Antoszewski: Promocja Polski dla Polaków

Brief TV / Aktualności

Zgodnie z przekonaniem, że to nie kampanie promocyjne budują obraz kraju na świecie, redakcja magazynu Brief, w ramach inicjatywy "25/25 lat: Marki dla Polski", wybrała 75. marek, które niosą ze sobą potencjał wzmacniania wizji naszego państwa, zarówno w umysłach Polaków, jak i obcokrajowców. Wybrane przez nas marki tworzą wizerunek Polski nowoczesnej, kreatywnej i silnej ekonomicznie. Podczas uroczystej Gali "25/25 lat: Marki dla Polski" poprosiliśmy Kubę Antoszewskiego, PR managera agencji badawczej Millward Brown, o odpowiedź na pytanie o to, co zrobić, by budować silny wizerunek Polski.

-

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.