„Wataha“: czołówka od Platige Image

„Wataha“: czołówka od Platige Image

Brief.pl / Inspiracje

Platige Image zrealizowało czołówkę do serialu „Wataha“, najnowszej, długo oczekiwanej polskiej produkcji stacji telewizyjnej HBO. Jego premiera miała miejsce w ubiegłą niedzielę.

-

Reżyserem był Szymon Pawlik, za produkcję odpowiadał Marek Jankowski. Realizacja najnowszego projektu polskiego studia trwała około 2 miesięcy i obejmowała stworzenie około 50 sekund postprodukcji.

- Przygotowaliśmy dla HBO kilka wersji scenariusza – mówi Marek Jankowski, odpowiedzialny za produkcję w dziale współpracy z telewizjami w Platige Image. Została wybrana i zrealizowana jedna z nich, opracowana zresztą przez naszego reżysera Szymona Pawlika. Stacja zostawiła dla nas bardzo dużo przestrzeni, dzięki czemu udało nam się stworzyć bardzo oryginalną i wyrazistą czołówkę. Jest to także oczywiście efekt zdobytego doświadczenia i umiejętności w kreatywnym wykorzystywaniu posiadanych technologiii. Autorem muzyki do czołowki jest Łukasz Targosz, który skomponował muzykę do serialu.


Wataha kadr

„Wataha“ to opowieść o strażnikach granicznych w Bieszczadach. Premierowy odcinek będzie można obejrzeć na HBO w ubiegłą niedzielę, 12 października o 20.10. W rolach głównych wystąpili: Leszek Lichota, Bartłomiej Topa oraz siostry Magdalena i Aleksandra Popławskie. Kolejne odcinki Watahy będą emitowane w każdą niedzielę o godz. 20.10 w HBO. W serwisie internetowym HBO GO (www.hbogo.pl) można nadal oglądać odkodowany pierwszy odcinek serialu.


Wataha kadr

- Staraliśmy się pokazać tajemniczość polskich Bieszczad, jednego z najbardziej magicznych regionów Polski, jednocześnie pokazując emocjonujące losy osób, o których opowiada serial – mówi Szymon Pawlik, reżyser z Platige Image. Jesteśmy zadowoleni z efektu końcowego, moim zdaniem trudno o równie świeżą i niestandardową czołówkę towarzyszącą tworzonemu w Polsce serialowi. Praca nad tym projektem była dla nas ważna także z tego względu, że „Wataha“ jest najbardziej wyczekiwanym i obiecującym polskim serialem tej jesieni.

::
Ambiton: nowy projekt Platige Image
::

 


Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.