Blisko 9,7 mln widzów obejrzało mecz Polska - Niemcy

Blisko 9,7 mln widzów obejrzało mecz Polska - Niemcy

Brief.pl / Aktualności

Niemal 9,7 mln widzów oglądało najbardziej emocjonujące momenty drugiej połowy meczu w tym bramkę Sebastiana Mili dla Polski w eliminacyjnym meczu Euro 2016 z Mistrzami Świata - reprezentacją Niemiec. Średnia oglądalność sobotniego pojedynku na antenach Polsatu i Polsatu Sport wyniosła 7 mln 386 tys. widzów.

-

Całkowity zasięg meczu to 13 mln Polaków, którzy choć przez minutę oglądali transmisję meczu Polska – Niemcy.

Na antenie Telewizji Polsat mecz śledziło średnio 6 mln 388 tys. widzów, a niemal milion widzów oglądało transmisję w Polsacie Sport. Łącznie na obu antenach mecz oglądał, co drugi widz – 48,09 proc. SHR w grupie 4+ i 51,27 proc. SHR w grupie 16-49! Telewizja Polsat w trakcie jego nadawania była liderem w obu grupach audytoryjnych osiągając 41,59 proc. SHR wśród wszystkich badanych i 44,59 proc. SHR w grupie komercyjnej. Polsat Sport miał 6,5 proc. SHR udziału w grupie 4+ i 6,68 proc. SHR w grupie komercyjnej. Najbardziej emocjonujące minuty meczu i drugą bramkę dla Polski na obu antenach oglądało niemal 9,7 mln kibiców, a udziały w grupie 4+ sięgnęły 67,5 proc., co oznacza, że mecz oglądało wówczas 2/3 telewizyjnej widowni.

Szczęśliwy dla Polaków mecz ze Stadionu Narodowego komentowali Mateusz Borek i Tomasz Hajto, a w studio: Bożydar Iwanow, Roman Kołtoń, Dariusz Dziekanowski i Wojciech Kowalczyk.

Kolejne spotkanie eliminacyjne reprezentacja Polski rozegra już w najbliższy wtorek. Rywalem biało- czerwonych na Stadionie Narodowym w Warszawie będą Szkoci. Transmisja w Polsacie Sport od godziny 18.00, Polsat rozpocznie relację z meczu godzinie 20.20.

::

Photo: © flucas - Zobacz portfolio

Zobacz inne polecane artykuły

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Magazyn / Aktualności

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?
Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Marketing afiliacyjny, jako rodzaj działań marketingowych online, powinna znać każda duża i średnia firma, prowadząca aktywną sprzedaż w sieci. Stwarza on optymalne warunki do promocji produktów i usług, zapewniając jednocześnie dodatkowe korzyści, wynikające ze współpracy z siecią afiliacyjną. Choć zainteresowanie nim stale wzrasta, wciąż nie wszyscy mają świadomość istnienia tego rozwiązania i nie dla wszystkich jest ono zrozumiałe. Czym zatem jest afiliacja i kto powinien z niej skorzystać?