Zrób selfie Warszawie

Zrób selfie Warszawie

Brief.pl / Aktualności

6 października rozpoczął się konkurs fotograficzny portalu Nowa Warszawa - Warsaw Insta Festival (WIF). Jest to pierwszy warszawski festiwal miejskiej fotografii na Instagramie, organizowany na szeroką skalę.

-

- Założeniem portalu Nowa Warszawa jest pokazywanie pozytywnych stron miasta oraz skali jego zmian mówi Tomasz Reich, redaktor naczelny portalu Nowa Warszawa. Kolejnym krokiem rozwoju naszego serwisu jest otwarcie się na mieszkańców i współdzielenie się naszą pasją, jaką jest miejska fotografia i opowiadanie o ciekawych miejscach w stolicy. Konkurs ma zachęcić do aktywnego poszukiwania warszawskich kontekstów, w których architektura gra pierwszoplanową rolę

Warsaw Insta Festival prowadzony jest w czterech kategoriach konkursowych:

  1. Selfie z Warszawą: w tej kategorii należy wykonać zdjęcie portretujące uczestnika konkursu (tzw. selfie) z widokiem wybranego obiektu architektonicznego w Warszawie, który – zdaniem uczestnika – mógłby stanowić wizytówkę stolicy.

  2. Ikony Warszawy: zdjęcia w tej kategorii muszą przedstawiać nowe budynki, których budowa wpłynęła w znaczący sposób na współczesny charakter Warszawy. Mogą to być budynki użyteczności publicznej (np. kompleksy biurowe, galerie handlowe), budynki przemysłowe i logistyczne oraz zamieszkania zbiorowego (np. hotele). Liczy się pomysł na nietypowe ujęcie budynków.

  3. Miejskie przestrzenie: w tej kategorii należy wykonać zdjęcia, na którym pokażecie place miejskie oraz budynki, skwery lub parki zrewitalizowane w ostatnich latach w Warszawie. Jest ich całkiem sporo. Wybór przestrzeni miejskiej godnej europejskiej stolicy należy do uczestników konkursu.

  4. Głową w chmurach: w tej kategorii należy wykonać zdjęcie prezentujące warszawskie wieżowce lub warszawski skyline. To właśnie wysokie (25-55 metrów) i wysokościowe budynki (powyżej 55 metrów) stały się symbolem Warszawy po 1989 roku, a także wizytówką dynamicznych przemian.

Konkurs potrwa do 6 listopada, a jego wyniki zostaną ogłoszone pod koniec listopada. Warunkiem zakwalifikowania zdjęć do finału WIF w tej kategorii, jest oznaczenie ich w aplikacji Instagram następującymi właściwymi hashtagami (#).

Uroczyste wręczenie nagród nastąpi w biurze CBRE, na 24. piętrze budynku Rondo 1. Następnie zdjęcia zostaną publicznie zaprezentowane podczas wystawy pokonkursowej oraz na okładce magazynu Stolica.

Szczegółowy opis i regulamin konkursu znajdują się na stronie:

wif.nowawarszawa.pl/ oraz na facebook.com/warszawaodnowa

::

Sponsorami i partnerami WIF są następujące firmy: CBRE, LHI sp. z o.o., Ghelamco, klub sportowy Legia Warszawa oraz MSLGROUP. Patronat nad konkursem objął Urząd Miasta st. Warszawy



Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.