Top 5 najlepszych wpisów tygodnia

Top 5 najlepszych wpisów tygodnia

Brief.pl / Aktualności

Co Czytelnicy Brief.pl najchętniej czytali w minionym tygodniu? Poniżej przedstawiamy TOP 5 wpisów, a wśród nich między innymi: "Koniec ery fan page'y" i "Photos for life".

-

Koniec ery fan page'y

Facebook się zmienia. Bardzo powoli, ale konsekwentnie. Już nie jest radosnym miejscem spotkań i jarmarkiem dla marek, które hurtowo zakładają fan page'e. Na dobre skończyły się czasy, kiedy wystarczyło założyć stronę, zrobić konkurs fotograficzny, żeby zyskać kilkadziesiąt tysięcy fanów, których możemy codziennie atakować naszym "tłustym contentem"...

::

,,Photos for Life’’ – pierwszy charytatywny bank zdjęć

,,Photos for Life’’ – rusza pierwszy na świecie charytatywny bank zdjęć. Cały dochód ze sprzedaży zdjęć jest przeznaczony na wsparcie terapii pacjentów z nowotworem.

::

Mini poradnik dla agencji reklamowych: jak pracować z działem marketingu?

Współpraca na linii agencja reklamowa – dział marketingu wygląda różnie. Im większe doświadczenie zawodowe każdej ze stron, tym sprawniejsza komunikacja. I co za tym idzie - lepsze zrozumienie potrzeb. Istnieje kilka podstawowych zasad, które mogą ułatwić współpracę.

::

Polska blogosfera - raport 2014

Dotychczas w Polsce brakowało badań blogosfery oraz jej czytelnictwa, wykonanych na reprezentatywnych próbach badawczych. Brak wiedzy na temat tego zjawiska powodował masę pytań u marketerów, agencji czy domów mediowych. Kim są blogerzy, o czym piszą najczęściej, w jakim są wieku, z jaką częstotliwością dodają nowe wpisy?

::

Brainly: 30 mln zł. dofinansowania

Brainly – największy na świecie edukacyjny portal społecznościowy stworzony przez młodych Polaków – otrzymał od amerykańskich inwestorów 9 milionów dolarów, tj. ponad 30 milionów złotych. Pozyskane w ten sposób środki właściciele Brainly przeznaczą na rozwój portalu i otwarcie biura w Nowym Jorku.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.