Welcome Festival na Stadionie Narodowym

Brief for Poland / Aktualności

Michał Olszewski, Zastępca Prezydenta m.st. Warszawy, zaprasza na Welcome Festival - Pierwszy Międzynarodowy Festiwal Marketingu Miejsc, który odbędzie się 24-25 czerwca 2013 na Stadionie Narodowym w Warszawie.

-

Welcome Festival to coroczne wydarzenie podsumowujące działania Polskiej Platformy Marketingu Miejsc, Brief for Poland oraz osiągnięcia miast, społeczności i organizacji z całego świata, które zajmują się marketingiem miejsc.

Tegoroczna edycja odbędzie się w Warszawie. Wierzymy, że przeniesienie naszego festiwalu do miasta, które podczas EURO 2012 potwierdziło status miasta otwartego i gościnnego, to dobra decyzja. Warszawa to także centrum najważniejszych wydarzeń biznesowych i branżowych, co przyniesie dodatkowe korzyści wszystkim uczestnikom i partnerom wydarzenia.

Zachęcamy do zgłaszania projektów do Konkursu Welcome 2013, który jest najważniejszym elementem imprezy. Konkurs ma na celu wyłonienie najlepszych projektów w dziedzinie budowania marek miejsc – prowadzonych zarówno przez samorządy,  jak i lokalny biznes, agencje czy uczelnie. Więcej informacji o konkursie: http://welcomefestival.pl/zgloszenia

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.