Inglot - studium przypadku na francuskiej uczelni

Inglot - studium przypadku na francuskiej uczelni

Brief.pl / Aktualności

INSEAD - jedna z najlepszych szkół zarządzania na świecie, będzie uczyć strategii biznesu na przykładzie zwycięskiej firmy Inglot. Przygotowanie studium przypadku trwało 3 lata. Inglot pokonał 26 innych propozycji pochodzących od absolwentów renomowanej uczelni.

-

Dla uczczenia 25-lecia wolnej Polski magazyn „Brief” opracował zestawienie „25/25 lat: Marki dla Polski”. Redakcja nagrodziła m.in. firmę Inglot za największy potencjał promocji Polski. Jednak nie było to ostatnie wyróżnienie w krótkim czasie.

Słuchacze programu MBA zagranicznych uniwersytetów nieczęsto spotykją się z przykładami polskich firm. W Insead nigdy do tej pory nie dyskutowano na temat modeli biznesowych pochodzących z Europy Środkowo-Wschodniej. Polscy absolwenci francuskiej uczelni włożyli wiele starań, aby dołączyć ten element do programu. Inglot, jako przykład najbardziej międzynarodowej z polskich firm będzie omawiana na wykładach na kampusach we Francji i w Singapurze już w maju przyszłego roku. Studenci będą między innymi określać kierunki rozwoju przedsiębiorstwa.

::

Zobacz ranking:

Marki dla Polski

::

Oczywiście, aby studenci INSEAD mieli okazję poznać dokładnie firmę, potrzebne są dane. Dr Zbigniew Inglot zdecydował się je udostępnić ze względu na rangę uczelni. Sam zajmował się eksperymentalną fizyką jądrową i z sentymentem wspomina czasu związane z nauką. Inglot współpracuje również z Akademią Górniczo-Hutniczą i innymi ośrodkami naukowymi, także z Doliny Krzemowej. Taka inicjatywa to doskonała forma promocji na arenie międzynarodowej dla tej dynamicznie rozwijającej się firmy. Mimo że sklepy firmy kosmetycznej znajdują się w 70 krajach, to dzięki tego typu działalności dowiedzą się o niej kolejne tysiące ludzi na świecie.

Serdecznie gratulujemy firmie Inglot. Wielka radość towarzyszy kolejnemu sukcesowi firmy budującej silną markę Polski!

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.