wp - grudzien 2016

DVD, które pachnie jak pizza

Brief.pl / Inspiracje

Świeże pomysły na zdobycie zainteresowania klienta były zawsze mile widziane w świecie marketingu. Na oryginalne rozwiązanie, wykorzystujące zmysł zapachu, wpadli marketerzy z Domino's Pizza. Jak podaje serwis theverge.com, w Brazylii popularną formą spędzania wolnego czasu jest wypożyczanie DVD z filmem połączone z zamawianiem pizzy. Na tej prostej obserwacji oraz sile istniejących już skojarzeń firma Domino's oparła swój przekaz reklamowy.

-

We współpracy z dziesięcioma wypożyczalniami w Sao Paulo i Rio de Janeiro, przygotowano DVD, które po uruchomieniu zaczyna wydzielać zapach świeżo wyjętej z pieca pizzy. Do eksperymentu marketingowego włączono jedynie DVD z wybranymi hitami filmowymi. Zapachowa niespodzianka towarzyszy takim produkcjom jak: "Argo", "Mroczny Rycerz powstaje" i "Skyfall".

Płyty wyposażono w nalepki pokryte termoaktywnym nadrukiem. Oznacza to, że po uruchomieniu, pod wpływem ciepła powstałego w trakcie obracania się płyty, zaczyna się z niej uwalniać odpowiedni zapach.

DVD nie tylko pachnie, ale też wygląda jak pizza - taką bowiem formę ma termoaktywna nalepka. Dodatkowo znajdujemy na niej pytanie o to, czy film nam się podobał oraz informację, że kolejny seans może być przyjemniejszy, jeśli jednocześnie zamówimy pizzę Domino's.

Z tym ostatnim argumentem nie musimy się zgadzać, jednak pomysłowość producenta z pewnością zasługuje na uwagę.

Źródło: http://www.theverge.com

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.