Logo dla Polski

Brief TV / Aktualności

We wtorek, 14 października 2014, w Centrum Prasowym Foksal odbyła się prezentacja projektu „Logo dla Polski”. Paweł Tyszkiewicz w komentarzu na temat inicjatywy powołał się także na przedsięwzięcie „Briefu” – „Marki dla Polski”. Jesteśmy głęboko przekonani, że tylko rozważne połączenie tych dwóch projektów może wzmocnić polskich przedsiębiorców, których produkty będą coraz bardziej rozpoznawalne na świecie. To dzięki produktom kojarzonym z krajem pochodzenia najskuteczniej budowana jest silna marka kraju.

-

„Logo dla Polski” to inicjatywa społeczna środowisk biznesowych zrzeszonych w: Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR, Krajowej Izbie Gospodarczej, Konfederacji Lewiatan oraz Pracodawcach RP. Zapoczątkowali oni wybory na logo, które ma prezentować nasz kraj. Głosowanie rozpoczęło się  14 października br. o godzinie 11:00 i potrwa do 31 października do 24:00. Logo wraz z wszelkimi prawami ma zostać przekazane na rzecz Skarbu Państwa.

::

Powiernicy znaku: PKO BP, Totalizator Sportowy;

Mecenasi znaku: Adamed, Dentsu Aegis Network;

Partnerzy strategiczni: Wp.pl, TVN, Gazeta Wyborcza, Radio Zet;

Partnerzy wspierający: The Warsaw Voice, Forbes, Bankier.pl. Money.pl, Culture.pl, New Age Media, Do Rzeczy, ThinkTank, Hash FM, Szkoła Liderów Polonijnych;

Patronat honorowy: Ministerstwo Spraw Zagranicznych.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.