Francuzi mogą płacić tweetami

Francuzi mogą płacić tweetami

Brief.pl / Inspiracje

Wszystko dzięki aplikacji jednego z największych banków we Francji - Groupe BPCE. Jak to działa?

-

Po pierwsze trzeba ściągnąć na swóje telefon aplikację S-money (dostępna na iOS i Androida). Po drugie połączyć ją ze swoją kartą kredytową oraz kontem na Twitterze.

Aby dokonać opłaty lub przelewu wystarczy zatweetować używając odpowiedniego zestawu oznaczeń i hashtaga #TweetezPavez:

 

Oczywiście na użytkowników tej funkcji są nałożone ograniczenia: maksymalny transfer środków do drugiej osoby wynosi 250 Euro.

Aplikacja, jej bezpieczeństwo i wygoda mogą budzić wiele wątpliwości - każdy naszy wpis ze zleceniem przelewu jest widoczny na naszym profilu i dla naszych obserwujących.

Jednak taka forma otwiera duże możliwości składkom charytatywnym i kampaniom crowdfundingowym, dzięki wiralowemu charakterowi wpisów na Twitterze.

Warto też zwrócić uwagę na fakt, że aplikacja powstawła bez udziału przedstawicieli Twittera. Wszystkie niezbędne funkcje i dane do stworzenia aplikacji, jej twórcy wzięli z ogólnie dostępnego API serwisu.

Osoby, które znają język francuski mogą poniżej obejrzeć wideo wyjaśniające działanie aplikacji:

::

Przy okazji zachęcamy też do śledzenie profilu Brief na Twitterze.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.