Rozszerzona rzeczywistość Energizera

Rozszerzona rzeczywistość Energizera

Brief.pl / Inspiracje

Night Race Move to Play to nowa gra, dzięki której można spróbować swoich sił na wirtualnym torze rowerowym. Udostępniła ją na stronie www.widziszwiecej.pl firma Energizer. Możemy w nią zagrać, korzystając ze zwykłej kamery internetowej. Zastosowano tu technologię augmented reality, czyli rozszerzonej rzeczywistości, co oznacza, że przy pomocy ruchów własnego ciała sterujemy wirtualną postacią.

-

Po zakończeniu przejazdu, nasz wynik możemy przesłać znajomemu, a on ma okazję stanąć do wyścigu z awatarem naszego rowerzysty. Zastosowanie technologii augmented reality pozwala na obsługę gier poprzez dotykanie w powietrzu wirtualnych guzików pokazywanych na ekranie komputera. Grafika interfejsów i elementów gry jest nakładana na obraz z kamery internetowej użytkownika. Specjalne oprogramowanie analizuje obraz z kamery wiele razy na sekundę i reaguje, gdy gracz dotyka wirtualnego guzika.

Gra Night Race Move to Play została przygotowana przez firmę Energizer w ramach kampanii Widzisz Więcej. Nawiązuje do innowacyjnego oświetlenia rowerowego Energizer Bike Light, w którym zastosowano technologię road beam, wykorzystywaną dotychczas w reflektorach samochodowych.

Gra dostępna jest bezpłatnie na stronie http://www.widziszwiecej.pl


www.widziszwiecej.pl

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.