wp - grudzien 2016

Forum Praktyków Marketingu Miejsc - Zakopane

Forum Praktyków Marketingu Miejsc - Zakopane

Brief.pl / Aktualności

Pozostał jeszcze tylko tydzień do rozpoczęcia czwartej edycji Forum Praktyków Marketingu Miejsc w Zakopanem, organizowanej przez Brief for Poland. W trakcie Forum będziemy rozmawiać o nowoczesnej komunikacji z mieszkańcami, dowiemy się, jak zbudować zaangażowanie w mieście, a także co oznacza marketing po góralsku. Uczestnicy zaangażowani w budowanie marki miejsc wymienią się doświadczeniami, poznają najnowsze światowe trendy i rozwiną swoje umiejętności.

-

 

 

 

Termin i miejsce: 24 października 2014, Grand Hotel Stamary, Zakopane 

Organizator: Brief for Poland

Rejestracja: Zamknięta

 

Forum objęte jest patronatem 

Marszałka Województwa Małopolskiego Marka Sowy 

oraz Burmistrza Miasta Zakopane Janusza Majchra 

Idea Konferencji 

Brief for Poland oraz Biuro Promocji Zakopanego zapraszają na czwartą edycję Forum Praktyków Marketingu Miejsc. Poprzednie trzy edycje FPMM, które odbyły się w Warszawie, Łodzi i Sopocie pokazały, że są wydarzeniami godnymi uwagi każdego przedstawiciela administracji samorządowej, biznesu, uczelni w Polsce, na co dzień zaangażowanych w budowanie marki swojej gminy, starostwa, miasta czy regionu. Prelegentami FPMM są praktycy branży marketingowej i eksperci z firm doradczych.

Udział w Forum umożliwia uczestnikom wymianę doświadczeń, integrację oraz rozwój kompetencji w zakresie marketingu miejsc.

 

Program

Program dedykowany jest praktykom, którzy w profesjonalny sposób chcą budować markę miejsca, rozwijać swoje dotychczasowe umiejętności, zdobywać doświadczenie oraz poznawać najnowsze światowe trendy i narzędzia w obszarze marketingu miejsc.

 

MIERZ WYSOKO!
Współpraca administracji, biznesu i uczelni receptą na silną markę 

8.30 – 9.00
Rejestracja uczestników

9.00 – 9.20
Otwarcie Forum:
Marek Sowa – Marszałek Województwa Małopolskiego
Janusz Majcher - Burmistrz Miasta Zakopane
Andrzej Kawecki – Biuro Promocji Zakopanego
Grzegorz Kiszluk – Brief

9.20 – 9.40
Tradycja czy awangarda – czyli marketing po góralsku.
Strategia rozwoju Zakopanego w oparciu o ofertę kulturalną oraz sportową
Andrzej Kawecki, Biuro Promocji Zakopanego i Tymoteusz Mróz, Infogram

9.40 – 10.00
Urząd Marszałkowski jako koordynator działań promocyjnych w regionie
Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego

10.00 – 10.15
Przerwa kawowa

10.15 – 11.15
Inteligentne Miasto, nowoczesna komunikacja mieszkańców
Krzysztof Kardaś, dyrektor Departamentu Inteligentnych Miast, Proximus

11.15 – 11.45
5 x Polska
Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny magazynu Brief, Twórca Brief for Poland

11.45 – 12.00
Przerwa kawowa

12.00 – 12.30

12.00 – 12.30
Content marketing w działaniach na rzecz promocji miast i regionów
Artur Roguski, dyrektor ds. rozwoju mediów elektronicznych, Brief

12.30 – 14.00
Debata: Jaką rolę w kształtowaniu silnej marki odgrywa współpraca na linii przedsiębiorca - administracja publiczna - uczelnie?
Uczestnicy: Marek Sowa, Janusz Majcher, Szymon Sikorski, Tymoteusz Mróz, przedstawiciel lokalnego biznesu
Moderuje: Grzegorz Kiszluk

14.00 – 14.45
Lunch

14.45 – 16.15
Warsztaty komunikacyjne: Jak zbudować zaangażowanie w mieście?
Szymon Sikorski, prezes zarządu Publicon

16.15 – 16:30
Zakończenie

 ::

Uczestnicy Forum na hasło "BRIEF" mają możliwość zakwaterowania w 2 hotelach ze specjalną zniżką:

GRAND HOTEL**** STAMARY
Pokój 1- osobowy- 279 zł/doba
Pokój 2- osobowy- 356 zł/doba

Wyżej wymienione ceny obejmują:
Nocleg ze śniadaniem
Możliwość korzystania z: basenu, jacuzzi, studia cardio oraz saun
Podatek VAT i podatek miejski
Parking
Wi-Fi
www.stamary.pl


HOTEL*** SKALNY
Pokój 1- osobowy- 168 zł/doba
Pokój 2- osobowy- 224 zł/doba

Wyżej wymienione ceny obejmują:
Nocleg ze śniadaniem
Możliwość korzystania z: basenu, jacuzzi, siłowni oraz saun
Podatek VAT i podatek miejski
Parking
Wi-Fi
http://www.skalny.com.pl/

::

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.