wp - grudzien 2016

Logo dla Polski

Brief TV / Aktualności

We wtorek, 14 października 2014, w Centrum Prasowym Foksal odbyła się prezentacja projektu „Logo dla Polski”. Paweł Tyszkiewicz w komentarzu na temat inicjatywy powołał się także na przedsięwzięcie „Briefu” – „Marki dla Polski”. Jesteśmy głęboko przekonani, że tylko rozważne połączenie tych dwóch projektów może wzmocnić polskich przedsiębiorców, których produkty będą coraz bardziej rozpoznawalne na świecie. To dzięki produktom kojarzonym z krajem pochodzenia najskuteczniej budowana jest silna marka kraju.

-

„Logo dla Polski” to inicjatywa społeczna środowisk biznesowych zrzeszonych w: Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR, Krajowej Izbie Gospodarczej, Konfederacji Lewiatan oraz Pracodawcach RP. Zapoczątkowali oni wybory na logo, które ma prezentować nasz kraj. Głosowanie rozpoczęło się  14 października br. o godzinie 11:00 i potrwa do 31 października do 24:00. Logo wraz z wszelkimi prawami ma zostać przekazane na rzecz Skarbu Państwa.

::

Powiernicy znaku: PKO BP, Totalizator Sportowy;

Mecenasi znaku: Adamed, Dentsu Aegis Network;

Partnerzy strategiczni: Wp.pl, TVN, Gazeta Wyborcza, Radio Zet;

Partnerzy wspierający: The Warsaw Voice, Forbes, Bankier.pl. Money.pl, Culture.pl, New Age Media, Do Rzeczy, ThinkTank, Hash FM, Szkoła Liderów Polonijnych;

Patronat honorowy: Ministerstwo Spraw Zagranicznych.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.