„Wataha“: czołówka od Platige Image

„Wataha“: czołówka od Platige Image

Brief.pl / Inspiracje

Platige Image zrealizowało czołówkę do serialu „Wataha“, najnowszej, długo oczekiwanej polskiej produkcji stacji telewizyjnej HBO. Jego premiera miała miejsce w ubiegłą niedzielę.

-

Reżyserem był Szymon Pawlik, za produkcję odpowiadał Marek Jankowski. Realizacja najnowszego projektu polskiego studia trwała około 2 miesięcy i obejmowała stworzenie około 50 sekund postprodukcji.

- Przygotowaliśmy dla HBO kilka wersji scenariusza – mówi Marek Jankowski, odpowiedzialny za produkcję w dziale współpracy z telewizjami w Platige Image. Została wybrana i zrealizowana jedna z nich, opracowana zresztą przez naszego reżysera Szymona Pawlika. Stacja zostawiła dla nas bardzo dużo przestrzeni, dzięki czemu udało nam się stworzyć bardzo oryginalną i wyrazistą czołówkę. Jest to także oczywiście efekt zdobytego doświadczenia i umiejętności w kreatywnym wykorzystywaniu posiadanych technologiii. Autorem muzyki do czołowki jest Łukasz Targosz, który skomponował muzykę do serialu.


Wataha kadr

„Wataha“ to opowieść o strażnikach granicznych w Bieszczadach. Premierowy odcinek będzie można obejrzeć na HBO w ubiegłą niedzielę, 12 października o 20.10. W rolach głównych wystąpili: Leszek Lichota, Bartłomiej Topa oraz siostry Magdalena i Aleksandra Popławskie. Kolejne odcinki Watahy będą emitowane w każdą niedzielę o godz. 20.10 w HBO. W serwisie internetowym HBO GO (www.hbogo.pl) można nadal oglądać odkodowany pierwszy odcinek serialu.


Wataha kadr

- Staraliśmy się pokazać tajemniczość polskich Bieszczad, jednego z najbardziej magicznych regionów Polski, jednocześnie pokazując emocjonujące losy osób, o których opowiada serial – mówi Szymon Pawlik, reżyser z Platige Image. Jesteśmy zadowoleni z efektu końcowego, moim zdaniem trudno o równie świeżą i niestandardową czołówkę towarzyszącą tworzonemu w Polsce serialowi. Praca nad tym projektem była dla nas ważna także z tego względu, że „Wataha“ jest najbardziej wyczekiwanym i obiecującym polskim serialem tej jesieni.

::
Ambiton: nowy projekt Platige Image
::

 


Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.