium przypadku na francuskiej uczelni

Brief.pl / Aktualności

INSEAD - jedna z najlepszych szkół zarządzania na świecie, będzie uczyć strategii biznesu na przykładzie zwycięskiej firmy Inglot. Przygotowanie studium przypadku trwało 3 lata. Inglot pokonał 26 innych propozycji pochodzących od absolwentów renomowanej uczelni.

-

Dla uczczenia 25-lecia wolnej Polski magazyn „Brief” opracował zestawienie „25/25 lat: Marki dla Polski”. Redakcja nagrodziła m.in. firmę Inglot za największy potencjał promocji Polski. Jednak nie było to ostatnie wyróżnienie w krótkim czasie.

Słuchacze programu MBA zagranicznych uniwersytetów nieczęsto spotykją się z przykładami polskich firm. W Insead nigdy do tej pory nie dyskutowano na temat modeli biznesowych pochodzących z Europy Środkowo-Wschodniej. Polscy absolwenci francuskiej uczelni włożyli wiele starań, aby dołączyć ten element do programu. Inglot, jako przykład najbardziej międzynarodowej z polskich firm będzie omawiana na wykładach na kampusach we Francji i w Singapurze już w maju przyszłego roku. Studenci będą między innymi określać kierunki rozwoju przedsiębiorstwa.

::

Zobacz ranking:

Marki dla Polski

::

Oczywiście, aby studenci INSEAD mieli okazję poznać dokładnie firmę, potrzebne są dane. Dr Zbigniew Inglot zdecydował się je udostępnić ze względu na rangę uczelni. Sam zajmował się eksperymentalną fizyką jądrową i z sentymentem wspomina czasu związane z nauką. Inglot współpracuje również z Akademią Górniczo-Hutniczą i innymi ośrodkami naukowymi, także z Doliny Krzemowej. Taka inicjatywa to doskonała forma promocji na arenie międzynarodowej dla tej dynamicznie rozwijającej się firmy. Mimo że sklepy firmy kosmetycznej znajdują się w 70 krajach, to dzięki tego typu działalności dowiedzą się o niej kolejne tysiące ludzi na świecie.

Serdecznie gratulujemy firmie Inglot. Wielka radość towarzyszy kolejnemu sukcesowi firmy budującej silną markę Polski!

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.