Artysta w roli przedsiębiorcy

Brief.pl / Inspiracje

Od dziś w internecie i Telewizji Cyfrowej UPC obejrzeć można kolejny odcinek kampanii, prezentującej ideę II edycji programu dla firm THINK BIG organizowanego przez UPC Biznes. Założenia tegorocznej odsłony konkursu przedstawia cykl krótkich filmów z udziałem przedsiębiorców, którym bliskie jest wykorzystanie w codziennej pracy nowych technologii i niebanalnych, innowacyjnych rozwiązań biznesowych. Swojego wizerunku na rzecz kampanii użyczyli właściciele firm potrafiący w praktyce połączyć pasję i działalność i zgodnie z ideą THINK BIG - działać globalnie.

-

Bohaterem drugiego, spotu filmowego, promującego program został artysta rozpoznawalny na światowej arenie sztuki -  Andrzej Pągowski. Na kilkunastu kadrach, obrazujących receptę na powodzenie w biznesie ‘by Pągowski’ możemy obserwować wędrówkę znanego, polskiego artysty po jego ulubionych miejscach, zlokalizowanych w pobliżu bielańskiego studia reklamowego Kreacja Pro.  Hasło tegorocznej edycji THINK BIG i samej kampanii brzmi „We share your passion for business” - zwraca ona uwagę nie tylko na kontekst  myślenia ‘globalnego’ o firmie, ale także aspekt łączenia pasji z działalnością biznesową.

Sam konkurs oraz promująca jego idee kampania to efekt inicjatywy UPC Biznes - biznesowego ramienia UPC Polska. Jego THINK BIG to program adresowany do wszystkich właścicieli firm, którzy działają w oparciu o innowacyjne technologie i rozwiązania oraz mają konkretny pomysł na dalszy rozwój swojego biznesu.

Pierwsza edycja programu THINK BIG miała miejsce na przełomie 2013 i 2014 roku, a jej laureatami zostali twórcy IzzyBike - projektu komercjalizacji roweru bez łańcucha. Tegoroczna edycja wystartowała 9 września i potrwa do stycznia 2014 roku. Termin naboru zgłoszeń do konkursu upływa 7 listopada.

Andrzej Pągowski we wrześniu tego roku stworzył  kreację artystyczną II edycji programu - plakat, ilustrujący  przesłanie programu - odwagę młodego przedsiębiorcy w łamaniu schematów i gotowych recept na biznes, która pozwala „myśleć big” i dzielić się pasją z otoczeniem.


Artysta oceni także potencjał innowacyjności drzemiący w uczestnikach tegorocznej odsłony konkursu THINK BIG - wcieli się w rolę jurora bieżącej edycji programu.

Spoty THINK BIG ‘We share your passion for business’ można oglądać na: www.thinkbig.upc.pl, youtube, 11. kanale w Telewizji Cyfrowej UPC  (Galeria UPC) oraz w mediach społecznościowych - na facebookowym fanpage’u THINK BIG https://www.facebook.com/UPCbiznes

 

Za kreację i realizację spotów odpowiadają Ignacy Matuszewski i Konrad Olszewski.

::


Więcej informacji: WWW.thinkbig.upc.pl ; WWW.facebook.com/UPCBiznes

THINK BIG wspierają:

Patroni Honorowi: Ministerstwo Gospodarki oraz Ambasada Brytyjska.

Partnerzy Strategiczni: Aula Polska, Brytyjska Izba Handlowa, Business Link, GrowUp StartUp, Krajowa Izba Gospodarcza, Liberty Global Ventures, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Polska Przedsiębiorcza, SpeedUp Venture Capital Group, web.gov.pl.

Patroni Medialni: Forbes, Brief, biztok, Pierwszy Milion, Bloomberg Businessweek, Gazeta MSP, Warsaw Business Journal, Sukces Pisany Szminką, THINKTANK

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.