,,Photos for Life’’ – pierwszy charytatywny bank zdjęć.

,,Photos for Life’’ – pierwszy charytatywny bank zdjęć.

Brief.pl / Aktualności

,,Photos for Life’’ – rusza pierwszy na świecie charytatywny bank zdjęć. Cały dochód ze sprzedaży zdjęć jest przeznaczony na wsparcie terapii pacjentów z nowotworem.

-

Od wielu lat w Polsce październik jest miesiącem walki z rakiem. Dzisiaj, 15 października, rusza ,,Photos for Life’’ - pierwszy na świecie charytatywny bank zdjęć. Pod adresem photosfor.life znajdziecie wyjątkowe zdjęcia, bo ich modelami są ludzie chorzy na raka, aktywnie walczący z chorobą, lub ci, którzy chorobę już pokonali. ,,Photos for Life’’ jest inicjatywą, która zmienia sposób myślenia o chorobie nowotworowej, a cały dochód uzyskany ze sprzedaży zdjęć będzie przeznaczony na wsparcie terapii pacjentów z nowotworem, podopiecznych fudacji Rak'n'Roll Wygraj Życie!

- Mało kto wie, że ponad 60 proc. chorych wygrywa walkę z rakiem. W naszych kampaniach nieustannie walczymy ze schematami myślenia o chorobie nowotworowej – mówi Jacek Maciejewski, członek zarządu fundacji Rak'n'Roll Wygraj Życie!, która skupia się zarówno na pomocy osobom chorym na raka, jak i próbie zmiany postrzegania choroby przez społeczeństwo.
 
W ramach akcji ,,Photos for Life’’ razem z naszymi podopiecznymi chcemy przekazywać pozytywną energię i po raz kolejny pokazać, że rak to nie wyrok. Na zdjęciach przedstawiamy ludzi, którzy żyją z rakiem na co dzień, mają rodziny, marzenia i swój pomysł na życie. Ludzi, którzy emanują prawdziwą radością życia. Chcemy, żeby byli bardziej widoczni w przestrzeni publicznej i mogli inspirować innych.

Fundacja Rak’n’Roll zaprosiła do udziału w tym projekcie ludzi o wielu różnych pasjach, mieszkających w różnych częściach Polski. Są wśród kobiety i mężczyźni, młodzi i starsi, matki i ojcowie. Każda z osób ma inną historię. Łączy je to, że stoczyli lub toczą walkę z rakiem. Biorą udział w projekci ,,Photos for Life’’, bo jak sami mówią, kochają życie i chcą pokazać to całemu światu. 

Pod adresem photosfor.life znajdziecie piękne, profesjonalnie wykonane stock’owe zdjęcia, które często widzimy na okładkach pism, na stronach www czy w reklamach. Zdjęcia zrealizowane są przez najlepszych polskich fotografów komercyjnych z agencji Shootme, jak: Paweł Fabjański, Łukasz Ziętek, Jacek Poremba czy Karol Grygoruk. Obecnie w projekcie dostępnych jest kilkadziesiąt fotografii, podzielonych na sześć popularnych kategorii: Rodzina, Przyjaźń, Praca, Sport, Hobby i Przyroda. Zdjęcia ,,Photos for Life’’ są dostępne na takich samych zasadach, jak fotografie z innych banków zdjęć i mogą być wykorzystywane w dowolnych komercyjnych projektach, takich jak kampanie ATL, BTL i wszelkie inne formy komunikacji. 
 
Akcja ,,Photos for Life’’ skierowana jest do firm i osób prywatnych. Już od 200 zł zapłacimy zdjęcie w formacie do internetu, czasopisma, bądź książki. Każdy może wspomóc akcję kupując zdjęcie na własny użytek, już za 20 zł. W kolejnych tygodniach będą dodawane nowe zdjęcia. Twórcy kampanii liczą na to, że wykorzystanie świetnych jakościowo zdjęć z banku ,,Photos for Life’’ stanie się powszechne w Polsce i na całym świecie. 
 
Projekt ‘’Photos for Life’’ realizuje fundacja Rak'n'Roll Wygraj Życie! we współpracy z agencją Isobar Poland. Za realizację sesji zdjęciowych i współpracę z fotografami odpowiada agencja Shootme. Za obsługę sprzedaży i udzielanie licencji odpowiada Flash Press Media. Promocją akcji w Polsce i za granicą zajmują się spółki grupy Dentsu Aegis Network, w tym: Isobar, Lubię to linked by Isobar, Carat, Vizeum, iProspect i Posterscope.
 

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.