Facebook: rysunkowe komentarze

Facebook: rysunkowe komentarze

Brief.pl / Aktualności

Najbardziej popularny serwis społecznościowy umożliwił komentowanie statusów osób oraz postów na grupach i wydarzeniach za pomocą śmiesznych obrazków, zwanych "stickerami".

-

Do tej pory umieszczanie obrazkowych komentarzy było możliwe wyłącznie w wiadomościach pomiędzy użytkownikami.

Informację o rozszerzeniu tej funkcji podał jeden z pracowników Facebooka na swoim profilu. Oczywiście w komentarzach od razu posypała się lawina obrazków.

Stickery i emoticony są dostępne za darmo w tak zwanym "Sticker Store". Obecnie mamy do wyboru kilkadziesiąt pakietów, które możemy dodać do ulubionych i dowolnie z nich korzystać. Wśród pakietów znajdziemy między innymi obrazki z filmu "The Expendables 3", serialu "Power Rangers" czy popularnego Snoopiego. Są też obrazki związane z różnymi dyscyplinami sportowymi czy klubami (FC Barcelona).

Snoopy Facebook StickersBarcelona Facebook Sticker

::

Należy sobie zadać pytanie czy zestawy emotikonek będą zawsze dostępne za darmo. Być może Facebook szuka kolejnej okazji do monetyzacji na swoim serwisie. Drugie pytanie dotyczy tego, kto będzie mógł dodawać kolejne zestawy do sklepu?

Z takiej okazji mogą skorzystać marki, które posiadają swoich brand hero (Orange z Sercem i Rozumem), lub wydawcy wideo (np. postacie z nowej części Avengers). Z drugiej strony graficy i rysownicy z całego świata być może zyskają szansę zarabiania na stworzonych przez siebie emotikonkach.

::

Co sądzicie o obrazkowych komentarzach? Korzystacie z nich?

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.