Welcome Festival na Stadionie Narodowym

Brief for Poland / Aktualności

Michał Olszewski, Zastępca Prezydenta m.st. Warszawy, zaprasza na Welcome Festival - Pierwszy Międzynarodowy Festiwal Marketingu Miejsc, który odbędzie się 24-25 czerwca 2013 na Stadionie Narodowym w Warszawie.

-

Welcome Festival to coroczne wydarzenie podsumowujące działania Polskiej Platformy Marketingu Miejsc, Brief for Poland oraz osiągnięcia miast, społeczności i organizacji z całego świata, które zajmują się marketingiem miejsc.

Tegoroczna edycja odbędzie się w Warszawie. Wierzymy, że przeniesienie naszego festiwalu do miasta, które podczas EURO 2012 potwierdziło status miasta otwartego i gościnnego, to dobra decyzja. Warszawa to także centrum najważniejszych wydarzeń biznesowych i branżowych, co przyniesie dodatkowe korzyści wszystkim uczestnikom i partnerom wydarzenia.

Zachęcamy do zgłaszania projektów do Konkursu Welcome 2013, który jest najważniejszym elementem imprezy. Konkurs ma na celu wyłonienie najlepszych projektów w dziedzinie budowania marek miejsc – prowadzonych zarówno przez samorządy,  jak i lokalny biznes, agencje czy uczelnie. Więcej informacji o konkursie: http://welcomefestival.pl/zgloszenia

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.