X Webstarfestival

X Webstarfestival

Brief.pl / Patronaty

Webstarfestival to konkurs na najlepsze strony internetowe, jedyny taki wśród polskich konkursów przeznaczonych dla branży internetowej i interaktywnej. Skierowany do szerokiego audytorium, skupia środowiska polskich internautów, właścicieli stron i agencje interaktywne.

-

W tym roku nagrody przyznawane są w sekcjach Webstary dla najlepszych stron internetowych (28 kategorii), Webstary Internautów – nagrody internautów (28 kategorii) i Webstar Creative dla najlepszych kampanii (10 kategorii). Specjalna nagroda zostanie również wręczona Człowiekowi Roku Polskiego Internetu.

 

W ciągu dziewięciu edycji konkursu wzięło w nim udział ponad 3 000 uczestników. Jeśli chcesz spróbować swoich sił i zaprezentować swoją kreację internetową, zgłoś swoją stronę na www.webstarfestival.pl/pages/formular.

 

Szczegółowe informacje: www.webstarfestival.pl


Partnerzy Konkursu: www.webstarfestival.pl/festiwal/partnerzy

 

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.