TechCrunch organizuje spotkanie we Wrocławiu

TechCrunch organizuje spotkanie we Wrocławiu

Brief.pl / Aktualności

TechSaturdays jest cyklicznym spotkaniem startupów, przedsiębiorców, inwestorów i pasjonatów nowych technologii. Najbliższy event odbędzie się 18 października we Wrocławiu.

-

Podczas czterech ścieżek tematycznych: Inspire, Innovate, Implement, Invest uczestnicy będą mogli wysłuchać prelekcji czołowych światowych i polskich przedstawicieli branży nowych technologii. Swoją wiedzą podzielą się m.in.:

- John Biggs, East Coast Editor, TechCrunch.com

- Gabe Gotthard, Investor

- Ryan Williams, EMEA Client Director, CPL

- Rafał Styczeń, CEO IIF, współzałożyciel COMARCH

- Michał Sadowski, CEO Brand24

- Ivan Hernandez, współzałożyciel The Digital Loop, prelegent na międzynarodowych wydarzeniach np. Global WEBIT Congress.

 

Przedstawiciele startupów będą mieli szansę przedstawić swój pomysł przed ekspertami i inwestorami. Dzięki temu, nie tylko zyskają wartościowe wskazówki od najlepszych, ale też szansę na przedstawienie swojej firmy podczas międzynarodowego wydarzenia TechCrunch Disrupt.

Więcej informacji na stronie: www.techsaturdays.com/pl/News

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.