Paryska agencja H z biurem w Polsce

Paryska agencja H z biurem w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Na polskim rynku zadebiutowała agencja kreatywna H będąca pierwszym europejskim biurem paryskiej agencji H. Szefami H Warsaw zostali Jacek Maciejewski i Marcin Koszyk związani dotychczas z Havas Engage Warsaw.

-

Jacek Maciejewski wcześniej zajmował stanowisko executive creative directora, zaś Marcin Koszyk, do niedawna był executive direktorem w tej samej agencji.

- We Francji H powstało z połączenia pięciu agencji o różnych kompetencjach, w Polsce rozpoczynamy z kilkunastoosobowym zespołem doświadczonych specjalistów w reklamie, experience marketingu i social mediach pracującym pod okiem doświadczonych liderów, doskonale znających tajniki komunikacji zintegrowanej – mówi Christophe Lafarge, CEO & co-founder paryskiej agencji H.

- Z oferty i modelu biznesowego H bierzemy to, co najciekawsze – niestandardowe usługi, interdyscyplinarne podejście do komunikacji oraz zapał do tworzenia nietuzinkowej komunikacji – stwierdził Marcin Koszyk, partner zarządzający H.

Agencja H w Paryżu powstała w 2007 roku. Do jej głównych klientów należą: Citroen, Cadum, Mairie de Paris, Krys, Hechter, Provost, Credit Mutuel, Za swoje prace była nagrdazona na Cannes Lions oraz Epica Awards.

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.