Logo dla Polski

Brief TV / Aktualności

We wtorek, 14 października 2014, w Centrum Prasowym Foksal odbyła się prezentacja projektu „Logo dla Polski”. Paweł Tyszkiewicz w komentarzu na temat inicjatywy powołał się także na przedsięwzięcie „Briefu” – „Marki dla Polski”. Jesteśmy głęboko przekonani, że tylko rozważne połączenie tych dwóch projektów może wzmocnić polskich przedsiębiorców, których produkty będą coraz bardziej rozpoznawalne na świecie. To dzięki produktom kojarzonym z krajem pochodzenia najskuteczniej budowana jest silna marka kraju.

-

„Logo dla Polski” to inicjatywa społeczna środowisk biznesowych zrzeszonych w: Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR, Krajowej Izbie Gospodarczej, Konfederacji Lewiatan oraz Pracodawcach RP. Zapoczątkowali oni wybory na logo, które ma prezentować nasz kraj. Głosowanie rozpoczęło się  14 października br. o godzinie 11:00 i potrwa do 31 października do 24:00. Logo wraz z wszelkimi prawami ma zostać przekazane na rzecz Skarbu Państwa.

::

Powiernicy znaku: PKO BP, Totalizator Sportowy;

Mecenasi znaku: Adamed, Dentsu Aegis Network;

Partnerzy strategiczni: Wp.pl, TVN, Gazeta Wyborcza, Radio Zet;

Partnerzy wspierający: The Warsaw Voice, Forbes, Bankier.pl. Money.pl, Culture.pl, New Age Media, Do Rzeczy, ThinkTank, Hash FM, Szkoła Liderów Polonijnych;

Patronat honorowy: Ministerstwo Spraw Zagranicznych.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.