Zrób selfie Warszawie

Zrób selfie Warszawie

Brief.pl / Aktualności

6 października rozpoczął się konkurs fotograficzny portalu Nowa Warszawa - Warsaw Insta Festival (WIF). Jest to pierwszy warszawski festiwal miejskiej fotografii na Instagramie, organizowany na szeroką skalę.

-

- Założeniem portalu Nowa Warszawa jest pokazywanie pozytywnych stron miasta oraz skali jego zmian mówi Tomasz Reich, redaktor naczelny portalu Nowa Warszawa. Kolejnym krokiem rozwoju naszego serwisu jest otwarcie się na mieszkańców i współdzielenie się naszą pasją, jaką jest miejska fotografia i opowiadanie o ciekawych miejscach w stolicy. Konkurs ma zachęcić do aktywnego poszukiwania warszawskich kontekstów, w których architektura gra pierwszoplanową rolę

Warsaw Insta Festival prowadzony jest w czterech kategoriach konkursowych:

  1. Selfie z Warszawą: w tej kategorii należy wykonać zdjęcie portretujące uczestnika konkursu (tzw. selfie) z widokiem wybranego obiektu architektonicznego w Warszawie, który – zdaniem uczestnika – mógłby stanowić wizytówkę stolicy.

  2. Ikony Warszawy: zdjęcia w tej kategorii muszą przedstawiać nowe budynki, których budowa wpłynęła w znaczący sposób na współczesny charakter Warszawy. Mogą to być budynki użyteczności publicznej (np. kompleksy biurowe, galerie handlowe), budynki przemysłowe i logistyczne oraz zamieszkania zbiorowego (np. hotele). Liczy się pomysł na nietypowe ujęcie budynków.

  3. Miejskie przestrzenie: w tej kategorii należy wykonać zdjęcia, na którym pokażecie place miejskie oraz budynki, skwery lub parki zrewitalizowane w ostatnich latach w Warszawie. Jest ich całkiem sporo. Wybór przestrzeni miejskiej godnej europejskiej stolicy należy do uczestników konkursu.

  4. Głową w chmurach: w tej kategorii należy wykonać zdjęcie prezentujące warszawskie wieżowce lub warszawski skyline. To właśnie wysokie (25-55 metrów) i wysokościowe budynki (powyżej 55 metrów) stały się symbolem Warszawy po 1989 roku, a także wizytówką dynamicznych przemian.

Konkurs potrwa do 6 listopada, a jego wyniki zostaną ogłoszone pod koniec listopada. Warunkiem zakwalifikowania zdjęć do finału WIF w tej kategorii, jest oznaczenie ich w aplikacji Instagram następującymi właściwymi hashtagami (#).

Uroczyste wręczenie nagród nastąpi w biurze CBRE, na 24. piętrze budynku Rondo 1. Następnie zdjęcia zostaną publicznie zaprezentowane podczas wystawy pokonkursowej oraz na okładce magazynu Stolica.

Szczegółowy opis i regulamin konkursu znajdują się na stronie:

wif.nowawarszawa.pl/ oraz na facebook.com/warszawaodnowa

::

Sponsorami i partnerami WIF są następujące firmy: CBRE, LHI sp. z o.o., Ghelamco, klub sportowy Legia Warszawa oraz MSLGROUP. Patronat nad konkursem objął Urząd Miasta st. Warszawy



Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.