,,Photos for Life’’ – pierwszy charytatywny bank zdjęć.

,,Photos for Life’’ – pierwszy charytatywny bank zdjęć.

Brief.pl / Aktualności

,,Photos for Life’’ – rusza pierwszy na świecie charytatywny bank zdjęć. Cały dochód ze sprzedaży zdjęć jest przeznaczony na wsparcie terapii pacjentów z nowotworem.

-

Od wielu lat w Polsce październik jest miesiącem walki z rakiem. Dzisiaj, 15 października, rusza ,,Photos for Life’’ - pierwszy na świecie charytatywny bank zdjęć. Pod adresem photosfor.life znajdziecie wyjątkowe zdjęcia, bo ich modelami są ludzie chorzy na raka, aktywnie walczący z chorobą, lub ci, którzy chorobę już pokonali. ,,Photos for Life’’ jest inicjatywą, która zmienia sposób myślenia o chorobie nowotworowej, a cały dochód uzyskany ze sprzedaży zdjęć będzie przeznaczony na wsparcie terapii pacjentów z nowotworem, podopiecznych fudacji Rak'n'Roll Wygraj Życie!

- Mało kto wie, że ponad 60 proc. chorych wygrywa walkę z rakiem. W naszych kampaniach nieustannie walczymy ze schematami myślenia o chorobie nowotworowej – mówi Jacek Maciejewski, członek zarządu fundacji Rak'n'Roll Wygraj Życie!, która skupia się zarówno na pomocy osobom chorym na raka, jak i próbie zmiany postrzegania choroby przez społeczeństwo.
 
W ramach akcji ,,Photos for Life’’ razem z naszymi podopiecznymi chcemy przekazywać pozytywną energię i po raz kolejny pokazać, że rak to nie wyrok. Na zdjęciach przedstawiamy ludzi, którzy żyją z rakiem na co dzień, mają rodziny, marzenia i swój pomysł na życie. Ludzi, którzy emanują prawdziwą radością życia. Chcemy, żeby byli bardziej widoczni w przestrzeni publicznej i mogli inspirować innych.

Fundacja Rak’n’Roll zaprosiła do udziału w tym projekcie ludzi o wielu różnych pasjach, mieszkających w różnych częściach Polski. Są wśród kobiety i mężczyźni, młodzi i starsi, matki i ojcowie. Każda z osób ma inną historię. Łączy je to, że stoczyli lub toczą walkę z rakiem. Biorą udział w projekci ,,Photos for Life’’, bo jak sami mówią, kochają życie i chcą pokazać to całemu światu. 

Pod adresem photosfor.life znajdziecie piękne, profesjonalnie wykonane stock’owe zdjęcia, które często widzimy na okładkach pism, na stronach www czy w reklamach. Zdjęcia zrealizowane są przez najlepszych polskich fotografów komercyjnych z agencji Shootme, jak: Paweł Fabjański, Łukasz Ziętek, Jacek Poremba czy Karol Grygoruk. Obecnie w projekcie dostępnych jest kilkadziesiąt fotografii, podzielonych na sześć popularnych kategorii: Rodzina, Przyjaźń, Praca, Sport, Hobby i Przyroda. Zdjęcia ,,Photos for Life’’ są dostępne na takich samych zasadach, jak fotografie z innych banków zdjęć i mogą być wykorzystywane w dowolnych komercyjnych projektach, takich jak kampanie ATL, BTL i wszelkie inne formy komunikacji. 
 
Akcja ,,Photos for Life’’ skierowana jest do firm i osób prywatnych. Już od 200 zł zapłacimy zdjęcie w formacie do internetu, czasopisma, bądź książki. Każdy może wspomóc akcję kupując zdjęcie na własny użytek, już za 20 zł. W kolejnych tygodniach będą dodawane nowe zdjęcia. Twórcy kampanii liczą na to, że wykorzystanie świetnych jakościowo zdjęć z banku ,,Photos for Life’’ stanie się powszechne w Polsce i na całym świecie. 
 
Projekt ‘’Photos for Life’’ realizuje fundacja Rak'n'Roll Wygraj Życie! we współpracy z agencją Isobar Poland. Za realizację sesji zdjęciowych i współpracę z fotografami odpowiada agencja Shootme. Za obsługę sprzedaży i udzielanie licencji odpowiada Flash Press Media. Promocją akcji w Polsce i za granicą zajmują się spółki grupy Dentsu Aegis Network, w tym: Isobar, Lubię to linked by Isobar, Carat, Vizeum, iProspect i Posterscope.
 

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.