TechCrunch organizuje spotkanie we Wrocławiu

TechCrunch organizuje spotkanie we Wrocławiu

Brief.pl / Aktualności

TechSaturdays jest cyklicznym spotkaniem startupów, przedsiębiorców, inwestorów i pasjonatów nowych technologii. Najbliższy event odbędzie się 18 października we Wrocławiu.

-

Podczas czterech ścieżek tematycznych: Inspire, Innovate, Implement, Invest uczestnicy będą mogli wysłuchać prelekcji czołowych światowych i polskich przedstawicieli branży nowych technologii. Swoją wiedzą podzielą się m.in.:

- John Biggs, East Coast Editor, TechCrunch.com

- Gabe Gotthard, Investor

- Ryan Williams, EMEA Client Director, CPL

- Rafał Styczeń, CEO IIF, współzałożyciel COMARCH

- Michał Sadowski, CEO Brand24

- Ivan Hernandez, współzałożyciel The Digital Loop, prelegent na międzynarodowych wydarzeniach np. Global WEBIT Congress.

 

Przedstawiciele startupów będą mieli szansę przedstawić swój pomysł przed ekspertami i inwestorami. Dzięki temu, nie tylko zyskają wartościowe wskazówki od najlepszych, ale też szansę na przedstawienie swojej firmy podczas międzynarodowego wydarzenia TechCrunch Disrupt.

Więcej informacji na stronie: www.techsaturdays.com/pl/News

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.