II linia metra - wybieramy lektora

II linia metra - wybieramy lektora

Brief.pl / Aktualności

Rozpoczął się plebiscyt na lektora, którego głos będziemy słyszeć w II linii metra. Wybór nie będzie prosty. Wśród kandydatów znaleźli się: Maciej Gudowski, Krystyna Janda, Andrzej Matul, Danuta Stenka, Małgorzata Tułowiecka i Marzena Wyczółkowska. Zwycięzcę poznamy już 29. października - oficjalne wyniki zostaną ogłoszone na antenie Radiowej Jedynki.

-

Pytanie kto będzie odczytywał komunikaty w pociągach II linii metra, które już niebawem ruszą na trasę, budziło od kilku miesięcy ogromne zainteresowanie mieszkańców Warszawy. Dlatego zależało nam, aby to pasażerowie mieli wpływ na to, kogo słyszą codziennie w warszawskim metrze. Konkurs, w którym słuchacze mogą głosować na kandydatów wyłonionych przez grono ekspertów jest formułą gwarantującą najlepszy wybór. Zaprosiliśmy do udziału w organizacji konkursu Radiową Jedynkę, ponieważ chcieliśmy, aby czuwali nad nim wybitni dziennikarze oraz najlepsi eksperci od emisji głosu w Polsce – powiedziała Hanna Gronkiewicz-Waltz, prezydent m.st. Warszawy. 

Prezydent Warszawy miała już okazję skorzystać z II linii metra. Zdjęcia możemy zobaczyć na Facebooku Warszawy: 

 

Organizatorem konkursu jest Urząd m.st. Warszawy, Metro Warszawskie oraz Radiowa Jedynka.  Słuchacze wybiorą głos spośród propozycji przedstawionych przez Kapitułę, w skład której weszli  laureaci Złotych Mikrofonów Polskiego Radia oraz dziennikarze Radiowej Jedynki. Typując grono osób, które mogłyby wziąć udział w naszym plebiscycie członkowie Kapituły chcieli, aby były to głosy rozpoznawalne wśród naszych słuchaczy, a z drugiej strony gwarantujące wysoki poziom pracy z mikrofonem – powiedział Kamil Dąbrowa, dyrektor Pierwszego Programu Polskiego Radia. Codziennie na antenie Pierwszego Programu Polskiego Radia emitowane będą rozmowy z kandydatami. Usłyszymy również odczytywane przez nich nazwy stacji metra.

W plebiscycie można wziąć udział za pomocą strony internetowej jedynka.polskieradio.pl lub poprzez SMS, przesyłając wiadomość tekstową pod numer telefonu 71 151 (koszt: 1,23 zł brutto za wysłanie wiadomości) o treści METRO + numer wybranego kandydata, wraz z uzasadnieniem. Wśród osób biorących udział w plebiscycie zostaną rozdane nagrody w postaci wejściówek do warszawskich teatrów oraz Centrum Nauki Kopernik.

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.