DVD, które pachnie jak pizza

Brief.pl / Inspiracje

Świeże pomysły na zdobycie zainteresowania klienta były zawsze mile widziane w świecie marketingu. Na oryginalne rozwiązanie, wykorzystujące zmysł zapachu, wpadli marketerzy z Domino's Pizza. Jak podaje serwis theverge.com, w Brazylii popularną formą spędzania wolnego czasu jest wypożyczanie DVD z filmem połączone z zamawianiem pizzy. Na tej prostej obserwacji oraz sile istniejących już skojarzeń firma Domino's oparła swój przekaz reklamowy.

-

We współpracy z dziesięcioma wypożyczalniami w Sao Paulo i Rio de Janeiro, przygotowano DVD, które po uruchomieniu zaczyna wydzielać zapach świeżo wyjętej z pieca pizzy. Do eksperymentu marketingowego włączono jedynie DVD z wybranymi hitami filmowymi. Zapachowa niespodzianka towarzyszy takim produkcjom jak: "Argo", "Mroczny Rycerz powstaje" i "Skyfall".

Płyty wyposażono w nalepki pokryte termoaktywnym nadrukiem. Oznacza to, że po uruchomieniu, pod wpływem ciepła powstałego w trakcie obracania się płyty, zaczyna się z niej uwalniać odpowiedni zapach.

DVD nie tylko pachnie, ale też wygląda jak pizza - taką bowiem formę ma termoaktywna nalepka. Dodatkowo znajdujemy na niej pytanie o to, czy film nam się podobał oraz informację, że kolejny seans może być przyjemniejszy, jeśli jednocześnie zamówimy pizzę Domino's.

Z tym ostatnim argumentem nie musimy się zgadzać, jednak pomysłowość producenta z pewnością zasługuje na uwagę.

Źródło: http://www.theverge.com

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.