wp - grudzien 2016

Zrób selfie Warszawie

Zrób selfie Warszawie

Brief.pl / Aktualności

6 października rozpoczął się konkurs fotograficzny portalu Nowa Warszawa - Warsaw Insta Festival (WIF). Jest to pierwszy warszawski festiwal miejskiej fotografii na Instagramie, organizowany na szeroką skalę.

-

- Założeniem portalu Nowa Warszawa jest pokazywanie pozytywnych stron miasta oraz skali jego zmian mówi Tomasz Reich, redaktor naczelny portalu Nowa Warszawa. Kolejnym krokiem rozwoju naszego serwisu jest otwarcie się na mieszkańców i współdzielenie się naszą pasją, jaką jest miejska fotografia i opowiadanie o ciekawych miejscach w stolicy. Konkurs ma zachęcić do aktywnego poszukiwania warszawskich kontekstów, w których architektura gra pierwszoplanową rolę

Warsaw Insta Festival prowadzony jest w czterech kategoriach konkursowych:

  1. Selfie z Warszawą: w tej kategorii należy wykonać zdjęcie portretujące uczestnika konkursu (tzw. selfie) z widokiem wybranego obiektu architektonicznego w Warszawie, który – zdaniem uczestnika – mógłby stanowić wizytówkę stolicy.

  2. Ikony Warszawy: zdjęcia w tej kategorii muszą przedstawiać nowe budynki, których budowa wpłynęła w znaczący sposób na współczesny charakter Warszawy. Mogą to być budynki użyteczności publicznej (np. kompleksy biurowe, galerie handlowe), budynki przemysłowe i logistyczne oraz zamieszkania zbiorowego (np. hotele). Liczy się pomysł na nietypowe ujęcie budynków.

  3. Miejskie przestrzenie: w tej kategorii należy wykonać zdjęcia, na którym pokażecie place miejskie oraz budynki, skwery lub parki zrewitalizowane w ostatnich latach w Warszawie. Jest ich całkiem sporo. Wybór przestrzeni miejskiej godnej europejskiej stolicy należy do uczestników konkursu.

  4. Głową w chmurach: w tej kategorii należy wykonać zdjęcie prezentujące warszawskie wieżowce lub warszawski skyline. To właśnie wysokie (25-55 metrów) i wysokościowe budynki (powyżej 55 metrów) stały się symbolem Warszawy po 1989 roku, a także wizytówką dynamicznych przemian.

Konkurs potrwa do 6 listopada, a jego wyniki zostaną ogłoszone pod koniec listopada. Warunkiem zakwalifikowania zdjęć do finału WIF w tej kategorii, jest oznaczenie ich w aplikacji Instagram następującymi właściwymi hashtagami (#).

Uroczyste wręczenie nagród nastąpi w biurze CBRE, na 24. piętrze budynku Rondo 1. Następnie zdjęcia zostaną publicznie zaprezentowane podczas wystawy pokonkursowej oraz na okładce magazynu Stolica.

Szczegółowy opis i regulamin konkursu znajdują się na stronie:

wif.nowawarszawa.pl/ oraz na facebook.com/warszawaodnowa

::

Sponsorami i partnerami WIF są następujące firmy: CBRE, LHI sp. z o.o., Ghelamco, klub sportowy Legia Warszawa oraz MSLGROUP. Patronat nad konkursem objął Urząd Miasta st. Warszawy



Zobacz inne polecane artykuły

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Magazyn / Ludzie

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność
Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Gdy mowa o najbardziej nowatorskich firmach technologicznych na świecie, na myśl zazwyczaj jako pierwsze przychodzą takie spółki, jak Apple, Google czy Facebook. Microsoft w gronie wymienionych jest zaś traktowany raczej jako starszy brat, który może i kiedyś napędzał rozwój technologii, ale dziś na tyle przyzwyczaił się do stosowanych przez lata rozwiązań, że daleko mu do miana najważniejszego innowatora. Stojący od przeszło dwóch lat na czele założonej przez Billa Gatesa firmy Satya Nadella robi jednak wszystko, by ów wizerunek zmienić... a niedawny zakup LinkedIna to tylko jeden z przykładów jego starań.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.