„Wataha“: czołówka od Platige Image

„Wataha“: czołówka od Platige Image

Brief.pl / Inspiracje

Platige Image zrealizowało czołówkę do serialu „Wataha“, najnowszej, długo oczekiwanej polskiej produkcji stacji telewizyjnej HBO. Jego premiera miała miejsce w ubiegłą niedzielę.

-

Reżyserem był Szymon Pawlik, za produkcję odpowiadał Marek Jankowski. Realizacja najnowszego projektu polskiego studia trwała około 2 miesięcy i obejmowała stworzenie około 50 sekund postprodukcji.

- Przygotowaliśmy dla HBO kilka wersji scenariusza – mówi Marek Jankowski, odpowiedzialny za produkcję w dziale współpracy z telewizjami w Platige Image. Została wybrana i zrealizowana jedna z nich, opracowana zresztą przez naszego reżysera Szymona Pawlika. Stacja zostawiła dla nas bardzo dużo przestrzeni, dzięki czemu udało nam się stworzyć bardzo oryginalną i wyrazistą czołówkę. Jest to także oczywiście efekt zdobytego doświadczenia i umiejętności w kreatywnym wykorzystywaniu posiadanych technologiii. Autorem muzyki do czołowki jest Łukasz Targosz, który skomponował muzykę do serialu.


Wataha kadr

„Wataha“ to opowieść o strażnikach granicznych w Bieszczadach. Premierowy odcinek będzie można obejrzeć na HBO w ubiegłą niedzielę, 12 października o 20.10. W rolach głównych wystąpili: Leszek Lichota, Bartłomiej Topa oraz siostry Magdalena i Aleksandra Popławskie. Kolejne odcinki Watahy będą emitowane w każdą niedzielę o godz. 20.10 w HBO. W serwisie internetowym HBO GO (www.hbogo.pl) można nadal oglądać odkodowany pierwszy odcinek serialu.


Wataha kadr

- Staraliśmy się pokazać tajemniczość polskich Bieszczad, jednego z najbardziej magicznych regionów Polski, jednocześnie pokazując emocjonujące losy osób, o których opowiada serial – mówi Szymon Pawlik, reżyser z Platige Image. Jesteśmy zadowoleni z efektu końcowego, moim zdaniem trudno o równie świeżą i niestandardową czołówkę towarzyszącą tworzonemu w Polsce serialowi. Praca nad tym projektem była dla nas ważna także z tego względu, że „Wataha“ jest najbardziej wyczekiwanym i obiecującym polskim serialem tej jesieni.

::
Ambiton: nowy projekt Platige Image
::

 


Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.