Facebook: rysunkowe komentarze

Facebook: rysunkowe komentarze

Brief.pl / Aktualności

Najbardziej popularny serwis społecznościowy umożliwił komentowanie statusów osób oraz postów na grupach i wydarzeniach za pomocą śmiesznych obrazków, zwanych "stickerami".

-

Do tej pory umieszczanie obrazkowych komentarzy było możliwe wyłącznie w wiadomościach pomiędzy użytkownikami.

Informację o rozszerzeniu tej funkcji podał jeden z pracowników Facebooka na swoim profilu. Oczywiście w komentarzach od razu posypała się lawina obrazków.

Stickery i emoticony są dostępne za darmo w tak zwanym "Sticker Store". Obecnie mamy do wyboru kilkadziesiąt pakietów, które możemy dodać do ulubionych i dowolnie z nich korzystać. Wśród pakietów znajdziemy między innymi obrazki z filmu "The Expendables 3", serialu "Power Rangers" czy popularnego Snoopiego. Są też obrazki związane z różnymi dyscyplinami sportowymi czy klubami (FC Barcelona).

Snoopy Facebook StickersBarcelona Facebook Sticker

::

Należy sobie zadać pytanie czy zestawy emotikonek będą zawsze dostępne za darmo. Być może Facebook szuka kolejnej okazji do monetyzacji na swoim serwisie. Drugie pytanie dotyczy tego, kto będzie mógł dodawać kolejne zestawy do sklepu?

Z takiej okazji mogą skorzystać marki, które posiadają swoich brand hero (Orange z Sercem i Rozumem), lub wydawcy wideo (np. postacie z nowej części Avengers). Z drugiej strony graficy i rysownicy z całego świata być może zyskają szansę zarabiania na stworzonych przez siebie emotikonkach.

::

Co sądzicie o obrazkowych komentarzach? Korzystacie z nich?

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.