Francuzi mogą płacić tweetami

Francuzi mogą płacić tweetami

Brief.pl / Inspiracje

Wszystko dzięki aplikacji jednego z największych banków we Francji - Groupe BPCE. Jak to działa?

-

Po pierwsze trzeba ściągnąć na swóje telefon aplikację S-money (dostępna na iOS i Androida). Po drugie połączyć ją ze swoją kartą kredytową oraz kontem na Twitterze.

Aby dokonać opłaty lub przelewu wystarczy zatweetować używając odpowiedniego zestawu oznaczeń i hashtaga #TweetezPavez:

 

Oczywiście na użytkowników tej funkcji są nałożone ograniczenia: maksymalny transfer środków do drugiej osoby wynosi 250 Euro.

Aplikacja, jej bezpieczeństwo i wygoda mogą budzić wiele wątpliwości - każdy naszy wpis ze zleceniem przelewu jest widoczny na naszym profilu i dla naszych obserwujących.

Jednak taka forma otwiera duże możliwości składkom charytatywnym i kampaniom crowdfundingowym, dzięki wiralowemu charakterowi wpisów na Twitterze.

Warto też zwrócić uwagę na fakt, że aplikacja powstawła bez udziału przedstawicieli Twittera. Wszystkie niezbędne funkcje i dane do stworzenia aplikacji, jej twórcy wzięli z ogólnie dostępnego API serwisu.

Osoby, które znają język francuski mogą poniżej obejrzeć wideo wyjaśniające działanie aplikacji:

::

Przy okazji zachęcamy też do śledzenie profilu Brief na Twitterze.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.