Artysta w roli przedsiębiorcy

Brief.pl / Inspiracje

Od dziś w internecie i Telewizji Cyfrowej UPC obejrzeć można kolejny odcinek kampanii, prezentującej ideę II edycji programu dla firm THINK BIG organizowanego przez UPC Biznes. Założenia tegorocznej odsłony konkursu przedstawia cykl krótkich filmów z udziałem przedsiębiorców, którym bliskie jest wykorzystanie w codziennej pracy nowych technologii i niebanalnych, innowacyjnych rozwiązań biznesowych. Swojego wizerunku na rzecz kampanii użyczyli właściciele firm potrafiący w praktyce połączyć pasję i działalność i zgodnie z ideą THINK BIG - działać globalnie.

-

Bohaterem drugiego, spotu filmowego, promującego program został artysta rozpoznawalny na światowej arenie sztuki -  Andrzej Pągowski. Na kilkunastu kadrach, obrazujących receptę na powodzenie w biznesie ‘by Pągowski’ możemy obserwować wędrówkę znanego, polskiego artysty po jego ulubionych miejscach, zlokalizowanych w pobliżu bielańskiego studia reklamowego Kreacja Pro.  Hasło tegorocznej edycji THINK BIG i samej kampanii brzmi „We share your passion for business” - zwraca ona uwagę nie tylko na kontekst  myślenia ‘globalnego’ o firmie, ale także aspekt łączenia pasji z działalnością biznesową.

Sam konkurs oraz promująca jego idee kampania to efekt inicjatywy UPC Biznes - biznesowego ramienia UPC Polska. Jego THINK BIG to program adresowany do wszystkich właścicieli firm, którzy działają w oparciu o innowacyjne technologie i rozwiązania oraz mają konkretny pomysł na dalszy rozwój swojego biznesu.

Pierwsza edycja programu THINK BIG miała miejsce na przełomie 2013 i 2014 roku, a jej laureatami zostali twórcy IzzyBike - projektu komercjalizacji roweru bez łańcucha. Tegoroczna edycja wystartowała 9 września i potrwa do stycznia 2014 roku. Termin naboru zgłoszeń do konkursu upływa 7 listopada.

Andrzej Pągowski we wrześniu tego roku stworzył  kreację artystyczną II edycji programu - plakat, ilustrujący  przesłanie programu - odwagę młodego przedsiębiorcy w łamaniu schematów i gotowych recept na biznes, która pozwala „myśleć big” i dzielić się pasją z otoczeniem.


Artysta oceni także potencjał innowacyjności drzemiący w uczestnikach tegorocznej odsłony konkursu THINK BIG - wcieli się w rolę jurora bieżącej edycji programu.

Spoty THINK BIG ‘We share your passion for business’ można oglądać na: www.thinkbig.upc.pl, youtube, 11. kanale w Telewizji Cyfrowej UPC  (Galeria UPC) oraz w mediach społecznościowych - na facebookowym fanpage’u THINK BIG https://www.facebook.com/UPCbiznes

 

Za kreację i realizację spotów odpowiadają Ignacy Matuszewski i Konrad Olszewski.

::


Więcej informacji: WWW.thinkbig.upc.pl ; WWW.facebook.com/UPCBiznes

THINK BIG wspierają:

Patroni Honorowi: Ministerstwo Gospodarki oraz Ambasada Brytyjska.

Partnerzy Strategiczni: Aula Polska, Brytyjska Izba Handlowa, Business Link, GrowUp StartUp, Krajowa Izba Gospodarcza, Liberty Global Ventures, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Polska Przedsiębiorcza, SpeedUp Venture Capital Group, web.gov.pl.

Patroni Medialni: Forbes, Brief, biztok, Pierwszy Milion, Bloomberg Businessweek, Gazeta MSP, Warsaw Business Journal, Sukces Pisany Szminką, THINKTANK

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.