Rozszerzona rzeczywistość Energizera

Rozszerzona rzeczywistość Energizera

Brief.pl / Inspiracje

Night Race Move to Play to nowa gra, dzięki której można spróbować swoich sił na wirtualnym torze rowerowym. Udostępniła ją na stronie www.widziszwiecej.pl firma Energizer. Możemy w nią zagrać, korzystając ze zwykłej kamery internetowej. Zastosowano tu technologię augmented reality, czyli rozszerzonej rzeczywistości, co oznacza, że przy pomocy ruchów własnego ciała sterujemy wirtualną postacią.

-

Po zakończeniu przejazdu, nasz wynik możemy przesłać znajomemu, a on ma okazję stanąć do wyścigu z awatarem naszego rowerzysty. Zastosowanie technologii augmented reality pozwala na obsługę gier poprzez dotykanie w powietrzu wirtualnych guzików pokazywanych na ekranie komputera. Grafika interfejsów i elementów gry jest nakładana na obraz z kamery internetowej użytkownika. Specjalne oprogramowanie analizuje obraz z kamery wiele razy na sekundę i reaguje, gdy gracz dotyka wirtualnego guzika.

Gra Night Race Move to Play została przygotowana przez firmę Energizer w ramach kampanii Widzisz Więcej. Nawiązuje do innowacyjnego oświetlenia rowerowego Energizer Bike Light, w którym zastosowano technologię road beam, wykorzystywaną dotychczas w reflektorach samochodowych.

Gra dostępna jest bezpłatnie na stronie http://www.widziszwiecej.pl


www.widziszwiecej.pl

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.