DVD, które pachnie jak pizza

Brief.pl / Inspiracje

Świeże pomysły na zdobycie zainteresowania klienta były zawsze mile widziane w świecie marketingu. Na oryginalne rozwiązanie, wykorzystujące zmysł zapachu, wpadli marketerzy z Domino's Pizza. Jak podaje serwis theverge.com, w Brazylii popularną formą spędzania wolnego czasu jest wypożyczanie DVD z filmem połączone z zamawianiem pizzy. Na tej prostej obserwacji oraz sile istniejących już skojarzeń firma Domino's oparła swój przekaz reklamowy.

-

We współpracy z dziesięcioma wypożyczalniami w Sao Paulo i Rio de Janeiro, przygotowano DVD, które po uruchomieniu zaczyna wydzielać zapach świeżo wyjętej z pieca pizzy. Do eksperymentu marketingowego włączono jedynie DVD z wybranymi hitami filmowymi. Zapachowa niespodzianka towarzyszy takim produkcjom jak: "Argo", "Mroczny Rycerz powstaje" i "Skyfall".

Płyty wyposażono w nalepki pokryte termoaktywnym nadrukiem. Oznacza to, że po uruchomieniu, pod wpływem ciepła powstałego w trakcie obracania się płyty, zaczyna się z niej uwalniać odpowiedni zapach.

DVD nie tylko pachnie, ale też wygląda jak pizza - taką bowiem formę ma termoaktywna nalepka. Dodatkowo znajdujemy na niej pytanie o to, czy film nam się podobał oraz informację, że kolejny seans może być przyjemniejszy, jeśli jednocześnie zamówimy pizzę Domino's.

Z tym ostatnim argumentem nie musimy się zgadzać, jednak pomysłowość producenta z pewnością zasługuje na uwagę.

Źródło: http://www.theverge.com

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.