Blisko 9,7 mln widzów obejrzało mecz Polska - Niemcy

Blisko 9,7 mln widzów obejrzało mecz Polska - Niemcy

Brief.pl / Aktualności

Niemal 9,7 mln widzów oglądało najbardziej emocjonujące momenty drugiej połowy meczu w tym bramkę Sebastiana Mili dla Polski w eliminacyjnym meczu Euro 2016 z Mistrzami Świata - reprezentacją Niemiec. Średnia oglądalność sobotniego pojedynku na antenach Polsatu i Polsatu Sport wyniosła 7 mln 386 tys. widzów.

-

Całkowity zasięg meczu to 13 mln Polaków, którzy choć przez minutę oglądali transmisję meczu Polska – Niemcy.

Na antenie Telewizji Polsat mecz śledziło średnio 6 mln 388 tys. widzów, a niemal milion widzów oglądało transmisję w Polsacie Sport. Łącznie na obu antenach mecz oglądał, co drugi widz – 48,09 proc. SHR w grupie 4+ i 51,27 proc. SHR w grupie 16-49! Telewizja Polsat w trakcie jego nadawania była liderem w obu grupach audytoryjnych osiągając 41,59 proc. SHR wśród wszystkich badanych i 44,59 proc. SHR w grupie komercyjnej. Polsat Sport miał 6,5 proc. SHR udziału w grupie 4+ i 6,68 proc. SHR w grupie komercyjnej. Najbardziej emocjonujące minuty meczu i drugą bramkę dla Polski na obu antenach oglądało niemal 9,7 mln kibiców, a udziały w grupie 4+ sięgnęły 67,5 proc., co oznacza, że mecz oglądało wówczas 2/3 telewizyjnej widowni.

Szczęśliwy dla Polaków mecz ze Stadionu Narodowego komentowali Mateusz Borek i Tomasz Hajto, a w studio: Bożydar Iwanow, Roman Kołtoń, Dariusz Dziekanowski i Wojciech Kowalczyk.

Kolejne spotkanie eliminacyjne reprezentacja Polski rozegra już w najbliższy wtorek. Rywalem biało- czerwonych na Stadionie Narodowym w Warszawie będą Szkoci. Transmisja w Polsacie Sport od godziny 18.00, Polsat rozpocznie relację z meczu godzinie 20.20.

::

Photo: © flucas - Zobacz portfolio

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.