„Wataha“: czołówka od Platige Image

„Wataha“: czołówka od Platige Image

Brief.pl / Inspiracje

Platige Image zrealizowało czołówkę do serialu „Wataha“, najnowszej, długo oczekiwanej polskiej produkcji stacji telewizyjnej HBO. Jego premiera miała miejsce w ubiegłą niedzielę.

-

Reżyserem był Szymon Pawlik, za produkcję odpowiadał Marek Jankowski. Realizacja najnowszego projektu polskiego studia trwała około 2 miesięcy i obejmowała stworzenie około 50 sekund postprodukcji.

- Przygotowaliśmy dla HBO kilka wersji scenariusza – mówi Marek Jankowski, odpowiedzialny za produkcję w dziale współpracy z telewizjami w Platige Image. Została wybrana i zrealizowana jedna z nich, opracowana zresztą przez naszego reżysera Szymona Pawlika. Stacja zostawiła dla nas bardzo dużo przestrzeni, dzięki czemu udało nam się stworzyć bardzo oryginalną i wyrazistą czołówkę. Jest to także oczywiście efekt zdobytego doświadczenia i umiejętności w kreatywnym wykorzystywaniu posiadanych technologiii. Autorem muzyki do czołowki jest Łukasz Targosz, który skomponował muzykę do serialu.


Wataha kadr

„Wataha“ to opowieść o strażnikach granicznych w Bieszczadach. Premierowy odcinek będzie można obejrzeć na HBO w ubiegłą niedzielę, 12 października o 20.10. W rolach głównych wystąpili: Leszek Lichota, Bartłomiej Topa oraz siostry Magdalena i Aleksandra Popławskie. Kolejne odcinki Watahy będą emitowane w każdą niedzielę o godz. 20.10 w HBO. W serwisie internetowym HBO GO (www.hbogo.pl) można nadal oglądać odkodowany pierwszy odcinek serialu.


Wataha kadr

- Staraliśmy się pokazać tajemniczość polskich Bieszczad, jednego z najbardziej magicznych regionów Polski, jednocześnie pokazując emocjonujące losy osób, o których opowiada serial – mówi Szymon Pawlik, reżyser z Platige Image. Jesteśmy zadowoleni z efektu końcowego, moim zdaniem trudno o równie świeżą i niestandardową czołówkę towarzyszącą tworzonemu w Polsce serialowi. Praca nad tym projektem była dla nas ważna także z tego względu, że „Wataha“ jest najbardziej wyczekiwanym i obiecującym polskim serialem tej jesieni.

::
Ambiton: nowy projekt Platige Image
::

 


Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.