Dron przerwał mecz Serbia - Albania

Brief.pl / Aktualności

Podczas meczu kwalifikacyjnego do Euro 2016 rozgrywanego we wtorek 14. października między Albanią a Serbią spodziewano się napięć. Jednak nikt nie przypuszczał, że może się do tego przyczynić dron.

-

W 42 minucie dron z doczepioną albańską flagą pojawił się nad boiskiem i przerwał mecz eliminacyjny do Euro 2016 Serbia - Albania. Serb Aleksander Mitrovic zdezorientowany i w nerwach zerwał flagę, co spotkało się z agresywną reakcją po stronie przeciwników. Wywiązała się bójka między drużynami. Sędzia Martin Atkinson był zmuszony przerwać mecz.

::

Drony z internetem nad polskimi plażami

::

 

Oba kraje zaangażowane są politycznie w sprawę Kosowa, które na arenie międzynarodowej rozpoznawane jest jako autonomia i gdzie przez wiele lat zamieszkiwała ludność albańska. Nie uznają tego jednak Serbowie, co prowadzi do dalszych konfliktów. Kilku zawodników albańskiej drużyny urodziło się w Kosowie.

::

To nie pierwsze zdarzenie, które łączy drony i piłkę nożną. Podczas tegorocznych mistrzostw świata w piłce nożnej dron pojawił się nad boiskiem podczas zamkniętego treningu reprezentacji Francji. Nie kierował nim szpieg obcej drużyny, tylko fan "trójkolorowych", który chciał zobaczyć trening swoich ulubieńców.

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.