Przyszłość e-commerce

Brief TV / Eventy

Jaka przyszłość czeka e-commerce? Zapoznaj się z wypowiedziami ekspertów, którzy byli prelegentami na konferencji zorganizowanej 7 października w Cinema City przez magazyn Brief.

-

Eksperci są zgodni: e-commerce będzie się rozwijał. Sprzedawcy już teraz mogą bardzo dokładnie dotrzeć do wybranych grup klientów dzięki na przykład remarketingowi. Ciągle też powstają nowe narzędzia pozwalające planować, optymalizować i raportować internetowe kampanie sprzedażowe. Kolejnymi wyzwaniami, jakie stoją przed e-commerce są: śledzenie użytkownika korzystającego z różnych urządzeń oraz włączenie jego doświadczeń offlinowych do ścieżki zakupowej.

Już w grudniowym numerze magazynu Brief pojawi specjalny raport, który szczegółowo podsumuje konferencję i poruszone na niej zagadnienia.

Zapraszamy do galerii zdjęć z konferencji na naszym fan page'u.

::

Partnerzy e-commerce

Subskrybuj kanał Brief TV na Youtubie -> kliknij

Śledź najnowsze informacje na Twitterze -> kliknij

Dodaj Brief do swoich kręgów -> kliknij

Dyskutuj na naszym profilu na LinkedIn -> kliknij

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.