X Webstarfestival

X Webstarfestival

Brief.pl / Patronaty

Webstarfestival to konkurs na najlepsze strony internetowe, jedyny taki wśród polskich konkursów przeznaczonych dla branży internetowej i interaktywnej. Skierowany do szerokiego audytorium, skupia środowiska polskich internautów, właścicieli stron i agencje interaktywne.

-

W tym roku nagrody przyznawane są w sekcjach Webstary dla najlepszych stron internetowych (28 kategorii), Webstary Internautów – nagrody internautów (28 kategorii) i Webstar Creative dla najlepszych kampanii (10 kategorii). Specjalna nagroda zostanie również wręczona Człowiekowi Roku Polskiego Internetu.

 

W ciągu dziewięciu edycji konkursu wzięło w nim udział ponad 3 000 uczestników. Jeśli chcesz spróbować swoich sił i zaprezentować swoją kreację internetową, zgłoś swoją stronę na www.webstarfestival.pl/pages/formular.

 

Szczegółowe informacje: www.webstarfestival.pl


Partnerzy Konkursu: www.webstarfestival.pl/festiwal/partnerzy

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.