II linia metra - wybieramy lektora

II linia metra - wybieramy lektora

Brief.pl / Aktualności

Rozpoczął się plebiscyt na lektora, którego głos będziemy słyszeć w II linii metra. Wybór nie będzie prosty. Wśród kandydatów znaleźli się: Maciej Gudowski, Krystyna Janda, Andrzej Matul, Danuta Stenka, Małgorzata Tułowiecka i Marzena Wyczółkowska. Zwycięzcę poznamy już 29. października - oficjalne wyniki zostaną ogłoszone na antenie Radiowej Jedynki.

-

Pytanie kto będzie odczytywał komunikaty w pociągach II linii metra, które już niebawem ruszą na trasę, budziło od kilku miesięcy ogromne zainteresowanie mieszkańców Warszawy. Dlatego zależało nam, aby to pasażerowie mieli wpływ na to, kogo słyszą codziennie w warszawskim metrze. Konkurs, w którym słuchacze mogą głosować na kandydatów wyłonionych przez grono ekspertów jest formułą gwarantującą najlepszy wybór. Zaprosiliśmy do udziału w organizacji konkursu Radiową Jedynkę, ponieważ chcieliśmy, aby czuwali nad nim wybitni dziennikarze oraz najlepsi eksperci od emisji głosu w Polsce – powiedziała Hanna Gronkiewicz-Waltz, prezydent m.st. Warszawy. 

Prezydent Warszawy miała już okazję skorzystać z II linii metra. Zdjęcia możemy zobaczyć na Facebooku Warszawy: 

 

Organizatorem konkursu jest Urząd m.st. Warszawy, Metro Warszawskie oraz Radiowa Jedynka.  Słuchacze wybiorą głos spośród propozycji przedstawionych przez Kapitułę, w skład której weszli  laureaci Złotych Mikrofonów Polskiego Radia oraz dziennikarze Radiowej Jedynki. Typując grono osób, które mogłyby wziąć udział w naszym plebiscycie członkowie Kapituły chcieli, aby były to głosy rozpoznawalne wśród naszych słuchaczy, a z drugiej strony gwarantujące wysoki poziom pracy z mikrofonem – powiedział Kamil Dąbrowa, dyrektor Pierwszego Programu Polskiego Radia. Codziennie na antenie Pierwszego Programu Polskiego Radia emitowane będą rozmowy z kandydatami. Usłyszymy również odczytywane przez nich nazwy stacji metra.

W plebiscycie można wziąć udział za pomocą strony internetowej jedynka.polskieradio.pl lub poprzez SMS, przesyłając wiadomość tekstową pod numer telefonu 71 151 (koszt: 1,23 zł brutto za wysłanie wiadomości) o treści METRO + numer wybranego kandydata, wraz z uzasadnieniem. Wśród osób biorących udział w plebiscycie zostaną rozdane nagrody w postaci wejściówek do warszawskich teatrów oraz Centrum Nauki Kopernik.

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.