Blog Forum Gdańsk 2014

Brief.pl / Aktualności

Zostało już tylko kilka dni do Blog Forum Gdańsk 2014. Tematem dwudniowej konferencji przeznaczonej dla blogerów będzie “Treść, osobowość, doświadczenie“. Podczas wydarzenia zostaną rozdane m.in. nagrody dla Marki Przyjaznej Blogerowi czy Nagroda dla Blogera Odpowiedzialnego Społecznie. Galę poprowadzi Radosław Kotarski, który jest nominowany do nagrody Człowieka Mediów Brief 2014.

-

Blog Forum Gdańsk odbędzie się w dniach 25-26 października. Wydarzenie zostało podzielone na 4 bloki tematyczne, które swoją obecnością urozmaicą goście z bogatym doświadczeniem w b(v)logosferze z całej Polski oraz goście z zagranicy.

Do udziału w wydarzeniu zaproszono blisko 300 blogerów, wybranych z 700 nadesłanych zgłoszeń. Jest to już piąta edycja wydarzenia, która z roku na rok cieszy się coraz większą popularnością. W zeszłym roku jednym z prelegentów był między innymi Jurek Owsiak.

Mówić to mało, trzeba mówić do rzeczy

Pierwszego dnia odbędzie się panel z udziałem m.in. Jarosława Kuźniara i Anny Muchy, podczas którego debatujący zastanowią się, czy słowo jest narzędziem pracy blogera. Późniejsze prelekcje poruszą takie tematy jak próba wprowadzenia poważniejszych treści na bloga, co zrobić, gdy bloger chce zostać pisarzem, czy prowadzenie bloga to ciężka praca. Zostaniemy też zainspirowani wystąpieniem „Mój B(v)log. Moja Zasja. Moja praca”, a od Magdaleny i Sergiusza Pinkwartów dowiemy się, w jaki sposób warsztat dziennikarski ułatwia blogowanie. O konstruktywanej krytyce b(v)logosfery porozmawiamy z Tomkiem Tomczykiem i Karoliną Korwin-Piotrowską. Na koniec pierwszego dnia BFG Jarosław Kuźniar podpowie blogerom i vlogerom, jak być dobrym aktorem i jak występować przed kamerą.

Drugi dzień Forum rozpocznie się od treningu na Dachu Gdańskiego Teatru Szekspirowskiego, jednak dzień zapełnią dyskusje - szczególnie skupiające się na personal brandingu. Na temat prywatności b(v)logera będą rozmawiać Nishka Radomska, Natalia Hatalska, Miss Ferreira i Michał Górecki - osoby z dużą wiedzą na temat kreowania marki osobistej. Posłuchamy też o rzetelności b(v)logerów, w jaki sposób praktyczne i merytoryczne treści mogą przyczynić się do rozwoju bloga, samego blogera, a nawet przyciągać osoby, które nie są zainteresowane konkretnym tematem. Poznamy rolę transparentności i wiarygodności w zarabianiu na blogu, formy pozyskiwania pieniędzy w blogosferze. Na koniec Natalia Hatalska przedstawi raport dotyczący wpływowych b(v)logerów.

Tegoroczne spotkanie podsumuje Gala Blog Forum Gdańsk 2014 i wręczenie nagród: Blog of Gdańsk i Blog Forum Gdańsk Award.

Szczegółowe informacje na temat Blog Forum Gdańsk znajdziecie na stronie WWW. Z całości wydarzenia będzie prowadzone relacja na żywo w internecie.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.