Blisko 9,7 mln widzów obejrzało mecz Polska - Niemcy

Blisko 9,7 mln widzów obejrzało mecz Polska - Niemcy

Brief.pl / Aktualności

Niemal 9,7 mln widzów oglądało najbardziej emocjonujące momenty drugiej połowy meczu w tym bramkę Sebastiana Mili dla Polski w eliminacyjnym meczu Euro 2016 z Mistrzami Świata - reprezentacją Niemiec. Średnia oglądalność sobotniego pojedynku na antenach Polsatu i Polsatu Sport wyniosła 7 mln 386 tys. widzów.

-

Całkowity zasięg meczu to 13 mln Polaków, którzy choć przez minutę oglądali transmisję meczu Polska – Niemcy.

Na antenie Telewizji Polsat mecz śledziło średnio 6 mln 388 tys. widzów, a niemal milion widzów oglądało transmisję w Polsacie Sport. Łącznie na obu antenach mecz oglądał, co drugi widz – 48,09 proc. SHR w grupie 4+ i 51,27 proc. SHR w grupie 16-49! Telewizja Polsat w trakcie jego nadawania była liderem w obu grupach audytoryjnych osiągając 41,59 proc. SHR wśród wszystkich badanych i 44,59 proc. SHR w grupie komercyjnej. Polsat Sport miał 6,5 proc. SHR udziału w grupie 4+ i 6,68 proc. SHR w grupie komercyjnej. Najbardziej emocjonujące minuty meczu i drugą bramkę dla Polski na obu antenach oglądało niemal 9,7 mln kibiców, a udziały w grupie 4+ sięgnęły 67,5 proc., co oznacza, że mecz oglądało wówczas 2/3 telewizyjnej widowni.

Szczęśliwy dla Polaków mecz ze Stadionu Narodowego komentowali Mateusz Borek i Tomasz Hajto, a w studio: Bożydar Iwanow, Roman Kołtoń, Dariusz Dziekanowski i Wojciech Kowalczyk.

Kolejne spotkanie eliminacyjne reprezentacja Polski rozegra już w najbliższy wtorek. Rywalem biało- czerwonych na Stadionie Narodowym w Warszawie będą Szkoci. Transmisja w Polsacie Sport od godziny 18.00, Polsat rozpocznie relację z meczu godzinie 20.20.

::

Photo: © flucas - Zobacz portfolio

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.